معرفی زودهنگام ویرایش اسپرت

معرفی نیسان نوت Play Gear

1 بهمن 1399 10:47

نیسان در آستانه زمان همیشگی نمایشگاه توکیو که امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا لغو شده بود، از کانسپت جدید خود به اسم Note Play Gear به صورت آنلاین پرده‌برداری کرد. کاملاً مشخص است که این کانسپت براساس نوت E-Power طراحی شده که همین دو ماه پیش رونمایی شده بود.

این اولین ویرایش نیسان نوت به سبک جوان‌پسندانه است. از ویژگی‌های خاص این خودرو می‌توان به کیت جدید آیرودینامیکی اسپرت شامل بال عقب، رکاب و دیفیوزر اشاره کرد. هم‌چنین نیسان برای این خودرو از رینگ‌های 17 اینچی آلیاژی و باربند صندوقی برای کاربردهای بیشتر استفاده کرده است.

تا این لحظه مشخص نیست که آیا نیسان می‌خواهد این خودرو را به‌عنوان یکی از تیپ‌های اسپرت Note معرفی کند یا این‌که صرفاً بهره‌گیری از ترکیب قطعات‌ جدید یا تمرین کرده است. هرچه هست این اولین ویرایش نیسان نوت به سبک جوان‌پسندانه است.

نیسان نوت Play Gear

همان‌طور که انتظار می‌رود، در این خودرو نیز از همان قوای محرکه e-Power  استفاده شده است. یعنی دو موتور برقی (یکی روی هر محور) که آن را تبدیل به یک AWD واقعی می‌کند. از سوی دیگر یک پیشرانه 1.2 لیتری 3 سیلندر تنفس طبیعی نیز به‌عنوان تقویت‌کننده شارژ باتری‌ها نیز در نظر گرفته شده است. این در حالی است که در کانسپت جدید سیستم بازیابی انرژی ترمز نیز در دسترس است.

در حال حاضر مشتریان می‌توانند نیسان نوت e-Power فعلی را در تیپ‌های S Four و X Four به قیمت‌ 22 هزار و 106 و 23 هزار و 626 دلار خریداری کنند. البته قیمت پایه نوت دو محور مدل 2021 از 19 هزار و 609 دلار آغاز می‌شود.

دیدگاه کاربران