ون هفت‌نفره آمریکایی برای اروپایی‌ها

فورد S مکس هیبریدی شد

23 بهمن 1399 12:00

نسخه جدید مینی‌ ون جذاب فورد به اسم S Max در تیپ‌های 5 و 7 نفره راهی بازارهای اروپایی خواهد شد.

فورد برای مشتریان اروپایی سراغ پیشرانه هیبریدی رفته است.آخرین به‌روزرسانی این خودرو مهر ماه سال گذشته انجام شد و اکنون شاهد آن هستیم که فورد برای مشتریان اروپایی سراغ پیشرانه هیبریدی هم رفته است. در واقع S  مکس اولین عضو خانواده است که برقی شده است.

فورد برای این مینی ون زیبا از ترکیب یک پیشرانه 2.5 لیتری و موتور برقی موازی استفاده کرده است. سیستم الکتریکی آن شامل باتری‌های لیتیوم یون 1.1 کیلووات ساعتی می‌شود که درمجموع 190 اسب‌بخار قدرت تولید می‌کند. این همان پیشرانه‌ای است که فورد پیش از این روی مینی‌ ون Galaxy نیز تعبیه کرده بود.

فورد S-Max هیبریدی

به لطف استفاده از آخرین نسل از جعبه‌دنده Power-Split مصرف سوخت میانگین S مکس جدید فقط 6.4 لیتر در هر 100 کیلومتر ثبت شده است. این هیبریدی پلاگین از نظر آلایندگی نیز با تولید حدود 146 گرم دی‌اکسید کربن در هر کیلومتر یکی از پاک‌ترین‌ها در کلاس خودش به حساب می‌آید.

ثبت شتاب صفر تا صد 9.8 ثانیه‌ای با در نظر گرفتن وزن و ابعاد این خودرو چندان هم بد نیست. با این حال فورد وعده داده است که محصول جدید در شتاب‌گیری‌های اولیه رفتاری نرم داشته باشد.

از تجربه رانندگی جوان‌گرایانه تا صندلی‌هایی که تنها با فشار یک دکمه جمع می‌شوند، ایده‌های خلاقانه در فورد S مکس جدید هستند که آن را با سبک زندگی خانواده امروزی هماهنگ کرده است.

فورد S-Max هیبریدی

مشتریان در صورت انتخاب تیپ 7 نفره باز هم می‌توانند از فضای بار 300 لیتری قسمت انتهایی بهره ببرند. در صورتی که صندلی‌های ردیف دوم و سوم نیز خوابانده شوند حجم فضای بار به 2339 لیتر افزایش می‌یابد.

در حال هنوز اطلاعاتی درباره قیمت این خودرو در دسترس نیست.

مترجم : نیما حدادی

منبع : motor1.com

دیدگاه کاربران