به مناسبت 15 سالگی مسابقات Sports Cup

ارائه نسخه خاص از پورشه 718 کیمن GT4

23 مهر 1398 11:33

پورشه به تازگی نسخه‌ای خاص از مدل 718 کیمن GT4 را با نام Sports Cup Edition برای عرضه در بازار آلمان تدارک دیده است.

شماره 15 که روی بخش جانبی خودرو حک شده، به دلیل یادآوری پانزدهمین سالگرد برگزاری مسابقات Sports Cup توسط پورشه در آلمان است.این خودرو در جریان رویدادی ویژه درHockenheimring  و به مناسبت مرحله نهایی مسابقات Porsche Sports Cup و همچنین افتتاح مرکز جدید پورشه در منطقه مذکور، معرفی شده و قرار است ثبت سفارش برای خرید آن در مدتی محدود از تاریخ 14 اکتبر آغاز شود.

یکی از مهمترین عواملی که این نسخه خاص از 718 کیمن GT4 را از مدل‌های استاندارد مجزا می‌سازد، رنگ خاص سفید یا مشکی بدنه آن است که با نوارهای قرمز رنگ همراه می‌شود. شماره 15 که روی بخش جانبی خودرو حک شده، به دلیل یادآوری پانزدهمین سالگرد برگزاری مسابقات Sports Cup توسط پورشه در آلمان است. رینگ‌های 20 اینچی مشکی رنگ این خودرو نیز با لبه‌های قرمز رنگ و کالیپر ترمزهای مشکی همراه شده است.

کابین پورشه 718 کیمن GT4

در فضای داخلی مواد با کیفیت و ترکیب رنگ‌ها، چشم بیننده را نوازش می‌کند. پورشه در این مدل از چرم مشکی و آلکانترا برای پوشش صندلی‌ها استفاده کرده درحالی‌که کمربندهای ایمنی و دستگیره داخلی درها و نشان GT4 حک شده روی صندلی‌ها به رنگ قرمز انتخاب شده است. برخی قطعات این بخش نیز از جنس تیتانیوم مشکی براق هستند. روی تکیه‌گاه دست میان دو سرنشین و کفپوش‌ها نیز عبارت Porsche 15 Jahre Sports Cup Deutschland حک شده که همان‌گونه که قبلاً گفته شد، به پانزدهمین سالگرد برگزاری مسابقات Sports Cup توسط پورشه در آلمان اشاره دارد.

پورشه 718 کیمن GT4

پیشرانه این نسخه خاص از 718 کیمن GT4 با نمونه‌های عادی این مدل یکسان است بدین معنی که با همان نیروگاه شش سیلندر 4 لیتری تنفس طبیعی روبه‌رو هستیم که 414 اسب‌بخار قدرت و 420 نیوتن‌متر گشتاور تولید کرده و سپس این نیرو را از طریق جعبه‌دنده شش سرعته دستی به چرخ‌ها ارسال می کند. پورشه 718 کیمن GT4 قادر است به کمک پیشرانه مذکور ظرف تنها 4.4 ثانیه به سرعت صد کیلومتر برساعت دست یابد. حداکثر سرعت این خودرو برابر با 304 کیلومتر برساعت خواهد بود.

مترجم : عماد رحمتی‌راد

منبع : carscoops.com

دیدگاه کاربران