یک شگفتی در دنیای آفرودهای برقی

چالش 466 کیلومتری لردزتاون اندورنس

29 فروردین 1400 16:15

از بین 350 خودروی خاصی که در رویداد San Felipe 250 کالیفرنیا شرکت می‌کنند، حتی نیمی از آن‌ها نیز موفق به عبور از خط پایان نمی‌شوند. اکنون پیکاپ برقی شرکت لردزتان - Lordstaown - قصد دارد این چالش سخت را با استفاده از فناوری مدرن خود به پایان برساند.

لردزتاون امیدوار است این اطمینان را به مشتریان بدهد که اندورنس توانایی مقایسه با هرآنچه از یک پیکاپ سخت‌جان انتظار می‌رود را دارد.وانت بحث‌برانگیز اندورنس - Endurance - شرکت لردزتاون می‌خواهد اولین خودروی برقی باشد که این رقابت را به پایان می‌برد. در واقع هدف اصلی این شرکت آمریکایی اثبات برتری فناوری In-Hub است. این فناوری با تعبیه کردن موتور برقی روی هر چرخ، وسیله نقلیه را تبدیل به یک 4WD به معنای واقعی کلمه می‌کند. از سوی دیگر این فناوری به معنی اعمال ضربه بیشتر به چرخ‌هاست. در این میان تایرها نقش محافظت را نیز برعهده دارند.

لردزتاون امیدوار است این اطمینان را به مشتریان بدهد که اندورنس توانایی مقایسه با هرآنچه از یک پیکاپ سخت‌جان انتظار می‌رود را دارد. این خودروساز قصد دارد فناوری جدید را به‌عنوان یک مزیت طلایی برای خودروهای برقی به نمایش بگذارد.

پیکاپ برقی لردزتاون اندورنس مسابقات آفرود

مدیرعامل لردزتاون می‌گوید به لطف یک کشش عالی، وزن توزیع‌شده و نرم‌افزارهای کنترلی هوشمند اطمینان داریم که این خودرو اولین محصول برقی است که مسابقه فلیپ 250 را به پایان می‌رساند. شرکت‌کنندگان در این رقابت یک حلقه 466 کیلومتری کویری را آغاز خواهند کرد.

اکنون چالش اصلی لردزتاون اندورنس بحث شارژ باتری‌ها است. چراکه دامنه پیمایشی این خودرو تنها 402 کیلومتر اعلام شده است.

دیدگاه کاربران