قیمت پایه 29 هزار دلار

معرفی نسخه آمریکایی گلف GTI و گلف R

27 تیر 1400 16:08

پس از مدت‌ها، بالاخره مشخصات فنی و قیمت دو نسخه R و GTI از فولکس‌واگن گلف نسخه بازار آمریکا اعلام شد.

ارزان‌ترین نسخه گلف GTI در بازار آمریکا، تریم S است که 29,545 دلار قیمت دارد.گلف GTI به پیشرانه 2 لیتری 4 سیلندر توربوشارژ مجهز شده که 241 اسب‌بخار قدرت و 370 نیوتن‌متر گشتاور را از طریق جعبه‌دنده شش سرعته دستی یا 7 سرعته دوکلاچه اتوماتیک به چرخ‌ها ارسال می‌­کند.

خروجی این پیشرانه در گلف R به 315 اسب­‌بخار قدرت و 400 نیوتن‌متر گشتاور افزایش یافته که در صورت تجهیز خودرو به جعبه‌دنده شش سرعته دستی، رقم گشتاور به 380 نیوتن‌متر کاهش می‌­یابد. بد نیست بدانید گشتاور نسخه اروپایی گلف R برابر با 420 نیوتن‌متر است، که در نتیجه برنامه‌­ریزی جدید نرم‌­افزار پیشرانه به علت تفاوت در کیفیت سوخت این دو منطقه پدید آمده است.

فولکس واگن گلف R مدل 2022

برای تزئین بدنه گلف GTI می­‌توان یکی از رنگ‌های سفید مرواریدی، خاکستری Moonstone، قرمز متالیک Kings، آبی متالیک آتلانتیک، نقره‌­ای رفلکس و مشکی مرواریدی تیره را انتخاب کرد. زرد متالیک Pomelo را هم می‌توان برای تریم Autobahn از این خودرو سفارش داد. طیف رنگ‌های قابل سفارش برای گلف R به آبی متالیک Lapiz، سفید Pure و مشکی مرواریدی تیره محدود شده است.

ارزان‌ترین نسخه گلف GTI، تریم S است که با قیمت 29,545 دلار برای نسخه مجهز به دنده دستی به فروش می‌­رسد. چراغ‌های LED جلو و مه‌شکن، نمایشگر پشت آمپر 10.25 اینچی، صفحه نمایش 8.25 اینچی اطلاعات سرگرمی و گرم‌کن صندلی­‌های جلو  و فرمان، امکانات استاندارد این تریم خواهد بود.

کابین فولکس گلف GTI مدل 2022

در تریم SE با قیمت پایه 34,295 دلار، سانروف، چراغ‌های تطبیق‌­پذیر جلو ، نمایشگر 10 اینچی مرکزی به همراه مسیریاب، سیستم صوتی هارمن کاردون با 9 بلندگو و قابلیت روشن شدن مه­‌شکن­‌های جلو در هنگام چرخش فرمان به امکانات خودرو اضافه می­‌شود. روکش چرمی صندلی­‌ها، تنظیم برقی صندلی راننده و رینگ‌های 18 اینچی مشکی براق نیز با پرداخت مبلغ اضافه قابل دریافت است.

تریم Autobahn گلف GTI با قیمت پایه 37,995 دلار، به امکانات بیشتری شامل کمک‌­فنرهای تطبیق‌­پذیر، رینگ‌های 19 اینچی، تهویه صندلی­‌های جلو، روکش چرمی Vienna، تنظیم برقی صندلی راننده در 12 جهت، تهویه مطبوع خودکار سه منطقه­‌ای و نمایشگر هداپ مجهز شده است.

فولکس‌واگن گلف R نسخه آمریکایی

در نهایت با گلف R روبرو هستیم که تنها در یک تریم با قیمت پایه 43,645 دلار به فروش می‌­رسد. کمک‌­فنرهای تطبیق‌­پذیر، دیسک ترمزهای 14 اینچی سوراخ‌دار با کالیپرهای آبی، باله سقفی، رینگ‌های 19 اینچی، نمایشگر 10.25 اینچی پشت آمپر، صفحه نمایش 10 اینچی لمسی اطلاعات سرگرمی به همراه مسیریاب، نمایشگر هداپ، سانروف، پوشش چرم ناپا و گرمکن تمام صندلی‌­ها، مهمترین امکانات رفاهی پیش‌­بینی شده برای این مدل است.

دیدگاه کاربران