سوزوکی جیمنی به سبک چینی‌ها

انتشار تصاویر اولیه از تانک 100

11 بهمن 1400 16:00

تانک، زیرمجموعه شرکت Great Wall است و با خودروهای شاسی‌بلندش توجهات بسیاری را جلب کرده. جدیدترین محصول آن‌ها مخصوص مشتریانی است که بودجه‌ای در حدود 100 هزار یوآن (در حدود 15 هزار دلار) در اختیار دارند.

طراحی تانک 100 به سوزوکی جیمنی و رانگلر بسیار شباهت دارد و باتوجه به تصاویر منتشر شده نسخه کانورتیبل آن نیز در دسترس است.تانک 100 کوچکترین عضو از خانواده تانک‌ها، اگرچه شاسی‌بلند کوچکی است، اما هیچ کم و کاستی ندارد. در بازار فعلی، چنین شاسی‌بلندهای آفرودر کوچک کمیابند، بنابراین وجود تانک‌ 100 می‌تواند بسیار تاثیرگذار باشد و جای پیشرفت خوبی دارد.

طراحی آن به سوزوکی جیمنی و رانگلر بسیار شباهت دارد و باتوجه به تصاویر منتشر شده نسخه کانورتیبل آن نیز در دسترس است. داخل کابین با بهره‌گیری از دو رنگ و پوشش خز برای پنل درها، حس نیمه لوکس خودروهای رده متوسط را القا می‌کند.

هنوز اطلاتی رسمی از مشخصات فنی تانک 100 منتشر نشده است، اما طبق شنیده‌ها از پیشرانه 1.5 لیتری توربو مشابه سوزوکی جیمنی نیرو می‌گیرد، که قدرت خوبی را ارائه می‌کند. نیروی تولید شده نیز به وسیله سیستم چهار چرخ محرک (4WD) منتقل می‌شود. احتمال عرضه نسخه قوی‌تری با یک پیشرانه 2 لیتری توربوشارژ دور از ذهن نیست.

تانک 100

در نهایت می‌توان گفت که تانک 100، قدرت و استقامت خوبی را نسبت به ابعاد و پیشرانه خود ارائه می‌دهد و با توجه به قیمت مناسبش، گزینه خوبی برای مصارف شهری و آفرود است.

دیدگاه کاربران