تقاضای سنگین برای خرید سایبرلند

تبدیل تسلا سایبرتراک به کمپر

22 آذر 1400 11:26

شرکت Stream It که به‌عنوان تامین‌کننده لوازم جانبی کمپرها شناخته می‌شود، با معرفی نسخه جدید از تسلا سایبرتراک موسوم به CyberLandr بسیار خبرساز شده است. این شرکت می‌گوید تا کنون بیش از 100 میلیون دلار بابت پیش سفارش‌های خرید سایبرلندر به دست آورده است.

سایبرلندر در واقع یک کمپر کوچک است، که تجهیزات رفاهی و خواب، قابلیت نصب آشپزخانه، دفتر کار و حمام را برای مالکانش فراهم می‌کند.بر اساس بیانیه مطبوعاتی منتشر شده، به نظر می‌رسد که مردم در سرتاسر دنیا به‌شدت درمورد این خودرو هیجان‌زده شده است. البته این حجم از تقاضا با توجه به محوبیت سایبرتراک آینده تسلا، تعجبی ندارد.

سایبرلندر درواقع یک کمپر کوچک است که در قسمت اتاق آن علاوه بر تجهیزات رفاهی و خواب، قابلیت نصب آشپزخانه، دفتر کار و حمام نیز بر حسب سفارش مشتری وجود دارد.

شرکت اسریتم ایت می‌گوید به مشتریان این خودرو تضمین داده می‌شود که تجهیزات جدید روی سایبرلندر کشش اضافی به این پیکاپ اضافه نمی‌کند. به این معنی که تاثیر تجهیزات جدید روی آن از نظر برد پیمایش بسیار پایین است.

در اقدامی هوشمندانه، حالا استریم ایت به فکر تاسیس یک شرکت و جذب سهام‌دار است. چراکه گفته می‌شود سرمایه‌گذاران در این پروژه می‌توانند تخفیف قابل ملاحظه‌ای را روی این کمپر برقی به دست بیاورند. به گفته مدیران ارشد این مجموعه، سرمایه‌گذاران اولیه 10 درصد سهام پاداش نیز دریافت خواهند کرد.

قرار است سایبرلندر با قیمت پایده 49 هزار و 995 دلار عرضه شود. تا همین الان نیز بیش از 2000 پیش‌سفارش دریافت شده است. جالب آنکه مبلغ اولیه برای ثبت‌نام در طرح فروش این خودرو بین 100 تا 5000 دلار بوده است.

دیدگاه کاربران