کانسپت‌های برای آینده

محصولات هوندا در نمایشگاه حمل و نقل ژاپن 2023

8 آبان 1402 10:44

شرکت هوندا چندین محصول را در نمایشگاه حمل و نقل ژاپن 2023 رونمایی کرد. یکی از این خودروها، Specialty Sports نام دارد که از مشخصات فنی این مدل نیز هیچ اطلاعی در دسترس نیست، ولی تنها موردی که قطعی به نظر می‌­رسد این است که Specialty Sports به پیشرانه برقی مجهز شده است.

شرکت هوندا اعلام نموده که لذت رانندگی با Specialty Sports به قدری بالاست، که زندگی روزمره کاربران را تغییر خواهد داد. فعلا باید منتظر ماند و دید که آیا ارتباطی میان Specialty Sports با کانسپت دیگری به نام Sports EV وجود دارد یا خیر، خودرویی که شش سال پیش و در جریان نمایشگاه توکیو 2017 رونمایی شد.

خودروی دیگری که برای معرفی در نمایشگاه حمل و نقل ژاپن 2023 حاضر شده، کانسپت SUSTANIA-C نام دارد. این خودروی قرمز رنگ با سقف سفید، به نمونه کوچکتر هوندا e شباهت دارد. نکته جالب اینکه بدنه این خودرو از رزین آکرلیک با قابلیت بازیافت و  استفاده مجدد، ساخته شده است. بدنه کانسپت دیگر هوندا یعنی موتورسیکلت Pocket نیز از همین ماده تولید شده است.

محصولات هوندا در نمایشگاه حمل و نقل ژاپن 2023

اما هوندا CI-MEV یک هاچ‌بک برقی دونفره است که به سامانه خودران هم مجهز شده و بنابر اعلام هوندا، می‌­تواند در نبود حمل و نقل عمومی به یاری افرادی بیاید که توانایی پیاده‌­روی در مسیرهای طولانی را ندارند.

در نهایت به کانسپت SC e می­‌رسیم که نام آن به پیشرانه SCe مورد استفاده در محصولات رنو شباهت دارد. این موتورسیکلت برقی به باتری‌های قابل تعویض مجهز شده است. البته نمونه آزمایشی هوندا پرولوگ هم در این رویداد رونمایی شده است.

محصولات هوندا در نمایشگاه حمل و نقل ژاپن 2023

نمایشگاه حمل و نقل ژاپن 2023 از 25 اکتبر آغاز بکار می­‌کند. نخستین روز این رویداد به بازدید خبرنگاران اختصاص دارد.

جدیدترین اخبار خودرو را در باما بخوانید.

دیدگاه کاربران