در تعداد محدود برای بازار ژاپن

معرفی شورولت کامارو نسخه Wild Cherry

19 آذر 1400 11:53

شورولت یک نسخه تولید محدود از مدل کامارو با نام Wild Cherry Edition را معرفی کرده است. خودروساز آمریکایی قصد دارد تنها 10 دستگاه از این خودروی اسپرت را در کشور ژاپن به فروش برساند.

تمام 10 دستگاه شورولت کامارو براساس تریم پایه این خودرو در ژاپن یعنی LT RS شکل گرفته و با قیمت 52,789 دلار به فروش می­‌رسند.این مدل ویژه، نام خود را از طیفی خاص از رنگ قرمز به نام Wild Cherry Tint Coat به عاریت گرفته و البته به همین رنگ نیز مزین شده است. برای ایجاد تضاد بصری و البته القاء حس و حال اسپرت به این خودروی کوپه، دو نوار نقره‌­ای پهن نیز روی کاپوت را تزئین کرده است. رینگ‌های 5 پره نقره‌­ای ، یکی دیگر از ویژگی‌های منحصربفرد این خودرو به‌شمار می‌­آید.

شورولت از ترکیب مشکی jet و قرمز adrenaline برای تزئین کابین استفاده کرده است، تا فضای داخلی این نسخه ویژه را نیز از سایر نمونه‌­های کامارو متمایز سازد.

تمام 10 دستگاه شورولت کامارو براساس تریم پایه این خودرو در ژاپن یعنی LT RS شکل گرفته و با قیمت 52,789 دلار به فروش می­‌رسند. پیش فروش کامارو Wild Cherry Edition در تاریخ 7 نوامبر به پایان رسیده و خودروها از می 2022 به مشتریان تحویل خواهند شد.

شورولت کامارو نسخه Wild Cherry

سایر تریم­‌های کامارو در بازار ژاپن شامل LT RS کوپه و روباز و SS نیز به ترتیب با قیمت 50.145، 58.077 و 64.246 دلار عرضه می­‌شوند.

در پایان بد نیست بدانید کامارو Wild Cherry Edition نخستین محصول سفارشی شورولت برای مشتریان ژاپنی نیست چراکه این شرکت، در ژانویه 2020 نیز نسخه Heritage Edition از کامارو را در تیراژ محدود 90 دستگاه رونمایی کرد.

مترجم : عماد رحمتی‌راد

منبع : carscoops.com

دیدگاه کاربران