فرصتی طلایی برای خرید یکی از 3 دستگاه

نگاهی به لامبورگینی میورا SVJ، ایتالیایی کمیاب

24 تیر 1400 18:00

لامبورگینی میورا یکی از محبوب‌ترین و باارزش‌ترین خودروهای ساخته شده در طول تاریخ است که روز‌ به روز به ارزش آن افزوده می‌شود. لامبورگینی، تقریباً 700 دستگاه میورا را تولید کرد و به همین خاطر کمیاب است.

اگر می‌خواهید صاحب یکی از کمیاب‌ترین و ارزشمند‌ترین مدل‌های لامبورگینی شوید، اکنون شانس آن را دارید.سال 1970، Bob Wallace راننده‌ لامبورگینی، پس از تست میورا SV جاده‌ای، خروجی بیش‌تری را از آن خواستار شد. پس نسخه‌ای اصلاح شده به وجود آمد و Jota (J) نام گرفت. آن زمان‌ فروچیو لامبورگینی، موسس شرکت، برای گسترش نیافتن این پروژه تلاش می‌کرد؛ زیرا علاقه چندانی به اتومبیلرانی نداشت.

 پس از ساخت نمونه اولیه، به یک میلیونر فروخته شد و خبر آن به سرعت بین هواداران لامبورگینی پیچید؛ آن‌ها همان تغییرات را برای میورا SV خود طلب کردند. با این حال فقط سه دستگاه به میورا SVJ ساخته شد.

لامبورگینی میورا SVJ

اکنون یکی از سه نسخه میورا SVJ توسط Kidston به فروش می‌رسد. این نمونه با نام The Corsican شناخته می‌شود که به مالک اصلی آن، Paul Ferrandi، از پاریس و کورسیکا، اشاره دارد. این‌ میورا، با شماره تولید 756، شماره شاسی 5090 و شماره موتور 30751، شناخته می‌شود و اکنون 19582 کیلومتر برای آن ثبت شده است.

میورای موردنظر تا به امروز چندین بار دست به دست شده و حتی یک‌بار نیز توسط Carrosserie Chapr در پاریس به رنگ نقره‌ای درآمده است.

لامبورگینی میورا SVJ

شرکت Kidston SA در سال 2010 لامبورگینی میورا SVJ نام‌برده را خرید و کاملاً بازسازی و ترمیم کرد. حتی رنگ بدنه را نیز به همان رنگ فابریک Rosso Granada بازگرداند. تمامی مراحل بازسازی سه سال طول کشید و به کمک مهندس سابق لامبورگینی، Luca Salvioli (مکانیک) و Pietro Cremonini (بدنه و رنگ) به سرانجام رسید.

اگر می‌خواهید صاحب یکی از کمیاب‌ترین و ارزشمند‌ترین نسخه‌های لامبورگینی میورا شوید، اکنون شانس آن را دارید. البته Kidston به دلایل معلومی قیمت آن را عنوان نکرده و برای خرید میورا SVJ، باید مستقیما با آن‌ها تماس بگیرید.

دیدگاه کاربران