خودوری ضدگلوله با 1.3 میلیون دلار

رونمایی از رنجرور SV اتوبیوگرافی لیموزین

9 آذر 1399 12:00

رنجرور SV اتوبیوگرافی که در نسخه استاندارد نیز یکی از لوکس‌ترین شاسی‌بلندهای جهان بشمار می­‌آید، اکنون توسط شرکت کلاسن (Klassen) تبدیل به یک خودروی لیموزین زرهی شده تا مورد استفاده مقامات و افراد مهم قرار گیرد.

این خودرو با پرداخت یک میلیون و صد و دو هزار یورو (یک میلیون و سیصد و دوازده هزار دلار) قابل خریداری خواهد بود.نسخه استاندارد این خودرو با قیمتی در حدود 200 هزار یورو (تقریباً 240 هزار دلار) در آلمان به فروش می‌­رسد ولی نمونه‌ای که در این مطلب به آن می­‌پردازیم با پرداخت یک میلیون و صد و دو هزار یورو (یک میلیون و سیصد و دوازده هزار دلار) قابل خریداری خواهد بود.

البته با این مبلغ می‌­توان یک خودروی سوپراسپرت همچون مک‌لارن سنا خریداری کرد ولی مطمئناً این لیموزین ضدگلوله هم مشتریان خاص خود را دارد که احتمالاً چند سوپراسپرت هم در پارکینگ خود دارند.

شیشه‌های ضدگلوله، پنل‌های تقویت شده بدنه، اجزای سفارشی سیستم تعلیق برای تحمل وزن اضافی خودرو، رینگ‌های متفاوت و ترمزهای تقویت شده بخشی از تغییرات اعمال شده بر این خودرو بشمار می­‌آیند.

رنجرور SV اتوبیوگرافی لیموزین ضدگلوله کلاسن

در فضای داخلی نیز دیوار جداکننده راننده و سرنشینان، سیستم صوتی پیشرفته، سقف برقی بازشو، مواد عایق صدا با روکش جیر، محفظه خنک‌کننده و خروجی اضطراری به انبوه امکانات رفاهی و سامانه‌های ایمنی استاندارد رنجرور SV اتوبیوگرافی اضافه شده است.

پیشرانه این خودرو بدون تغییر مانده و همان نیروگاه 5 لیتری 8 سیلندر است که 557 اسب‌بخار قدرت و 700 نیوتن‌متر گشتاور تولید می­‌کند.

دیدگاه کاربران