امکانی جذاب برای عاشقان هوای آزاد

معرفی پکیج Dual-Door Group برای جیپ رانگلر

9 اسفند 1399 12:40

به عنوان بخشی از پکیج Dual-Door Group، امکان نصب درهای نیمه برای جیپ رانگلر فراهم شده است. این درهای جدید که از بخش بالایی درهای متداول بی‌بهره بوده، امکان بهره‌مند شدن از هوای آزاد را برای سرنشینان فراهم می‌­کند بدون آن‌که امنیت آنان به خطر بیافتد.

به لطف این درها، میدان دید راننده در هنگام عبور از مسیرهای آفرود افزایش خواهد یافت.این درها برای تمام تریم‌­های جیپ رانگلر یعنی اسپرت، ساهارا، روبیکان، روبیکان 392 و نسخه پلاگین هیبرید 4xe در دو فرم اتاق دو و چهار در قابل سفارش خواهد بود.

این درهای جدید در بخش بالایی خود به پنجره­‌های پلاستیکی مجهز شده که با زیپ باز و بسته می­‌شوند. در صورت جدا کردن این قطعات، جیپ رانگلر به مدل‌های کلاسیک شباهت زیادی پیدا می­‌کند. البته جیپ اعلام کرده که به لطف این درها، میدان دید راننده در هنگام عبور از مسیرهای آفرود افزایش خواهد یافت. البته به نظر می­‌رسد به لطف این درها، فرصت بیشتری برای لذت بردن از صدای پیشرانه 8 سیلندر روبیکان 392 برای سرنشینان فراهم شود.

پکیج Dual-Door Group برای جیپ رانگلر

بد نیست بدانید در این پکیج، درهای خودرو به هر دو صورت کامل و نیمه به رنگ همسان با بدنه در اختیار خریدار قرار گرفته تا بسته به شرایط، هر یک از آن‌ها مورد استفاده قرار گیرد. به بیان ساده‌تر، در هنگام تحویل خودرو به درهای کامل مجهز بوده ولی درهای نیمه در قالب یک پکیج در داخل خودرو قرار می­‌گیرد.

نحوه اتصال درهای نیمه کاملاً مشابه با درهای اصلی بوده تا هیچ خللی در عملکرد قفل مرکزی و آینه‌های جانبی برقی وارد نشود. بخش بالایی این درها در دو نوع پارچه قابل سفارش بوده که با جنس سقف پارچه‌­ای رانگلر هماهنگ می­‌شود.

پکیج Dual-Door Group برای جیپ رانگلر

سفارش پکیج Dual-Door Group با گارانتی سه ساله یا 58 هزار کیلومتر برای نسخه‌­های دو و چهار در رانگلر به ترتیب 2350 و 3995 دلار است که البته در صورت استفاده از پارچه گران‌قیمت‌تر برای پوشش سقف و بخش بالایی در، به ترتیب به 2550 و 4395 دلار افزایش می‌­یابد.

مترجم : عماد رحمتی‌راد

منبع : motor1.com

دیدگاه کاربران