پکیج 2021 برای M4 و M3

امضای جدید ام‌پاور برای ب‌ام‌و

5 مهر 1399 10:24

با معرفی پیکج قطعات و کیت‌های جدید بخش موتوراسپرت ب‌ام‌و برای M3 و M4 حالا نمای پشتی این خودرو به اندازه چهره جلویی آن‌ها نیز جذاب و جسورانه شده است.

اصلی‌ترین بخش این تغییرات را باید به اگزوزهای مرکزی این خودروها متعلق دانست. اگر نسخه‌های استاندارد بخش M ب‌ام‌و برای مشتریان کافی نیست، باواریایی‌ها در سبد جدید خود قطعات سفارشی منحصربه‌فردی را اضافه کرده‌اند. قطعاتی که فعلاً برای دو مدل M3 سدان و M4 کوپه در نظر گرفته شده است.

اگرچه پیش‌تر شرکت با رونمایی از این دو مدل، بالاترین سطح اسپرت‌گرایی خود را نشان داده بود ولی اکنون با معرفی قطعات جدیدتر، سبک خاصی از ویژگی موتوراسپرت خود را به نمایش گذاشته است. تردیدی نیست که اصلی‌ترین بخش این تغییرات را باید به اگزوزهای مرکزی این خودروها متعلق دانست.

فرم جدید خروجی اگزوز در کیت جدید ام‌پاور برای ب‌ام‌و M3 و M4

اگرچه این ایده از مدت‌ها پیش توسط لکسوس سری F به اجرا درآمده بود ولی آنچه در نسخه آلمانی می‌بینیم، بزرگ‌تر است. علیرغم این افزایش سایز، سیستم تنفس جدید ام‌پاور 5 کیلوگرم نیز از وزن خود کاسته است. در اگزوزهای جدید سیستمی تعبیه شده است که راننده می‌تواند در سرعت‌های بالا میزان صدای خروجی از چهار لوله تیتانیومی با پوشش سرامیکی را تغییر دهد. شرکت می‌گوید صدای خروجی از این اگزوزها برگرفته از صدای خودروهای مسابقه‌ای هستند.

فراتر از بخش اگزوزها، دیگر قطعات بخش پرفورمنس ب‌ام‌و شامل مجموعه‌ای از کیت‌های فیبرکربنی می‌شوند که از ابتدای اسپلیتر جلو شروع می‌شود، در کناره و روی رکاب‌ها ادامه پیدا می‌کند و در قسمت دیفیوزر عقب به انتها می‌رسد. مشتریان می‌توانند روی خودروهای فوق بال عقب فیبر کربنی را نیز سفارش دهند.

رینگ‌های M3 و M4 نیز طراحی جدیدی دارند. رینگ‌هایی که در محور جلو 20 اینچی و در محور عقب 21 اینچی هستند. بهترین رنگ انتخابی برای این قسمت رنگ طلایی-برنز مات است که ب‌ام‌و نیز خود آنها را توصیه می‌‌کند. مانند همیشه سیستم تعلیق و ترمزها از ابتدا به‌روزرسانی و اسپرت‌‌تر شده‌‌اند.‌

داخل کابین نیز پوشش سرتاسری فیبر کربن در کنار صندلی‌هایی با پوشش چرم آلکانتارا به چشم می‌خورند که خاص بودنشان توسط لوگوی M تایید شده است. ایده نمایش لوگوی M توسط LEDهای زیر در نیز در این خودروها به اجرا گذاشته شده است.

سفارش این قطعات از اسفند ماه در نمایندگی‌های ب‌ام‌و انجام می‌شود.

دیدگاه کاربران