در تیراژ 600 دستگاه

معرفی نسخه Dark Shadow از ب‌ام‌و X7

4 مرداد 1399 12:57

ب‌‌ام‌و قصد دارد نسخه ویژه‌ای از مدل X7 را با نام X7 Dark Shadow Edition عرضه نماید تا نظر تعداد بیشتری از علاقمندان شاسی‌بلندهای لوکس را به سوی این خودرو جلب نماید. البته افرادی که توان خرید این مدل را داشته باشند بهتر است عجله کنند چراکه فقط 600 دستگاه از Dark Shadow در سراسر جهان عرضه خواهد شد که از این تعداد تنها 75 دستگاه به ایالات متحده وارد می‌شود.

ب‌ام‌و قیمت X7 Dark Shadow Edition را 119,495 دلار تعیین کرده و تنها 600 دستگاه از آن خواهد ساخت.بدنه هر نمونه از Dark Shadow با رنگ خاکستری تیره قطبی یخی پوشانده می‌شود که نوعی خاکستری تیره و البته مات است. بر روی ستون‌های B و C، پایه آینه‌های جانبی، ریل‌های سقفی، جلوپنجره و اطراف ورودی‌های هوا نیز با پوشش مشکی براق تزئین شده درحالی‌که خروجی‌های ذوزنقه‌ای شکل اگزوز با کروم مشکی روکش شده است. رینگ‌های 22 اینچی این خودرو با طرح V شکل پره‌ها نیز با مشکی پوشانده شده است.

در فضای کابین نیز تا حد امکان از رنگ تیره برای تزئین بخش‌های مختلف استفاده شده بدین صورت که روکش چرم صندلی‌ها نیز به رنگ آبی تیره و مشکی انتخاب شده ضمن این‌که از چرم ناپا برای پوشش بخش فوقانی داشبورد، پوشش داخلی درها و زیرآرنجی استفاده شده و بخش پایینی داشبورد و پشتی صندلی‌های جلو نیز با چرم مشکی پوشانده شده است. در بخش پایینی کنسول میانی نیز تریم مشکی پیانو به چشم می‌خورد.

کابین نسخه Dark Shadow از ب‌ام‌و X7

برخی موارد مثل سامانه‌های ایمنی که در نمونه‌های استاندارد ب‌ام‌و X7 به صورت سفارشی نصب می‌شود، در نسخه Dark Shadow به صورت پیش‌فرض وجود دارد که شامل پکیج دستیار رانندگی پیشرفته، پکیج آب و هوای سرد، مجموعه صندلی‌های لوکس و پکیج Executive می‌شود.

تنها موردی که خریدار X7 Dark Shadow را مجبور به تصمیم‌گیری می‌کند صندلی‌های عقب این خودرو است بدین معنی که باید بین چهار یا پنج نفره بودن خودروی خود، یکی را انتخاب نماید.

مدل سفارشی Dark Shadow براساس X7 M50i ساخته شده بنابراین قوای محرکه آن از پیشرانه 4.4 لیتری توئین توربو هشت سیلندر ب‌ام‌و یعنی N63 تامین شده که 523 اسب‌بخار قدرت و 750 نیوتن‌متر گشتاور را از طریق جعبه‌دنده هشت سرعته اتوماتیک و سامانه چهار چرخ محرک به چرخ‌ها انتقال می‌دهد. سیستم تعلیق بادی این خودرو در هر محور مستقل بوده و ترمزهای سفارشی M Sport نیروی لازم برای توقف این شاسی‌بلند بزرگ را تامین می‌کنند.

نسخه Dark Shadow از ب‌ام‌و X7

ب‌ام‌و قیمت X7 Dark Shadow Edition را 119,495 دلار تعیین کرده و خریداران اهل ایالات متحده می‌توانند با پرداخت هزار دلار اقدام به پیش ثبت نام نمایند. تولید نمونه‌های سفارشی بازار آمریکا در سه ماهه چهارم سال جاری انجام خواهد شد درحالی‌که نمونه‌های عرضه شده در سایر بازارهای جهان از ماه آگوست به دست مشتریان می‌رسند.

دیدگاه کاربران