با قابلیت انطباق بیشتر

معرفی تایر جدید پیرلی

12 خرداد 1399 12:30

شرکت پیرلی اقدام به معرفی نسل جدید تایرهای Cinturato P7 ساخت خود کرده است. نسل قبلی این محصول به عنوان یک تایر تابستانی که در سطوح خشک و خیس عملکردی مطلوب ارائه می‌دهد شهرت داشته اما پیرلی اکنون قصد دارد این محصول را به ویژگی‌های جدیدی تجهیز نماید.

توزیع بهتر سیلیکون در میان مواد پلیمری می‌تواند واکنش تایر در مقابل شرایط مختلف را بهبود ببخشد.شرایط جاده و تغییرات دمای تایرها از مهمترین مواردی هستند که در مورد این قطعه باید به آن‌ها توجه نشان داد ضمن این‌که در مناطقی که شرایط آب و هوا سخت‌تر است، وضعیت می‌تواند بدتر شده و تاثیر نامطلوب بیشتری روی سلامت تایرها بگذارد.

اکنون پیرلی به یاری فناوری جدید سعی کرده بر این مشکل فائق آید به همین جهت در ساخت سری Cinturato P7 از نوع خاصی از رزین‌های سیلیکونی استفاده کرده تا چسبندگی پلیمرهای الاستیک تایر و در نتیجه میزان انعطاف‌پذیری آن‌ها نسبت به تغییرات دما را افزایش دهد. در حقیقت توزیع بهتر سیلیکون در میان مواد پلیمری می‌تواند واکنش تایر در مقابل شرایط مختلف را بهبود ببخشد.

نیازی به توضیح نیست که این قابلیت بر عملکرد این تایرها در هنگام ترمزگیری یا پیمودن مسیرهای مختلف جاده‌ای تاثیر نامطلوب نخواهد داشت. این تایر به فناوری ران‌ فلت یا همان قابلیت پیمودن مسیر در حالت پنچر تا مسافتی محدود نیز مجهز شده است.

گذشته از این‌ها نباید فراموش کرد که تایر Cinturato P7 به دلیل مواد و فناوری‌های بکار رفته در آن، معمولاً روی خودروهای لوکس نصب می‌شوند و در نمایشگاه‌های فروش بسیاری از برندهای سازنده خودروهای پرمیوم، محصولات به نمایش درآمده به این تایر مجهز شده‌اند.

عرض تایر Cinturato P7 از 205 تا 275 میلی‌متر متغیر بوده و می‌توان آن را با کد سرعت H, V, W و یا Y سفارش داد ضمن این‌که این محصول برای نصب بر روی رینگ‌های 16 الی 19 اینچی مناسب خواهد بود.


قیمت جدید انواع لاستیک

نحوه ثبت نام لاستیک‌ دولتی و شرایط خرید تایر دولتی با نرخ مصوب، قیمت شرکتی انواع لاستیک بارز و همچنین قیمت روز انواع تایرهای ایرانی و تایرهای خارجی پرفروش بازار کشورمان را در مجموعه مقالات منتخب زیر بخوانید:

مترجم : عماد رحمتی‌راد

منبع : motor1.com

دیدگاه کاربران