پسرعموی اطلس از راه رسید

فولکس‌واگن ترامونت 2021 برای روس‌ها

3 بهمن 1399 18:26

در بین محصولات فولکس، این شاسی‌بلند اطلس است که به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین مدل‌های ساخته‌شده روی پلتفرم MQB شناخته می‌شود. این خودرو در قالب یک غول هفت‌نفره در بازار آمریکا فروخته می‌شود. نسخه سبک‌تر پنج‌نفره آن نیز به اسم اطلس کراس در بازار موجود است. جالب‌تر اینجاست که یک نسخه همزاد از این شاسی‌بلند نیز وجود دارد که در بازار روسیه و چین به اسم ترامونت - Teramont - به فروش می‌رسد. خودرویی که اکنون یک به‌روزرسانی را برای بازار بومی تجربه کرده است.

این خودرو ظاهری تقریباً شبیه به اطلس آمریکایی دارد، اما با نام ترامونت برای بازار چین و روسیه عرضه شده است.این خودرو ظاهری تقریباً شبیه به اطلس آمریکایی دارد. فیس‌لیفت جدید فولکس‌واگن ترامونت با تغییراتی مناسب در طراحی بیرونی مواجه شده که به راحتی می‌تواند آن را از پسرعموی آمریکایی‌اش متمایز کند. به‌عنوان مثال سپر جلوی آن مجهز به دریچه‌های بزرگ‌تر هوا و تزئینات اضافی کروم‌رنگ در کنار آن است. علاوه‌براین، رینگ‌های جدید و چند لوگوی کوچک که البته در نسخه آمریکای شمالی دیده نمی‌شود.

این شاسی‌بلند هفت‌نفره با دو گزینه قوای محرکه قابل سفارش است. نسخه پایه با پیشرانه 2 لیتری TSI که 220 اسب‌بخار قدرت تولید می‌کند. مدل بعدی یک پکیچ شش سیلندر Vشکل تنفس طبیعی است که 250 اسب‌بخار قدرت فراهم می‌کند. هم‌چنین مشتریان می‌توا‌نند از جعبه‌دنده هشت سرعته اتوماتیک و سیستم انتقال قدرت چهار چرخ محرک 4Matic آن لذت ببرند.

فولکس‌واگن ترامونت مدل 2021

فروش فولکس‌واگن ترامونت مدل 2021 تا چند هفته دیگر در روسیه آغاز خواهد شد.

شرکت می‌گوید این محصول را در چهار تیپ به دست مشتریان می‌رساند. حتی در مدل پایه Respect نیز نمایشگر 8 اینچی لمسی، شش اسپیکر، شارژر بی‌سیم موبایل، سیستم تهویه مطبوع 3 حالته و شیشه و صندلی گرم‌شونده نیز دیده می‌شود. در تیپ‌های بالاتر می‌توان در صندوق عقب برقی، سیستم ورود بدون کلید، کروز کنترل تطبیقی، چراغ‌های LED، چرخ‌های 20 اینچی را سفارش داد.

دیدگاه کاربران