کانسپتی برای نمایشگاه خودروی توکیو 2021

تبدیل هوندا N-Van به کافه متحرک

22 دی 1399 14:44

بسیاری از خودروسازان ژاپنی در روزهای اخیر در تدارک مدل‌های سفارشی بوده‌اند چراکه اکنون پس از یک سال انتظار، امکان نمایش محصولات خود در نمایشگاه خودرو توکیو را خواهند داشت. یکی از نمونه‌های جالب در این نمایشگاه، هوندا N-Van بوده که در قالب یک کافی‌شاپ در معرض دید علاقمندان قرار می‌­گیرد.

هوندا با تبدیل N-Van به یک کافی شاپ محرک آماده حضور در نمایشگاه خودروی توکیو 2021 شده است.وب سایت رسمی هوندا در بیانیه‌ای رسمی، این خودرو را به عنوان وسیله‌ای برای برقراری ارتباط میان کار و سرگرمی دانسته که می­‌تواند شامل استفاده از یک کافی‌شاپ شخصی در آخر هفته باشد.

به لطف نوارهای سه گانه روی بخش جانبی بدنه، این هوندا کمی شبیه به محصولات سیتروئن دیده می­‌شود ولی استفاده از پنل‌های فلزی برای تزئین بدنه، احساس مشاهده یک آشپزخانه متحرک را به بیننده القا می­‌کند. سایه‌بان رنگی که در بالای بدنه نصب شده را باید برگ برنده و عامل اصلی جلب توجه به این خودرو دانست که کاربری آن به عنوان یک کافه متحرک را نیز افشا می­‌کند.

هوندا از فرصت حضور در نمایشگاه خودرو توکیو استفاده کرده و نسخه سفارشی از هوندا فیت را با نام e:HEV CROSSTAR Custom معرفی نموده است. به نظر می­‌رسد این خودرو که به تایرهای آفرود و ریل سقفی یاکیما مجهز شده، برای هر نوع ماجراجویی در سال 2021 کاملاً آماده باشد.

طرفداران هوندا می­‌توانند دو مدل مذکور را به همراه چندین خودروی مسابقه‌ای از این برند ژاپنی را دذ تاریخ 15 ژانویه در نمایشگاه ملاقات کنند. البته لازم بذکر است که در طول برگزاری این رویداد، امکان دریافت قهوه از کافه­ هوندا-نشان فراهم نخواهد بود چراکه نمایشگاه خودرو توکیو قرار است به صورت مجازی برگزار شود.

دیدگاه کاربران