1000 اسب برای سرکشی

تیونینگ فورد موستانگ مک‌وان 1969

27 بهمن 1398 17:14

هنگامی که لقبی تهاجمی همچون Hitman در کنار نام یک خودرو قرار گیرد، احتمالاً می‌توان حدس زد که با نمونه‌ای قدرتمند و البته خشن طرف هستیم. این توصیف اکنون کاملاً در مورد نمونه‌ای تقویت شده از فورد موستانگ مک‌وان مدل 1969 صدق می‌کند، خودرویی که توسط شرکت Classic Recreations مورد تقویت و تغییر قرار گرفته است.

برای ساخت این خودرو ابتدا نمونه‌ای از موستانگ مک‌وان 69 مورد بازسازی قرار گرفته و سپس به پیشرانه هشت سیلندر و توئین توربو فورد Coyote با قدرت 1000 اسب مجهز شده است.این خودروی سفارشی که با پسوند Hitman در کنار نام خود شناخته می‌شود، به عنوان اولین محصول از قرارداد میان این شرکت با فورد ساخته شده که شامل مدل‌های دیگری همچون Boss 429 نیز خواهد بود.

برای ساخت این خودرو ابتدا نمونه‌ای از موستانگ مک‌وان 69 مورد بازسازی قرار گرفته و سپس به پیشرانه هشت سیلندر و توئین توربو فورد Coyote مجهز شده، پیشرانه‌ای که تقویت شده و اکنون قدرتی برابر با هزار اسب‌بخار تولید می‌کند. این قدرت اعجاب‌انگیز به واسطه جعبه‌دنده شش سرعته دستی Tremec به چرخ‌ها منتقل می‌شود.

غیر از پیشرانه، تغییرات در سیستم تعلیق و فرمان و نصب رینگ‌های 18 اینچی با تایرهای Pilot Sport 2 ساخت میشلین و کالیپر ترمزهای شش پیستونه را می‌توان جزء سایر تحولات فنی مهم این خودرو به شمار آورد.

فورد موستانگ مک‌وان 1969 تیونینگ

بدنه این فورد موستانگ استثنایی با طیفی از خاکستری رنگ‌آمیزی شده که در نور خورشید سایه روشن ایجاد می‌کند. روی کاپوت و در صندوق با دو نوار مشکی تزئین شده و قطعه زیرسپر جلو نیز به تهاجمی‌تر شدن چهره خودرو یاری رسانده است.

در فضای داخلی با امکاناتی همچون تهویه مطبوع، سیستم صوتی JVC با ساب‌ووفر و چند بلندگو، فرمان آلومینیومی با روکش چوبی، کمربندهای ایمنی پنج نقطه‌ای، نشان‌دهنده‌های جدید پشت فرمان با کیلومترسنجی که عدد 200 مایل (320 کیومتر) برساعت را نمایش می‌دهد، روبرو می‌شویم که حال و هوایی کاملاً متفاوت به کابین این خودروی اسپرت بخشیده‌اند.

فورد موستانگ مک‌وان 1969 تیونینگ

هرچند که فعلاً درباره مشخصات فنی دقیق این خودرو و ارقام مربوط به عملکرد آن صحبتی به میان نیامده، اما می‌توان حدس زد که این فورد موستانگ مک‌وان تقویت شده، عملکردی بسیار هیجان‌انگیز از توانایی‌های خود را به معرض نمایش بگذارد.

دیدگاه کاربران
RezaAhmadi 1399/8/18
مدل 1969 توی ایران پیدا میشه؟ کسی میتونه پیدا کنه؟
پاسخ
0
0
1
مجید تقی 1399/2/17
سلام موستانگ میخوام
پاسخ
1
0
1
Reezag 1399/5/26
منم میخاام
0
1