از افزایش قدرت تا تزئین بدنه و کابین

برنامه تقویتی تک‌آرت برای پورشه کاین

8 دی 1399 11:11

هنگامی که صحبت از تقویت پیشرانه خودروهای پورشه به میان آید، تک‌آرت یکی از آشناترین نام‌ها برای علاقمندان خواهد بود. این شرکت اخیراً هم مجموعه تازه‌­ای برای شاسی‌بلند پورشه کاین پیشنهاد کرده که طیف وسیعی از کیت‌های بدنه، پکیج­‌های تزئین فضای کابین و البته تقویت پیشرانه را دربرمی‌گیرد.

مجموعه تازه‌­ تک‌آرت برای شاسی‌بلند پورشه کاین پیشنهاد شده که طیف وسیعی از کیت‌های بدنه، پکیج­‌های تزئین فضای کابین و البته تقویت پیشرانه را دربرمی‌گیرد.مجموعه تقویت پیشرانه برای کاین GTS ارائه شده که قادر است قدرت پیشرانه این خودرو را از 454 اسب‌بخار قدرت و 620 نیوتن‌متر گشتاور فعلی به 631 اسب‌بخار و 870 نیوتن‌متر برساند. به لطف این افزایش قدرت، پورشه کاین GTS تقویت شده توسط تک‌آرت می‌­تواند ظرف 3.6 ثانیه به سرعت صد کیلومتر برساعت دست یابد یعنی 0.6 ثانیه سریع‌تر از نمونه استاندارد. لازم به ذکر است که حداکثر سرعت این خودرو نیز با 30 واحد افزایش نسبت به حالت عادی به 300 کیلومتر برساعت رسیده است.

غیر از کاین GTS، تک‌آرت برای افزایش قدرت سایر نسخه‌های پورشه کاین شامل نسخه پایه، E-Hybrid، توربو و البته توربو S E-Hybrid نیز برنامه‌ریزی کرده است. بد نیست بدانید نسخه توربو S E-Hybrid پس از تقویت پیشرانه به 740 اسب‌‌بخار قدرت و 1030 نیوتن‌متر گشتاور دسترسی خواهد داشت.

برنامه تقویتی تک‌آرت برای پورشه کاین

همان‌طور که در ابتدای مطلب اشاره شد، مالکان پورشه کاین و کاین کوپه می‌توانند برای خودروی خود قطعات آیرودینامیکی تک‌آرت را نیز سفارش دهند که زیرسپری جلو، کاپوت فیبرکربن، باله و دیفیوزر عقب و بسیاری موارد دیگر را دربرمی­‌گیرد.

تنوع در سایز (تا حداکثر 23 اینچ)، رنگ و طرح رینگ‌های قابل سفارش نیز بسیار زیاد بوده و حتی امکان اضافه نمودن جزئیات تزئینی به این رینگ‌ها و سفارش کالیپر ترمز در رنگ‌های مختلف نیز فراهم شده است.

تیونینگ تک‌آرت برای پورشه کاین

در خودروهایی که به سیستم تعلیق بادی مجهز نباشند، امکان نصب کمک‌فنرهای اسپرت تک‌آرت فراهم شده که ارتفاع کلی خودرو را تا 35 میلی‌متر کاهش می­‌دهند.

در فضای کابین، تک‌آرت محدودیت چندانی برای اعمال سلیقه مشتریان اعمال نکرده و رنگ‌های متفاوتی از روکش‌های چرمی یا پارچه‌­ای با دوخت سفارشی برای صندلی‌ها و فرمان تا جزئیات تزئینی فیبرکربن را می­‌توان انتخاب کرد.

دیدگاه کاربران