• جيلي جئومتري C فردا موتور
  • جيلي جيامتري سي وارداتي
  • جيلي جيامتري سي وارداتي

اولین حضور جئومتری در پایتخت

بررسی جیلی جئومتری C وارداتی فردا موتور (Geometry C)

12 بهمن 1402 09:30

اولین حضور جئومتری در پایتخت

بهمن 1402: خودرو برقی جئومتری C قبلا در ایران رونمایی شده بود؛ اما این بار برای اولین بار در تهران حضور یافته و در نمایشگاه خودرو تهران 1402 رونمایی شد. این محصول در نسخه فول آپشن به ایران آمده است. جئومتری زیر برند شرکت جیلی است که تنها خودروهای تمام برقی تولید می‌کند. شهروندان تا 15 بهمن ماه فرصت دارند تا در شهر آفتاب از این نمایشگاه دیدن کنند.

اولین رونمایی رسمی جئومتری در ایران

دی 1402: فردا موتورز، محصول جدیدی را به نمایشگاه خودرو تبریز آورده و رونمایی کرده است. این شرکت، برای اولین بار از خودرو تمام برقی جئومتری C رونمایی کرد.

جیلی جئومتری، برندی تحت مالکیت و زیرمجموعه جیلی است که خودروهای برقی تولید می‌کند. فردا موتور نسخه فول آپشن جئومتری C را به این نمایشگاه آورده که امکانات متعددی دارد. پیشرانه برقی آن از نوع 204 اسب‌بخاری است که 310 نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند. به کمک این پیشرانه، خودرو در مدت زمان 7 ثانیه به سرعت صد کیلومتر بر ساعت می‌رسد.  با وجود باتری 70 کیلووات ساعتی آن، برد حرکتی 485 کیلومتری ارائه می‌شود.

واردات اولین جیلی برقی به ایران

دی 1402: بالاخره نخستین خودرو تمام برقی جیلی به کشورمان رسید. جئومتری C که البته با نام جئومتری نیز شناخته می‌شود، محصول سال 2019 بازار چین است.

این کراس‌اور تمام برقی، در سال 2023 برای نخستین‌بار به بازار آفریقای معرفی شد و اولین مقصدش نیز کشور مصر بود. ولی حالا به بازار ایران نیز راه یافته و ممکن است در سال 1403 واردات آن به کشورمان آغاز شود.

طراحی جیلی جئومتری C

شرکت جیلی، دومین خودروی تحت زیرمجموعه Geely Geometry خود را عرضه کرده است. کراس‌اوری جمع‌و‌جور و برقی با نام Geometry C که بر اساس جیلی Emgrand GS ساخته شده است. البته تغییرات قابل‌توجهی در طراحی آن ایجاد شده تا نظر خانواده‌های جوان و افرادی که برای اولین بار خودرو می‌خرند را به خود جلب کند‌.

نسبت‌های ظاهری جئومتری C مشابه امگرند GS است و به لطف چراغ‌های‌ باریک جلو و پانل در‌ها با طراحی نوین و خطوط بدنه، ظاهری زیبا و مدرن را ارائه می‌کنند.

دستگیره در‌ها با الهام از خودروهای تسلا طراحی شده‌اند و علاوه‌ بر زیبایی، به آیرودینامیک نیز کمک می‌کنند‌. در قسمت عقب خودرو نیز نسبت‌ها رعایت شدهو طراحی آن کاملاً به روز است و با چراغ‌های پیوسته و حروف GEOMETRY کامل شده است.

کابین جیلی جئومتری C

خودروهای چینی، پیشرفت بسیاری را در طراحی دارند و این پیشرفت در فضای داخلی نیز دیده می‌شود. فضای داخلی جئومتری C نیز مدرن و متوازن است. فضای داخلی خودروی قبلی جیامتری با دکمه‌های خازنی، برای کنترل عملکردهای مختلف خودرو، مجهز شده بود‌. این دکمه‌ها ظاهر خوبی داشتند اما کاربرپسند نبودند، به همین خاطر، برخی از دکمه‌های فیزیکی به مدل جدید بازگشته‌اند.

مشخصات فنی جیلی جئومتری C

جیلی جئومتری C با باتری  70 کیلووات‌ساعتی در دسترس است، که براساس سیکل اروپایی NEDC، قادر است 485 کیلومتر را طی کند. موتور برقی آن 204 اسب‌بخار قدرت و 310 نیوتن‌متر گشتاور را به چرخ‌های جلو منتقل می‌کند.

امکانات جیلی جئومتری C

طبق مشخصات اعلام شده از سوی شرکت فردا موتور و کاتالوگ رسمی جئومتری C امکانات و تجهیزات این خودرو عبارتند از:

. ترمز ABS،EBD و EBA
. ترمز پارک برقی
. سنسور باد تایر
. کنترل حرکت در سراشیبی
. کمک حرکت در سربالایی
. سنسور پارک جلو و عقب
. دوربین 360 درجه
. کروز کنترل تطبیقی
. هشدار برخورد از عقب
. رادار کمک ترافیک
. هشدار برخورد از جلو
. هدآپ دیسپلی
. سیستم کمک کروز
. رادار کمک حرکت بین خطوط
. سنسور نور و باران
. چراغ بدرقه
. نمایشگر 12.3 اینچی مرکزی
. نمایشگر 5 اینچی کلاستر
. تهویه مطبوع دوگانه
. روکش چرمی صندلی ها
. گرمکن و سردکن صندلی‌های جلو
. دستگیره‌های مخفی در
. سقف پانوراما
. کی‌لس
. شارژر وایرلس
. نورپردازی کابین
. سیسیتم هوشمند ولکام
. و ...


شرایط فروش جیلی

برای اطلاع از آخرین اخبار جیلی در ایران و همچنین جهت آگاهی از جدیدترین شرایط پیش فروش جیلی، فروش نقدی جیلی و ثبت نام اینترنتی خودرو جیلی وارداتی، مقاله شرایط فروش جیلی را مطالعه کنید.

دیدگاه کاربران