عملکردی متفاوت با باله عقب بزرگ

تیونینگ متفاوت پورشه 911 GT2 RS

11 اسفند 1399 14:36

پورشه 911 GT2 RS جذابیت بالایی دارد، اما تیم تیونینگ KYZA به تازگی برای افراد خاص‌پسند نسخه‌ای ویژه با تغییراتی منحصربه‌فرد آماده کرده است.

به نظر می‌­رسد ضریب درگ و رقم حداکثر سرعت GT2 RS مجهز به باله عقب بزرگ نسبت به حالت استاندارد افزایش یابد.باله بزرگی که به تازگی برای نصب روی پورشه 911 GT2 RS طراحی شده، نه تنها چهره این خودرو را بیشتر به نمونه­‌های مسابقه‌­ای شبیه کرده بلکه احتمالاً باعث تولید نیروی رو به پایین بیشتری روی بدنه آن هم خواهد شد.

این قطعه جالب توجه توسط طراحی به نام Khyzyl Saleem طراحی و جایگزین قطعه استاندارد شده که بسیار کوچکتر از آن بوده است. طراح برای شکل دادن به این باله جدید که به فرم دم نهنگ طراحی شده، از باله عقب نسل اول پورشه 911 توربو و 911 کررا 3.0 RS الهام گرفته است.

تیونینگ پورشه 911 GT2 RS توسط KYZA

همانطور که قبلاً اشاره شد، هنوز نمی­‌توان با اطمینان درباره میزان نیروی رو به پایین ایجاد شده توسط این قطعه اظهارنظر کرد، اما به نظر می‌­رسد ضریب درگ و رقم حداکثر سرعت GT2 RS مجهز به این قطعه نسبت به حالت استاندارد افزایش یابد.

با توجه به فرم کلی و زاویه قرارگیری این باله عقب، طرح جالب‌تری نسبت به پورشه کررا 3.0 RS حاصل شده ضمن این‌که آن‌طور که در تصاویر انتشار یافته در حساب کاربری the_kyza مشاهده می­‌شود، رینگ‌های مسابقه‌­ای Manthey و ارتفاع کم سیستم تعلیق باعث تقویت خشونت ظاهری این مدل اسپرت شده است.

تیونینگ پورشه 911 GT2 RS توسط KYZA

خبر خوش برای مالکان نسل 991 از پورشه 911 این است که آقای Saleem قصد دارد به یاری شرکت تحت رهبری خود، اقدام به ساخت این قطعه نموده تا مالکان نسخه‌های مختلف نسل 991 شامل مدل‌های GT3 و GT3 RS اقدام به خریداری این قطعه نمایند.

البته باید توجه داشته باشید که تصاویر منتسب به این باله توسط طراح انتشار یافته و شرکت پورشه هیچگونه مسئولیتی در قبال آن نپذیرفته است.

مترجم : عماد رحمتی‌راد

منبع : carscoops.com

دیدگاه کاربران