وی تقریبا از 20 سال پیش در استخدام گروه ب‌ام‌و بوده است.

استخدام مهندس ارشد رولزرویس توسط بورگوارد

19 اردیبهشت 1397 11:30

گروه بورگوارد، که اصالتا یک خودروساز آلمانی است و با سرمایه گذاری چینی‌ها بعد از مدت‌ها دوباره زنده شده، فیلیپ کوئن، مهندس ارشد اسبق شرکت رولزرویس را به عنوان مدیر ارشد فناوری (CTO) به استخدام خود درآورده است.

کمپانی در بیانیه خود اشاره کرده که کوئن قرار است روی فعالیت مراکز تحقیق و توسعه بورگوارد در پکن، اشتوتگارت و دره سیلیکون نظارت و گزارش‌های خود را مستقیما به یانگ سونگ، مدیرعامل شرکت ارائه کند.

کوئن 48 ساله، از سال 2013 به عنوان مهندس ارشد در شرکت بریتانیایی رولزرویس فعالیت ‌کرده است. در سال 1999، وی به گروه ب‌ام‌و، مالک شرکت رولزرویس پیوست و تا همین اواخر برای این گروه آلمانی فعالیت می‌کرد.

بورگوارد که زمانی سومین خودروساز بزرگ آلمان محسوب می‌شد، در سال 1961 میلادی به دلیل مشکلات بسیار زیادی که داشت، مجبور به انحلال شد. در سال 2014، شرکت چینی فوتون موفق شد حق مالکیت این برند آلمانی را خریداری کند. فوتون زیر شاخه سازنده انواع خودروهای تجاری گروه خودروسازی دولتی بایک است.

بورگوارد از زمان آغاز دوباره فعالیت تا به امروز، دو کراس‌اور بنزینی جدید به نام‌های BX5 و BX7 را طراحی و روانه بازار کرده است. این خودروها هم‌اکنون در خط تولید بازسازی شده فوتون در شهر میون، در اطراف پکن تولید می‌شوند.

دیدگاه کاربران