خواهرخوانده هوندا اودیسه

هوندا Elysion به صورت مجازی رونمایی شد

29 آذر 1400 14:34

جوینت‌-ونچور دانگ‌فنگ و هوندا رسانه‌های اجتماعی را برای رونمایی مجازی از مینی‌ون جدید خود Elysion انتخاب کرد. این خودرو که قرار است در گام اول در بازار چین عرضه شود، در حقیقت خواهرخوانده هوندا اودیسه JDM است که در بازارهای جهانی مشتریان خوبی دارد.

این ون خواهرخوانده هوندا اودیسه JDM است و در کارخانه دانگ‌فنگ مونتاژ خواهد شدفیس‌لیفت جدید هوندا الایسیون مانند ویرایش قبلی خود در کارخانه دانگ‌فنگ مونتاژ خواهد شد. آن‌طور که هوندا می‌گوید عرضه رسمی آن در اواخر ماه جاری میلادی برنامه‌ریزی شده است.

در ابتدا این خودرو به‌عنوان یک مینی‌ون نزدیک به اودیسه برای بازار ژاپن معرفی شده بود که در سال 2012 راهی میدان شد. سه سال بعد هوندا نسل دوم آن را عرضه کرد که اکنون پس از مدت‌ها شاهد تغییرات گسترده ظاهری و مکانیکی روی آن هستیم.

اگرچه نسخه جدید اصول طراحی مدل استاندارد را حفظ کرده، ولی اکنون می‌توان روی آن جلوپنجره مدرن شش ضلعی بزرگ‌تری را مشاهده کرد که تا روی سپر پایین آمده است.

هوندا Elysion خواهرخوانده هوندا اودیسه

با در نظر گرفتن ویاه Dreamer و لکسوس LM اینطور تصور می‌شود که جلوپنجره‌های بزرگ اکنون در بازار چین محبوبیت فراوانی دارند. بنابراین کارشناسان پیش‌بینی می‌کنند که محصول جدید هوندا نیز با استقبال روبرو شود. از دیگر تغییرات این خودرو می‌توان به طراحی مجدد چراغ‌های LED و گرافیک‌های چراغ‌های عقب اشاره کرد.

هوندا Elysion خواهرخوانده هوندا اودیسه

عدم اشاره به نام e:HEV روی در عقب به این معنی است که الایسیون فیس‌لیفت از جدیدترین سیستم هیبریدی هوندا بهره می‌برد. اگرچه هنوز مشخص نیست که آیا این قضیه مربوط به سیستم هیبریدی اسپرت جدید ژاپنی‌های یعنی i-MMD است یا خیر.

مشابه استراژی که پیش از این دیده بودیم، مشتریان حق انتخاب بین هوندا الایسیون مونتاژ شده توسط دانگ‌فنگ و یا هوندا اودیسه که در کارخانه گوانگژو ساخته می‌شود را دارند.

دیدگاه کاربران