یوآز با برند برماک

پاتریوت روسی در راه آمریکا

10 دی 1399 14:37

در جدیدترین تلاش  UAZ روسیه برای عرضه شاسی‌بلندهای آفرود خود به بازار آمریکا شاهد هستیم که پرچم‌دار این شرکت یعنی پاتریوت با همکاری شرکت تیونینگ Bremach ریبج شده و Taos نام گرفته است.

پاتریوت در بازار آمریکا با همکاری شرکت تیونینگ Bremach ریبج شده و Taos نام گرفته است.این اولین‌بار است که پاتریوت با برند برماک عرضه می‌شود. پیش‌سفارش‌ها از همین حالا آغاز شده است. قیمت پایه از 26 هزار و 405 دلار شروع می‌شود. این باورکردنی نیست چراکه پاتریوت جدید فقط 2000 دلار از جیپ رانگلر 2021 ارزان‌تر است.

ماحصل همکاری یوآز با برماک استفاده از رینگ‌های 18 اینچی سری Sahara، سنسور پارک جلو و عقب، دوربین دنده عقب، سیستم اطلاعات و سرگرمی 7 اینچی، مودم وای‌فای LTE، گرم‌کن صندلی، کول‌باکس و روشن کردن پیشرانه از راه دور بوده است.

یوآز پاتریوت روسی در راه آمریکا

برماک این خودروی روسی را در وبسایت خود و به اسم یک 4x4 عالی معرفی کرده است.

به نظر نمی‌رسد که پاتریوت تغییراتی را در بخش قوای محرکه خود دیده باشد. چراکه هنوز هم شاهد همان پیشرانه 2.7 لیتری 150 اسب‌بخاری هستیم. این خروجی توسط جعبه‌دنده 6 سرعته اتوماتیک به صورت 4WD به هر چهار چرخ منتقل می‌شود. البته جعبه‌دنده کمکی 2 سرعته نیز در دسترس است. برای رانندگان حرفه‌ای جعبه‌دنده دستی قبلی نیز قابل سفارش است.

برخلاف اکثر شاسی‌بلندهای مدعی امروزی، ساختار پاتریوت به صورت شاسی روی فریم طراحی شده که این قابلیت را فراهم می‌کند که با کمترین مشکل از پس مسیرهای دشوار بربیاید. این خودرو 210 میلی‌متر از سطح زمین فاصله دارد و می‌تواند به راحتی تا 500 میلی‌متر درون آن فرو برود. زاویه حمله و فرار در شاسی‌بلند غول‌آسا به ترتیب 35 و 30 درجه ثبت شده است.

برماک برای این خودرو برخی از ملزومات آفرود را نیز اضافه خواهد کرد. مانند وینچ و اسنورکل.

دیدگاه کاربران