235 هزار برای آفرودر خاص

معرفی مورگان پلاس فور CX-T

16 مرداد 1400 13:58

مورگان پلاس Plus Four CX-T خودروی جدید این شرکت است، که باتوجه به تغییرات اعمال شده روی نسخه استاندارد، قابلیت آفرود دارد. از این خودرو تنها هشت دستگاه تولید می‌شود که قیمت هر یک از آن‌ها حدود 235 هزار دلار خواهد بود.

از این خودرو تنها هشت دستگاه تولید می‌شود که قیمت هر یک از آن‌ها 236,300 دلار خواهد بود.گلگیرهای برآمده، چراغ‌های بالای سقف و رول‌کیج خارجی، از ویژگی‌های ظاهری مورگان پلاس فور CX-T هستند. مورگان قسمت عقب را طوری درست کرده تا فضای بیش‌تری ایجاد شود و بتوان دو حلقه تایر یدک را حمل کرد. دو جعبه ضد آب Pelican در این فضا قرار گرفته که یکی از آن‌ها جعبه ابزار آلومینیومی Zarges و دیگری دو ظرف سوخت 11 لیتری Rotopax هستند.

به منظور قابلیت آفرود بیش‌تر، مورگان پلاس فور CX-T تعدادی از قطعات سیستم تعلیق Plus Six را به عاریه گرفته تا قابلیت حرکت چرخ‌ها در مسیرهای صعب‌العبور بهبود یابد. این آفرودر، بر روی کمک‌فنرهای EXE-TC سوار است و 230 میلی‌متر از سطح زمین فاصله دارد.

مورگان پلاس فور CX-T

یک صفحه پنج‌تکه، از قطعات زیر خودرو در برابر موانع و پستی و بلندی‌ها حفاظت می‌کند. سیستم اگزوز به روز شده‌ای وجود دارد که از قسمت عقب خارج می‌شود.

این ساخته‌ مورگان، از پیشرانه‌ی 4 سیلندر 2 لیتری توربوشارژر ب‌ام‌و نیرو می‌گیرد و خروجی آن به 255 اسب‌بخار می‌رسد. موگرام فور پلاس CX-T از سیستم X-Drive ب‌ام‌و نیز بهره‌مند است.

سه حالت رانندگی برای آن در دسترس است؛ جاده با قفل دیفرانسیل باز، انواع زمین‌ها با قفل 45 درصدی (All-Terrain) و تمامی زمین‌ها با قفل دیفرانسیل صد درصدی (All-Terrain Extreme).

مورگان پلاس فور CX-T

کابین مورگان پلاس فور CX-T از یک کامپوزیت سخت تشکیل شده که توسط رول‌کیج داخلی و خارجی محافظت می‌شود. یک پایه نگهدارنده اجسام مانند تلفن و یا دوربین روی داشبورد، یک نگهدارنده نقشه قابل جابه‌جایی و یک کیف عایق حرارتی زیر پای سرنشین، نصب شده‌‌اند. جعبه کمک‌های اولیه نیز پشت صندلی‌ها قرار دارد.

مورگان برای ساخت CX-T سفارش می‌گیرد و قصد دارد هر هشت دستگاه را قبل از پایان سال بسازد.

مترجم : مریم سادات نوری

منبع : motor1.com

دیدگاه کاربران