این مرسدس‌بنز آکتروس خاص می‌تواند برای سفر خانوادگی بعدی شما گزینه جذابی باشد.

هتل متحرک دو طبقه

1 خرداد 1397 18:10

سفر با خودروهای کاروان در ایالات‌متحده کاری بسیار معمول است. بسیاری از این خانه‌های متحرک را می‌توان در حال حرکت دید و باید اعتراف کرد برخی از آن‌ها واقعاً مجهز و مفید ساخته شده‌اند، که امکانات خوبی برای سفر و حتی زندگی فراهم می‌آورند. اما در این میان افرادی هستند که سطح بالاتری از امکانات را از یک کاروان توقع دارند. آن‌ها برای رفع نیاز خود یک مرسدس‌بنز آکتروس را به هتلی چرخدار تبدیل کرده‌اند!

پکیج پیشنهادی برای مسافرت یک هفته‌ای با این هتل متحرک در مراکش برای هر نفر 588 دلار و برای سفر در پرتقال 724 دلار خواهد بود.

آکتروس در حقیقت به عنوان یک کامیون کاری سخت‌جان توسط کمپانی مرسدس‌بنز ساخته و معرفی شده است، اما حالا پس از تغییرات انجام گرفته، به ماجراجویان علاقمند به موج‌سواری خدمت‌رسانی می‌کند.

این هتل چرخ‌دار حاصل ذهن خلاق دنیلا کارنریو (Daniela Carneiro) و ادواردو ریبریو (Eduardo Ribeiro) بوده و الهام گرفته از تجربیاتی است که این دو نفر در سفرهای ماجراجویانه خود اندوخته‌اند. آن‌ها برای سال‌ها با یک خودروی کاروان به اروپا و آفریقا سفر کرده‌اند و ضمن آشنایی با فرهنگ‌های مختلف، به ورزش مورد علاقه خود یعنی موج‌سواری پرداخته‌اند. زمانی که تصمیم گرفتند دیگران را در تجربه‌های سفر خود شریک سازند، فکر ساخت این هتل چرخدار به ذهنشان خطور کرد. سفر با چنین وسیله‌ای مطلوب آن دسته از علاقمندان موج‌سواری خواهد بود که ضمن سفر با یک هتل لوکس و راحت، خواهان موج‌سواری در مناطق بکر و خلوت‌تر از سواحل باشند.

سفرهای این هتل متحرک در پرتقال ( از ماه ژوئن تا اکتبر) و مراکش (از ماه ژانویه تا آوریل) انجام خواهد شد. هرچند فهرست کارهایی که قرار است در این سفرها انجام شود از پیش مشخص شده، اما مسافران همچنان قادر خواهند بود به علایق خود نیز رسیدگی کنند. با مراجعه به پایگاه اینترنتی این هتل متحرک، به نظر می‌رسد برگزارکنندگان تور شرایط منعطفی برای مسافران خود تدارک خواهند دید. خانم کارنریو راهنمای تور و عکاس خواهد بود در حالی‌که آقای ریبریو به عنوان مربی موج‌سواری انجام وظیفه خواهد کرد.

به لطف سامانه هیدرولیکی نصب شده در این آکتروس سفارشی، دیوارها و سقف قابلیت جابجایی داشته و شرایط هتل را هرچه بیشتر مناسب مسافران می‌سازند. در این هتل 5 اتاق مجهز به سیستم تهویه هوا وجود دارد که چهار اتاق به تخت‌های تک نفره مجهز بوده و یک اتاق خصوصی نیز برای زوج‌های مسافر مهیا شده است.

 

توصیه برگزارکنندگان تور، تنها سفر کردن است، چرا که به نظر آن‌ها این فرصتی خواهد بود تا در طول سفر با افراد بیشتری آشنا شوید. پکیج پیشنهادی برای مسافرت یک هفته‌ای با این هتل متحرک در مراکش برای هر نفر 588 دلار و برای سفر در پرتقال 724 دلار خواهد بود.

 

 

دیدگاه کاربران