اکسیر حیات برای پیرمرد انگلیسی

احیای لندرور دیفندر توسط اورفینچ

23 بهمن 1399 18:52

شرکت اورفینچ - Overfinch - که از سال 1975 به کار اعمال تغییر بر محصولات لندرور و ساخت نمونه­‌های سفارشی براساس این خودروها اشتغال دارد، در جدیدترین اقدام به سراغ لندرور دیفندرهای با عمر 25 سال رفته تا آن‌ها را با شرایط بهتری به جاده‌ها بازگرداند.

با وجود شخصی‌سازی اعمال شده روی این خودروها، کاراکتر اصلی و بریتانیایی آنها کاملاً حفظ خواهد شد.این شرکت قصد دارد تنها 12 نمونه از این دیفندرهای Heritage را در سال 2021 به علاقمندان ارائه نماید. ویژگی خاص این خودروها تنها به تیراژ اندک آنها مربوط نیست بلکه میزان کاری که روی هریک از آن‌ها انجام شده هم بسیار قابل توجه است.

پروسه ساخت این نمونه­‌های سفارشی با انتخاب دیفندرهای بسیار سالم آغاز شده و با نصب پیشرانه و سیستم انتقال قدرت کاملاً جدید روی هریک از آن‌ها ادامه می­‌یابد ضمن این‌که برخی تغییرات فنی دیگر هم اعمال شده تا تجربه رانندگی با این دیفندرهای سفارشی بهبود یابد.

درباره مشخصات پیشرانه­‌ای که توسط اورفینچ روی دیفندرهای سفارشی نصب خواهد شد اطلاعی نداریم ولی به نظر می‌­رسد سلیقه شخصی خریداران در این مورد هم اعمال خواهد شد.

احیای لندرور دیفندر کلاسیک توسط اورفینچ

آقای Alex Sloane که مدیریت شعبه VP Overfinch در آمریکای شمالی را برعهده دارد، عرضه دیفندر Heritage را فرصتی برای علاقمندان دیفندر دانسته تا تجربه سواری با نمونه‌های نوسازی شده این خودرو را به دست آورند.

شرکت اورفینچ از شروع تحویل این خودروها به مشتریان از ماه آوریل خبر داده هرچند که مالکان انواع دیفندر می‌­توانند خودروهای خود را برای اعمال تغییرات مشابه به این شرکت بسپارند. با وجود شخصی‌سازی اعمال شده روی این خودروها، کاراکتر اصلی و بریتانیایی آنها کاملاً حفظ خواهد شد.

بد نیست بدانید نام دیفندر از دهه 80 میلادی مطرح شده چراکه پیش از آن، این خودرو تنها با نام لندرور 90 یا 110 شناخته می­‌شد. درواقع شاید پس از معرفی مدل دیسکاوری بود که لندرور احساس کرد باید نامی برای این مدل انتخاب کند.

دیدگاه کاربران