تزئینات اسپرت برای کراس‌اور چینی

معرفی چری تیگو 5x نسخه Superhero Edition

19 مرداد 1400 11:55

بنابر نظر برخی منتقدان، کراس‌­اور کوچک تیگو 5x در میان محصولات شرکت چری به عنوان یکی از زیباترین نمونه‌­ها شناخته می­‌شود. اکنون این شرکت چینی تصمیم گرفته با عرضه نسخه Superhero Edition از این محصول، روح تازه‌­ای در کالبد آن بدمد.

تزئین بدنه با رنگ‌آمیزی متفاوت سقف و تنه اصلی، می‌تواند عاملی برای جلب نظر مشتریان جوان به سوی چری تیگو 5x Superhero Edition باشد.تغییراتی در ستون D، سپر جلو و استفاده از سه رنگ در رینگ‌های خودرو، نخستین تغییراتی است، که برای القای هیجان بیشتر به ظاهر این محصول بر آن اعمال شده است. تزئین بدنه با رنگ‌آمیزی متفاوت سقف و تنه اصلی، می‌تواند عامل دیگری برای جلب نظر مشتریان جوان به سوی چری تیگو 5x Superhero Edition باشد.

در فضای کابین هم استفاده از ترکیب رنگ‌های مشکی و قرمز برای روکش صندلی­‌ها، پوشش داخلی درها و بخشی از داشبورد، حال و هوایی هیجان‌انگیز برای این بخش به ارمغان آورده است.

طراحی مدرن بخش مرکزی داشبورد و فرمان سه شاخه D کات، از دیگر نکات قابل ذکر درباره کابین چری تیگو 5x Superhero Edition بوده ضمن این‌که شرکت سازنده به تغییر ارگونومی صندلی­‌ها به منظور راحتی بیشتر و کاهش خستگی در سفرهای طولانی اشاره کرده است.

کابین چری تیگو 5x نسخه Superhero Edition

طول بدنه و فاصله میان محورها همچون قبل باقیمانده و به ترتیب برابر با 4.358 و 2.63 متر است.

چری همچنین از کاهش سروصدای سیستم تهویه و افزایش راحتی کمک فنرهای 5x Superhero Edition خبر داده که بهبود تجربه رانندگی با این مدل را در پی خواهد داشت.

طراحی چری تیگو 5x نسخه Superhero Edition

تیگو 5x Superhero Edition به صورت استاندارد به سامانه Lion Zhiyun Lion مجهز شده است، که بنابر ادعای سازنده، با عملکرد هوشند خود امکان برقراری ارتباط میان انسان و رایانه را فراهم می­‌سازد.

با توجه به بروزرسانی­‌های اعمال شده بر چری تیگو 5x Superhero Edition، به نظر می­‌رسد این خودرو بتواند در بخشی از بازار برای خود موقعیتی دست و پا کند. لازم به ذکر است که نسخه استاندارد این خودرو به زودی و با نام ام‌وی‌ام X55 جدید راهی بازار کشورمان می‌شود.

دیدگاه کاربران