مخصوص مشتریان آمریکایی

معرفی سری جدید محصولات سفارشی بنتلی

3 آبان 1400 11:47

سه نماینده بنتلی در ایالات متحده در اقدامی مشترک، چند محصول سفارشی به این خودروساز بریتانیایی سفارش داده‌­اند تا در این کشور به فروش برسانند. این مجموعه که تحت نام سری مجموعه­‌های مولینر (Mulliner Collections) معرفی شده، سه محصول بنتلی را در قالب سری تولید محدود دربرمی­‌گیرد.

این مجموعه که تحت نام سری مجموعه­‌های مولینر (Mulliner Collections) معرفی شده، سه محصول بنتلی را در قالب سری تولید محدود دربرمی­‌گیرد.نخستین سری، مجموعه Nauticis Collection است، که بنتلی کانتیننتال GT V8 روباز را برای تغییر مورد هدف قرار داده است. رنگ آبی Aegean بدنه با رگه‌­هایی از رنگ سبز به همراه رینگ‌های 22 اینچی همرنگ با بدنه برای تزیین این مدل انتخاب شده، ضمن ­این‌که مواردی همچون رکاب‌های جانبی، دیفیوزر عقب و باله لبه صندوق هم از جنس فیبرکربن ساخته و نصب شده است. روکش چرم فضای کابین از ترکیب رنگ‌های خاکستری و کرم پدید آمده که در کنار تریم چوب براق قرار گرفته است.

بنتلی قصد دارد تنها 4 دستگاه از این مدل را بنابر سفارش نماینده خود در ایالت فلوریدا تولید کند و در جریان نمایشگاه قایق Fort Lauderdale در اواخر ماه نوامبر به معرض نمایش بگذارد.

اما مجموعه بعدی که مولینر اسکای‌لاین (Skyline Collection) نام گرفته، بنابر ادعای سازنده با الهام از آسمان منهتن طراحی شده و روی سه محصول بنتلی یعنی فلایینگ اسپور، کانتیننتال GT روباز و بنتایگا قابل سفارش است. پوشش مشکی اونیکس برای تزئین بدنه به همراه قطعات کروم تیره، جزئیات نقره‌­ای بخش پایین بدنه و رینگ‌های 22 اینچی مشکی و نقره‌­ای، مهمترین مشخصات ظاهری این سری خواهد بود.

بنتلی بنتایگا

بخش اعظم فضای کابین، شامل قطعات و روکش صندلی­‌ها به رنگ مشکی درآمده است درحالی‌که بخشهایی از داشبورد، حاشیه روکش صندلی­‌ها و کنسول مرکزی با رنگ نقره‌­ای تزئین شده است. طرح شماتیک از خط افق شهر منهتن هم روی داشبورد نقش بسته است.

در نهایت با سری مولینر میامی کالکشن (Miami Collection) مواجه هستیم که با الهام از معماری آرت‌دکو در شهر میامی طراحی شده است. این مجموعه نیز برای سه مدل فلایینگ اسپور، کانتیننتال GT و بنتایگا اما تنها برای شش دستگاه خودرو ارائه شده است، یعنی از هریک از مدل‌های مذکور، دو دستگاه تولید خواهد شد.

بنتلی فلایینگ اسپور

رنگ‌های نارنجی، آبی و سبز لیموئی برای این سری قابل سفارش است، که البته تنها تصویر بنتلی فلایینگ اسپور با رنگ آبی به نمایش درآمده است. تزئین بخش پایینی بدنه با جزئیات نقره‌­ای، ترکیب مشکی و سفید در فضای کابین، قطعات دکوراتیو آبی در داشبورد و رودری­‌ها، روکش چرم آبی Klein Blue در اهرم تعویض دنده و بخش پایینی فرمان و همچنین پلاک نشان­‌دهنده شماره تولید خودرو، از مهمترین ویژگی­‌های فضای داخلی اعضای این سری به‌شمار می­‌آید.

دیدگاه کاربران