با بروزرسانی فنی و رنگ جدید بدنه

معرفی ب‌ام‌و M135i xDrive مدل 2022

29 مهر 1400 13:10

پس از معرفی نسخه جدید از فولکس‌­واگن گلف R، آئودی S3 و مرسدس‌بنز A35 AMG، اکنون نوبت به ب‌ام‌و رسیده تا هاچ‌بک قدرتمند ساخت خود یعنی M135i xDrive را پس از حضور تقریباً سه ساله این محصول در بازار، مورد بروزرسانی قرار دهد.

تنظیم مجدد فنر و کمک‌­فنرها، عبور بهتر این هاچ‌بک اسپرت از پیچ‌ها را به همراه خواهد داشت.تنظیم مجدد فنر و کمک‌­فنرها، عبور بهتر این هاچ‌بک داغ از پیچ‌ها را به همراه خواهد داشت، درحالی‌که سایر اجزای سیستم تعلیق همچون مخازن روغن متصل به جناغ محور جلو و بازوهای کنترلی محور عقب نیز مورد بازنگری قرار گرفته است.

قوای حرکتی ب‌ام‌و M135i xDrive مثل قبل از پیشرانه 4 سیلندر 2 لیتری توربوشارژ تامین شده که 302 اسب­‌بخار قدرت و 450 نیوتن‌متر گشتاور را از طریق جعبه‌دنده 8 سرعته اتوماتیک و دیفرانسیل لغزش محدود مکانیکی به چهار چرخ انتقال می­‌دهد.

کوچکترین محصول قدرتمند ب‌ام‌و به صورت استاندارد روی رینگ‌های 18 اینچی قرار گرفته است، اما با پرداخت مبلغ بیشتر می‌­توان نمونه‌­های 19 اینچی را سفارش داد.

 ب‌ام‌و M135i xDrive مدل 2022

اما مهمترین بروزرسانی فنی که خودروساز آلمانی برای M135i xDrive تدارک دیده، تغییر در صدای مصنوعی پیشرانه است، که از طریق سیستم صوتی به گوش سرنشینان می­‌رسد. هرچند شرکت سازنده از بهبود این سامانه خبر داده اما بی‌اغراق می­‌توان گفت که بسیاری از طرفداران ب‌ام‌و، وجود چنین موردی در این هاچ‌بک اسپرت آلمانی را غیرضروری می­‌دانند.

ب‌ام‌و امکان انتخاب رنگ‌های سفارشی برای تزئین بدنه M135i xDrive را فراهم کرده که نمونه نمایش داده شده در تصاویر یعنی رنگ جدید زرد سائوپائولو، یکی از آن‌هاست. رنگ‌های دیگری همچون خاکستری یخی و نارنجی یخی هم برای این هاچ‌بک نیرومند قابل سفارش خواهد بود.

مترجم : عماد رحمتی‌راد

منبع : motor1.com

دیدگاه کاربران