ماحصل یک همکاری عجیب

ماشین چمن‌زنی با تیونینگ منصوری

24 آذر 1399 12:50

حتی تصورش هم عجیب است؛ همکاری یک برند کفش، یک شرکت تامین‌کننده پوشاک ورزشی و یک تیونر خودرو. شاید باورنکردنی باشد ولی این اتفاق افتاده است.

این پروژه که با نام BSTN GT XI معرفی شده، حاصل همکاری شرکت نایک، BSTN و منصوری است.شرکت Nike به منظور معرفی مدل جدید اسنیکر معروف خود یعنی Jordan XI در همکاری با شرکت BSTN که سابقه‌ای درخشان در ساخت پوشاک ورزشی دارد، تصاویری را منتشر کرده است. اما این پایان ماجرا نیست. چراکه بی‌اس‌تی‌ان نیز خود برای انجام این پروژه وارد مذاکره با شرکت تیونینگ منصوری شده است.

اینکه پشت پرده هر سه مجموعه چه قصدی از این همکاری داشته‌اند، چندان روشن نیست ولی هرچه هست این پروژه اکنون با نام BSTN GT XI معرفی شده است.

حقیقت آن است که منصوری واقعاً سراغ یک ماشین چمن‌زنی رفته است. روی این ماشین لوگوی BSTN به چشم می‌خورد. لوگوی معروف جردن نیز تعبیه شده است. البته شاید واضح‌ترین اشاره به بحث کفش و پوشاک ورزشی، تایرهای دور سفید این وسیله باشد.

ماشین چمن‌زنی با تیونینگ منصوری

درست مانند یک پروژه تیونینگ خودرو، در این محصول نیز پنل‌های فیبر کربنی و صندلی مسابقه‌ای تعبیه شده است. نکته بسیار جالب درباره این ماشین، حضور یک بال عقب جذاب در پشت آن است.

تا این لحظه اطلاعاتی مبنی بر قیمت و شرایط فروش عجیب‌ترین پروژه منصوری منتشر نشده است. تقریباً مطمئن هستیم که این تیونر صاحب‌نام قصد ندارد کارنامه کاری خود را با چنین ماشینی خدشه‌دار کند.

البته این اولین‌بار نیست که ماشین‌های چمن‌زنی گرفتار جاه‌طلبی خودرویی‌ها می‌شوند. سال گذشته بود که هوندا پرشتاب‌ترین ماشین چمن‌زنی دنیا را تولید کرد؛ شتاب صفر تا 160 کیلومتر برساعت فقط 6.2 ثانیه.

مترجم : نیما حدادی

منبع : motor1.com

دیدگاه کاربران