آماده برای ملاقات با زمستان در ژاپن

نیسان نت e-Power AWD

6 دی 1399 13:40

پس از معرفی نسل جدید نیسان نت (Note) در ژاپن، اکنون نسخه چهار چرخ محرک این خودرو نیز برای عرضه در بازار محلی آماده می­‌شود.

دو موتور برقی در هریک از محورهای خودرو نصب شده که بهبود عملکرد فنی این هاچ‌بک را نیز درپی داشته است.مدل جدید که با پسوند e-Power AWD نامگذاری شده، به دو موتور برقی در هریک از محورهای خود مجهز شده که علاوه بر تامین پایداری در مسیرهای لغزنده، افزایش سطح عملکرد فنی این هاچ‌بک را نیز درپی داشته است.

برخلاف رویه متداول خودروهای هیبرید که به صورت توامان از قدرت پیشرانه‌های برقی و درون‌سوز استفاده می­‌کنند، از نیروی موتور 1.2 لیتری 3 سیلندر تنفس طبیعی نیسان نت با کد HR12DE شناخته می‌شود، تنها برای تامین شارژ باتری خودرو یاری گرفته شده است. علاوه‌براین، نیروی حاصل از کاهش سرعت در هنگام ترمزگیری نیز بازیابی شده و در باتری ذخیره می‌­شود.

نیسان نت e-Power AWD

نیسان هنوز مشخصات نت e-Power AWD را اعلام نکرده ولی با توجه به شباهت این مدل با نسخه تک-محور، مواردی شامل سیستم اطلاعات سرگرمی، پشت آمپر دیجیتال و چند سامانه دستیار راننده در هاچ‌بک نیسان موجود خواهد بود.

نیسان نت e-Power AWD در دو تریم S Four و X Four با قیمت پایه 22,106 و 23,626 دلار عرضه می‌­شود. فروش نسخه تک محور نوت هم در سه تریم با قیمت 19،609 الی 21،128 دلار از ماه جاری آغاز شده است.

دیدگاه کاربران