پروژه 412 هزار دلاری

تعریف جدیدی از هامر H1 توسط Mil-Spec

24 اسفند 1399 12:30

شرکت Mil-Spec Automotive در طول چند سال گذشته اقدام به معرفی چندین نمونه تغییر یافته از هامر H1 نموده است. محصول جدید این شرکت یعنی M1-R هم در ادامه فعالیت­‌های قبلی بوده و نمونه‌­ای ویژه و دوست داشتنی از شاسی‌بلند غول‌پیکر آمریکایی است.

بنابر اعلام شرکت Mil-Spec نمونه­ مورد بحث در این مطلب به قیمت 412 هزار دلار و بنابر سفارش یک مشتری شکل گرفتههمچون سایر محصولات قبلی، Mil-Spec نمونه‌­ای کلاسیک از هامر H1 را انتخاب کرده و ضمن بروزرسانی سیستم برقی آن، موارد تازه‌­ای شامل ترمز پارک برقی و سیستم تهویه دومنطقه‌­ای را روی آن نصب نموده است. روکش چرم ناپا و کنسول میانی بزرگ که فضای سرنشینان را جدا کرده، احساس راحتی و آسایش بیشتری به ارمغان آورده است.

رنگ براق زرد که روی بدنه این هامر H1 قرار گرفته، یادآور رنگ زرد Competition است که در زمان ساخت این خودرو در خط تولید روی بدنه آن قرار می­‌گرفت. رینگهای 20 اینچی مشکی در کنار رنگ زرد تضاد زیبایی ایجاد کرده ضمن این‌که امکان سفارش انبوه قطعات زرد برای نصب روی بدنه این مدل فراهم شده است.

هامر H1 تیونینگ M1-R Mil-Spec

چراغ‌های جلو و عقب به صورت استاندارد LED بوده اما برخی تجهیزات دیگر شامل وینچ، لبه گلگیرها و غیره با پرداخت مبلغ اضافی قابل دریافت است.

پیشرانه 6.6 لیتری توربودیزل نصب شده در این خودرو در حالت استاندارد 500 اسب‌بخار قدرت و 1356 نیوتن‌متر گشتاور تولید می­‌کند، اما به لطف تغییرات اعمال شده توسط متخصصان Mil-Spec، این ارقام اکنون به 800 اسب‌بخار و 1627 نیوتن‌متر افزایش پیدا کرده است. این نیروی عظیم توسط جعبه‌دنده اتوماتیک Allison 1000 T6 به چرخ‌ها منتقل می‌­شود.

هامر H1 تیونینگ M1-R Mil-Spec

سیستم تعلیق این خودرو از نوع مسابقه­‌ای با دامنه نوسان زیاد و ساخت Rod Hall است و ترمزها نیز از نوع شش پیستون Wilwoods انتخاب شده است.

پروژه Mil-Spec M1 Launch Edition براساس هامر H1

بنابر اعلام شرکت Mil-Spec نمونه­ مورد بحث در این مطلب به قیمت 412 هزار دلار و بنابر سفارش یک مشتری شکل گرفته، اما این شرکت برای پذیرش سفارش سایر علاقمندان با قیمت پایه 299,500 دلار آمادگی دارد. هرچند این رقم نسبتاً گران به نظر می­‌رسد اما در مقایسه با خودروهای آفرودی سفارشی ساخته شده توسط هنسی و ECD چندان گران به نظر نمی­‌رسد.

دیدگاه کاربران