شاسی‌بلند 7 نفره ویژه بازار استرالیا

معرفی میتسوبیشی پاجرو اسپرت GSR

1 بهمن 1400 11:49

میتسوبیشی استرالیا که تاکنون دو تریم GLX و GLS از پاجرو اسپرت را در این کشور عرضه کرده، یک تریم جدید از این شاسی­‌بلند هفت نفره را تدارک دیده تا به عنوان مدل پرچمدار وارد بازار کند.

قیمت پایه میتسوبیشی پاجرو اسپرت GSR در استرالیا برابر با 43,782 دلار تعیین شده است.خریداران میتسوبیشی پاجرو اسپرت GSR می­‌توانند این خودرو را با رنگ مشکی میکا یا سفید الماسی با سقف مشکی سفارش دهند. رینگ‌های 18 اینچی مشکی، قطعات مشکی بدنه همچون ریل­‌های سقفی و اجزای جلوپنجره، مهمترین ویژگی­‌های ظاهری این تریم است.

تغییرات فضای کابین بسیار جزئی بوده و به مواردی شامل اضافه شدن ردیف سوم صندلی­‌ها با قابلیت جمع شدن محدود شده است.

تنظیم برقی نشیمن صندلی راننده، هشدار برخورد از جلو، کروزکنترل تطبیق‌­پذیر و نمایشگر 8 اینچی لمسی با پشتیبانی از ارتباط اپل کارپلی و اندروید اتو و قابلیت اجرای تنظیمات سیستم تهویه، تجهیزات استاندارد میتسوبیشی پاجرو اسپرت GSR است.

میتسوبیشی پاجرو اسپرت GSR

ساختار شاسی مستقل پاجرو اسپرت و همچنین سامانه چهارچرخ محرک انحصاری میتسوبیشی یعنی Super Select II، می­‌تواند نظر علاقمندان خودروهای آفرود را به سوی خود جلب کند.

قوای حرکتی پاجرو اسپرت GSR از پیشرانه 2.4 لیتری توربودیزل تامین شده است، که در پیکاپ تریتون و سایر نسخه­‌های پاجرو اسپرت انجام وظیفه می­‌کند. خروجی این پیشرانه برابر با 174 اسب‌­بخار قدرت و 430 نیوتن‌متر گشتاور است، که از طریق جعبه‌دنده هشت سرعته اتوماتیک به چرخ‌ها منتقل می­‌شود.

میتسوبیشی پاجرو اسپرت GSR

قیمت پایه میتسوبیشی پاجرو اسپرت GSR در استرالیا برابر با 43,782 دلار تعیین شده است، درحالی‌که تریم پایه این خودرو یعنی GLX 2WD با قیمت 31,600 دلار به فروش می­‌رسد.

دیدگاه کاربران