• امداد خودرو ايران خودرو

خدمات انحصاری امداد خودرو ایران در بزرگراه‌ها

امداد خودرو ایران خودرو 1402

21 اسفند 1402 11:14

خدمات انحصاری امداد خودرو ایران در بزرگراه‌ها

اسفند 1402: سید عباس میرحسینی، مدیرعامل امداد خودرو ایران، توضیحاتی را در خصوص اقدامات این شرکت در سال جاری و برنامه‌های آینده این مجموعه در سال ۱۴۰۳ را ارائه داد.

وی با انتقاد از وضعیت امداد خودروهای غیرمجاز، توضیح داد بعضاً مشاهده می‌شود که در شهر و جاده، امداد خودروهای غیرمجاز با ارائه خدمات غیراستاندارد و با دریافت اعداد بالا باعث متضرر شدن مشتریان می‌شوند. برای رفع این مشکل تصمیم گرفته شد تا آزادراه‌های اصلی کشور طی قراردادی به‌صورت انحصاری توسط امداد خودرو ایران سرویس داده شوند. اولین بزرگراهی که به فعالیت در این شرکت در آن آغاز شد اتوبان غدیر است و بعدازآن جاده تهران شمال به لیست اضافه خواهد شد. اگر این قراردادها مثمر ثمر واقع شود احتمالاً برای گام بعدی جاده امام رضا از تهران تا مشهد به این لیست اضافه خواهد شد.

این مجموعه بزرگ که به‌صورت شبانه‌روزی در تمامی ایام هفته حتی در ایام تعطیل فعالیت می‌کند در هر شبانه‌روز به‌صورت میانگین به حدود 3هزار مشتری خدمات در محل ارائه می‌کند. شرکت امداد خودرو ایران با میانگین کشوری 25 دقیقه از لحظه تماس، خدمات امدادی را به مشتریان ارائه می‌کند و تمامی قیمت‌ها بر اساس نرخ نامه مصوب سالانه محاسبه می‌شود. تمامی امدادگران این شرکت در ایساکو دوره گذرانده‌اند ضمن اینکه تمامی قطعات و لوازم مورداستفاده در این مجموعه نیز از اجناس شرکتی بوده و باقیمت مصوب عرضه می‌شود.

وی افزود شرکت امداد خودرو ایران بیش از یک‌میلیون مشترک دارد. مشتریان می‌توانند برای درخواست امداد به‌جز حصول تماس با سر شماره 096440 از طریق سایت امداد خودرو ایران، اپلیکیشن ایساکو و همچنین اپلیکیشن بسپار نیز استفاده کنند.

شرکت امداد خودرو ایران در راستای تکمیل مجموعه خدمات به مشتریان محترم و به دنبال استقبال هم‌وطنان عزیز از خدمات کارت اشتراک امداد سیار، اقدام به ارائه مجموعه کاملی از خدمات امدادی از قبیل خدمات ارتباطی،  خدمات عمومی امدادی،  امداد سریع،  امداد پلاس،  امداد گلس، سرویس­ در محل (AUTOCLICK)، حمل خودرو، امداد سوییچ و انتقال سرنشینان می‌کند.

مراقب امدادهای متفرقه باشید!

بهمن 1402: هم‌وطنان به منظور پی‌گیری و شکایت از نحوه خدمات‌رسانی امدادهای متفرقه، تماس‌های متعددی با امداد خودرو ایران داشته و مدیرعامل امدادخودرو ایران در این باره شفاف‌سازی کرد. سید عباس میرحسینی، مدیرعامل شرکت امدادخودرو ایران، نسبت به سوء‌استفاده امدادهای متفرقه، به مشتریان هشدار داد. وی با اشاره به نزدیکی پایان سال و حضور بیشتر امدادهای متفرقه در شهرها و مسیرهای پرتردد و محورهای مواصلاتی، نسبت به سوء‌استفاده امدادهای متفرقه و احتمال آسیب‌ به جان و خودروهای هم‌وطنان هشدار داد.

وی افزود نداشتن تخصص کافی برای تعمیر خودرو، افزایش هزینه‌‌های تعمیراتی به دلیل نبود دانش فنی به روز، فروش قطعات فاقد کیفیت و استاندارد، پاسخ‌گو نبودن پس از ارائه خدمات، از معایب امدادخودروهای متفرقه است که مشتریان را با هزینه‌های هنگفت و بدون مرجع قانونی، بی‌پاسخ رها می‌کنند.  حضور ناوگان امدادی در تمام طرح‌ها و رزمایش‌های پلیس راهور و همکاری با ارگان‌های خدمات‌رسانی از اولویت‌های این شرکت است.

آقای میرحسینی گفت امدادگران متفرقه و فاقد مجوز در کنار کیفیت پایین خدمات، اطلاعات فنی اندکی از مسائل فنی خودرو دارند. گرانی خدمات و سوءاستفاده از امدادخواهان سبب رفتارهای مجرمانه توسط آنان شده که با مکاتبات و پی‌گیری قانونی این شرکت، رسیدگی به این موضوع  در دستور کار مراجع ذی‌صلاح قرار گرفته است. در صورت بروز نقص فنی خودرو در هر ساعت از شبانه روز حتما با شماره امدادخودرو ایران(096440) تماس گرفته و کد پی‌گیری دریافت کنند چرا که بدون ثبت درخواست و دریافت کد پی‌گیری از سوی مشتریان، امکان ره‌گیری سابقه خدمت ارائه شده، قطعه تعویضی و صورت‌حساب ارسالی به مشتریان وجود ندارد.

امدادهای متفرقه با حضور سرزده بدون ثبت اطلاعات، امکان پی‌گیری خدمت ارائه شده و هزینه دریافتی از مشتری را نمی‌دهند، ضمن آن که اغلب در تعمیرات از قطعات غیراصلی و گاه دست دوم استفاده می‌کنند که ضررهای جانی، جسمی و مالی را برای مشتریان در پی دارد.

شرکت امدادخودرو ایران با ارسال صورت‌حساب آنلاین طبق تعرفه‌های مصوب گروه صنعتی ایران خودرو و معرفی درگاه‌های مطمئن برای دریافت انواع خدمات خودرو در محل، خدمات ارایه شده این شرکت را تضمین و در صورت هرگونه نارضایتی پاسخ‌گوی مشتریان است.

شماره سراسری 096440 وب‌سایت  www.096440.com و اپلیکیشن‌های ایساکو و بسپر، از جمله درگاه‌های ارایه خدمات خودرویی و پاسخ‌گویی به هم‌وطنان گرامی در هر ساعت از شبانه روز است.

ارائه خدمات امدادی و سرویس‌های دوره‌ای در محل

آذر 1402: پس از افزایش آلایندگی در سطح کلانشهرها، مدیرعامل امدادخودرو ایران، از آمادگی کامل ناوگان امدادی این شرکت برای ارائه خدمات خودرویی در محل با هدف کاهش تردد خودروها در سطح شهر خبر داد. بنابراین خدمات امدادی و سرویس‌های دوره‌ای، در محل مورد نظر مشتریان انجام می‌شود.

رضا گنجی، مدیرعامل امدادخودرو ایران ، توضیح داد ارائه خدمات در محل برای مشتریان و هم وطنان از سوی امدادخودروایران، این فرصت را فراهم آورده تا هم وطنان در هر ساعت از شبانه روز، بدون نیاز به تردد در سطح شهر و در محل مورد نظر خود، خدمات این شرکت را دریافت کنند. خدمات سرویس در محل برای مشتریانی که فرصت مراجعه به نمایندگی را ندارند، امکان انجام سرویس‌های خودرو و همچنین بازدیدهای فنی فراهم شده تا بدون نگرانی از شرایط گارانتی خودرو، سرویس‌های مورد نیاز را با استفاده از قطعات استاندارد و مورد تایید خدمات پس از فروش ایران خودرو (ایساکو) دریافت کنند.

سرویس‌های ادواری خودرو شامل تعویض روغن، فیلترها، لنت ترمز، شمع، تسمه تایم، هرزگردها و غیره است که این خدمات توسط امدادگران متبحر امداد خودروایران در محل مورد نظر مشتری انجام می‌شود تا کم‌ترین صرف زمان و هزینه را برای مشتری به دنبال داشته باشد.

وی افزود انجام خدمات سبک و نیمه سنگین تعمیرگاهی و راه‌اندازی خودرو در محل، اولویت خدمات این شرکت است و در صورت نیاز به حمل خودرو، این خدمت در قالب خدمات عمومی برای تمام مشتریان فراهم آمده است. خدمات سبک و نیمه سنگین تعمیرگاهی شامل تعویض قطعاتی مانند رادیاتور، پمپ هیدرولیک، دینام، تعویض باتری، تعویض روغن، خدمات مربوط به قفل و سوییچ خودرو و همچنین تعویض شیشه است که مشتریان براساس نیاز خودروی خود، در محل و زمان موردنظرشان دریافت می‌کنند.

خدمات عمومی به مشتریان، به برند خاصی محدود نبوده و شامل حمل استاندارد خودرو به نزدیک ترین تعمیرگاه یا نمایندگی، تعویض باتری و باتری کمکی، سوخت رسانی، باز کردن درهای خودرو، پنچرگیری و تعویض زاپاس است که برای خودروهای سواری، فارغ از برند کارخانه سازنده خودرو انجام می گیرد.

شماره سراسری 096440 و وب سایت www.096440.com به همراه اپلیکیشن تلفن همراه ایساکو آماده ارایه خدمات امدادی شبانه روز به هم وطنان در سراسر کشور است.

ارائه خدمات 24 ساعته امداد باتری

مرداد 1402: امدادخودروایران خدمتی را تحت عنوان «امداد باتری» در سبد خدمات خود تعریف کرده است. در این طرح، خدمات ۲۴ ساعته برای تعویض باتری ارائه می‌شود تا در هر ساعت از شبانه روز و در هر کجای کشور که باشید در سریع‌ترین زمان ممکن، باتری خودرو را تعویض کنید. ویژگی‌های این خدمت از امداد خودرو ایران، به شرح زیر است:

  • تخصص و  تجهیزات به روز تیم تخصصی امدادخودرو ایران، با استفاده از تجهیزات حرفه‌ای و به روز، قادر است به سرعت سیستم برقی خودرو و نیاز به باتری را تشخیص داده و راه‌های لازم برای رفع آن ها را ارائه دهد.
  • ضمانت کیفیت و قیمت رقابتی تعویض باتری خودرو با کم ترین قیمت بازار به همراه تست رایگان سیستم برقی (قبل و بعد از تعویض باتری) با بهترین کیفیت باتری‌های موجود در بازار در محل مورد نظر مشتری تعویض می‌شود.
  • گارانتی یکی از عوامل مهم در خرید باتری خودرو، گارانتی آن است که باید مدنظر و توجه مشتریان قرار گیرد.
  • ارائه باتری اصلی هولوگرام دار با برند سپاهان و گارانتی ۲۰ ماهه از تاریخ نصب توسط شرکت امداد خودرو ایران به مشتریان این اطمینان را می‌دهد که در صورت بروز هرگونه مشکل یا نقص در باتری، از خدمات و پشتیبانی  این شرکت بهره مند خواهند بود.
  • تامین باتری تمامی خودروهای موجود در داخل کشور امداد خودرو ایران با تجهیز باتری استاندارد در سبد امدادی امدادگران این شرکت، امکان تامین و تعویض و همچنین پشتیبانی ۲۴ساعته این خدمت را برای همه خودروها در سراسر کشور، فارغ از برند خودرو فراهم کرده است.
  • اصالت کالا ارائه باتری‌های اصل و استاندارد این اطمینان را برای مشتریان فراهم کرده تا با خاطری آسوده باتری مورد نیاز خودروی خود را تهیه کنند.

مشتریان قادر هستند اصالت باتری خریداری شده از امدادخودرو ایران را در سامانه رهگیری از سایت وزارت صمت پی گیری کنند. پشتیبانی ۲۴ساعته امدادخودرو ایران با بهره‌گیری از مشاوران فنی و متخصص در مرکز پاسخ گویی این شرکت با شماره سراسری ۰۹۶۴۴۰، آماده پشتیبانی و خدمات‌رسانی به مشتریان در سراسر کشور هستند.

مشتریان می توانند، برای دریافت خدمت «امداد باتری» از شرکت امدادخودرو ایران، با شماره سراسری ۰۹۶۴۴۰، وب سایت‌های WWW.096440.com  و  sale.096440.com و همچنین اپلیکیشن‌های ایساکو و بسپر درخواست خود را ثبت کنند.

ارائه خدمت سرویس در محل

مرداد 1402: امدادخودروایران با استفاده از امدادگرانی باتجربه در زمینه تعمیر و سرویس خودرو، خدمات متنوعی را به مشتریان ارائه می‌دهد. یکی از این خدمات، «سرویس خودرو در محل» است که تمام نیازهای مربوط به سرویس خودرو را به صورت حرفه‌ای و با کیفیت، در محل و زمان دل‌خواه مشتریان انجام می‌دهد. سرویس در محل باعث می‌شود تا مشتریان خدمات تعمیراتی و همچنین سرویس‌های دوره‌ای خودروی خود را در محل و زمان مورد نظر به انجام برسانند. با دریافت این خدمت، از تردد در مسیرهای پرترافیک شهر و گرما نیز به دور خواهند بود.

استفاده از قطعات استاندارد و تضمین آن از سوی شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو، این امکان را به مشتریان داده تا علاوه بر نظارت بر فرآیند کار، از کیفیت قطعات استفاده شده نیز اطمینان حاصل کنند. فعالیت شرکت امدادخودروایران، هم راستا با نمایندگی‌های مجاز گروه صنعتی ایران خودرو بوده و تمامی تجهیزات و قطعات مورد استفاده با ضمانت خدمات پس از فروش ایران خودرو انجام می‌پذیرد. امدادخودروایران نیز با به کارگیری نیروی متخصص، خدمات ارائه شده از سوی امدادگران این شرکت را برای مشتریان تضمین می‌کند.

سرویس در محل امداد خودرو

امدادگران امدادخودروایران علاوه بر انجام تعمیرات و انجام سرویس‌های دوره‌ای خودرو، با دانستن نکات فنی به روز، برای نگه‌داشت و طول عمر هرچه بیش تر خودرو، مشتریان را در جریان این نکات قرار می‌دهند.

اگر مالک یکی از محصولات گروه صنعتی ایران خودرو هستید، از طریق تماس با شماره ۰۹۶۴۴۰ و یا وب‌سایت www.096440.com و همچنین اپلیکیشن‌های بسپر و ایساکو می‌توانید از خدمات «سرویس در محل» این شرکت استفاده کنید.

خودروهای امدادی متفرقه ساماندهی می‌شوند

خرداد 1402: سردار محمدحسین حمیدی، رییس پلیس راهور تهران بزرگ، از مرکز پاسخ گویی گروه صنعتی ایران خودرو بازدید کرد و گفت هر شرکت خودروسازی موظف است تا ارائه خدمات پس از فروش به مشتریان را تقویت کرده و خدمات با کیفیت ارائه دهد که در این حوزه ایران خودرو دارای زیرساخت و امکانات مطلوبی در بخش های نرم افزار و سخت افزار برای ارائه خدمت به مردم است که می تواند برای سایر خودروسازان الگو باشد.

وی افزود پلیس راهور تهران بزرگ برای سامان دهی خدمات امدادی و کسب رضایتمندی مردم در دو سه سال گذشته با تعامل و همکاری با استانداری و همچنین شرکت های امدادی، با تهیه استانداردهای خاص، نظارت ها را افزایش داده و در حال حاضر در شهر تهران شاهد کاهش شرکت های امداد متفرقه هستیم و در صورت تردد خودروهای این شرکت ها، در کنار برخورد پلیس، دستگاه قضایی اقدامات لازم را انجام می دهد. شرکت های امداد متفرقه و فاقد مجوز در کنار کیفیت پایین خدمات، اطلاعات اندکی از مسائل فنی خودرو دارند. گرانی خدمات و سواستفاده از امدادخواهان سبب رفتارهای مجرمانه توسط آنان شده که سامان دهی و رسیدگی به این موضوع  در دستور کار پلیس قرار گرفته است. با ساماندهی شرکت‌های امداد متفرقه شاهد کاهش 60 درصدی شکایات و نارضایتی مردم بوده ایم، اما باید امدادخودروی شرکت های مختلف خودروسازی در تمامی ساعات شبانه روز در دسترس مشتریان باشند. باید با نظارت مستمر شاهد افزایش رضایتمندی مردم باشیم.

طبق گفته‌های سردار حمیدی، شرکت امداد خودرو ایران طرح های متعددی برای ارائه خدمات بهتر به اجرا گذاشته است. حجم تماس ها نشان می دهد که اقدامات سنتی دیگر جواب گو نیست و باید از علم روز و هوش مصنوعی برای سامان دهی خدمات و همچنین ارتقا و توسعه آن بهره برد تا امکان پاسخ گویی به حجم بالای تقاضا را داشته باشیم.

سیدعباس میرحسینی، مدیرعامل شرکت امداد خودرو، نیز عنوان کرد در چند سال اخیر سعی شده با تجهیز و به روزرسانی خدمات امدادی، در مسیر رضایتمندی مردم گام برداریم. برای دستیابی به اهداف، با اصلاح فرآیندهای مرتبط با درخواست امدادخواهان، در صدد بهبود امدادرسانی و جلب رضایتمندی مشتریان هستیم. با حمایت هایی که از مالکان خودروهای امدادی به عمل آمد، طی دو سال گذشته هزار دستگاه از این خودروها نوسازی شده که تاثیر مثبتی در سرعت امدادرسانی و کیفیت خدمات امدادی داشته است.

وی افزود شرکت امدادخودروایران در شهرهای بزرگ سهم اصلی بازار خودروهای امدادی را در اختیار دارد که این عدد در شهر تهران به 50 درصد می رسد و در برنامه های توسعه ای، افزایش ارائه خدمات در بزرگراه های خارج از تهران و شهرهای بزرگ را در دستور کار داریم.

مدیرعامل امداد خودرو ایران به معایب شرکت های امداد خودرو فاقد مجوز اشاره کرد و گفت نداشتن تخصص کافی برای تعمیر خودرو، افزایش هزینه های تعمیراتی، فروش قطعات فاقد کیفیت و استاندارد، پاسخ گو نبودن پس از ارائه خدمات از معایب این شرکت هاست. با راه اندازی نرم افزار «بسپر» یکی از برنامه های ما استفاده از توان و ظرفیت امدادگران متفرقه است که با آموزش و تجهیز خودروهای امدادی این امر میسر شد و موفق شدیم با سرمایه گذاری و کمک به رانندگان، زمینه همکاری 100 خودروی امدادی را با شرکت امداد خودرو ایران فراهم کنیم. با توجه به تجربه شهر تهران برنامه داریم از ظرفیت امدادگران متفرقه در سراسر کشور استفاده کنیم که برای رسیدن به این هدف همکاری اتحادیه مرتبط و پلیس راهور ضروری است. در سال گذشته کارشناسان مرکز تماس امداد خودرو ایران روزانه پاسخ گوی 20 هزار تماس تلفنی بودند که این میزان در سال گذشته به  هشت میلیون تماس رسید و امکان ارائه خدمات به بیش از یک میلیون و 200 هزار مشتری ایران خودرو و غیر ایران خودرو فراهم شد.

طرح خدمات امداد نوروز 1402

فروردین 1402: مدیرعامل شرکت خدمات پس از فروش ایران‌ خودرو (ایساکو) در ادامه اجرای طرح خدمات و امداد نوروز 1402، روز چهارشنبه دوم فروردین ماه، از تعدادی از نمایندگی‌های مرکزی، نمایندگی‌های کشیک، ناوگان و پایگاه‌های امدادرسانی به صورت میدانی بازدید کردند. 

طرح خدمات نوروزی ایران خودرو
طرح خدمات نوروزی ایران خودرو

آقای میرحسینی، مدیرعامل شرکت امداد خودرو ایران نیز گفت: همکاران امدادگر ما در حد امکان، تلاش می‌کنند خودروهای نیازمند خدمات در محل تعمیر شوند و به راه خود ادامه دهند تا هم‌وطنان از تعطیلات خود لذت ببرند، اما در صورت عدم رفع ایراد در محل، خودرو به یکی از نمایندگی‌های مجاز مشارکت‌کننده در طرح نوروزی انتقال داده می‌شود.

ضمن آن‌که تعدادی از تماس گیرندگان با تلفن 09440 یعنی مرکز پاسخ‌گویی هوشمند ایران‌ خودرو، با دریافت مشاوره تلفنی از همکاران متخصص ما قادرند برخی مشکلات را بدون نیاز به مراجعه حضوری امدادگر رفع کنند. 
گفتنی است، طرح امداد و خدمات نوروزی سال 1402 ایران خودرو، از 24 اسفندماه 1401 آغاز شده و به مدت 20 روز تا 14 فروردین سال 1402 ادامه خواهد یافت.

شماره سراسری 096440 امداد خودرو ایران، وب‌سایت www.096440.com و اپلیکیشن‌ ایساکو، درگاه‌های ثبت درخواست هم‌وطنان در خصوص دریافت خدمات پس از فروش گروه صنعتی ایران‌ خودرو است.

کسب رتبه اول خدمات امداد خودرو

بهمن 1401: سید عباس میرحسینی، مدیرعامل امدادخودرو، می‌گوید این شرکت دارای رتبه اول خدمات امدادی در حوزه خدمات پس از فروش در ارزیابی وزارت صمت است.

وی با اشاره به دستاوردهای 10 ماهه سال جاری، می‌گوید یکی از این دستاوردها، کسب 27 درصدی از سهم بازار خدمات امدادی است. می‌گوید طی این مدت، 6.6 میلیون تماس ورودی با پاسخ گویی 91 درصدی و رشد 21 درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته و همچنین 2.5 میلیون تماس خروجی با رشد 327 درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته از سوی این مرکز با مشتریان برقرار شده است.

امداد خودرو ایران همچنین توانسته است رضایتمندی مشترکان خدمات طلایی را به میزان 80 درصد برساند.

خدمات رایگان امداد خودرو در شهر خوی

بهمن 1401: آقای عباس میرحسینی، مدیرعامل شرکت امداد خودرو ایران، ضمن اعلام همدردی با هموطنان زلزله‌زده خوی، که در روز شنبه هشتم بهمن ماه دچار این حادثه طبیعی شده‌اند، از ارایه خدمات حمل رایگان برای خودروهایی که در زیر آوار مانده‌اند، خبر داد.

شرکت امداد خودرو ایران خودرو، با اعزام چندین اکیپ ویژه، امدادرسانی به خودروهایی که به دلیل زلزله  یا به علت ریزش آوار، قادر به حرکت نبوده را از روز یکشنبه 9 بهمن ماه آغاز کرده است. شماره سراسری 096440 و سامانه اینترنتی www.096440.com به همراه اپلیکیشن‌ ایساکو، به صورت شبانه روزی، آماده خدمات‌رسانی به هموطنان در سراسر کشور است.

طرح زمستان 1401 امداد خودرو

آذر 1401: شرکت امداد خودرو ایران، از تاریخ 23 آذرماه تا 20 اسفند، طرح زمستانی را در سراسر کشور اجرا خواهد کرد. شبکه نمایندگی‌های مجاز خدمات پس از فروش ایران‌‌خودرو و «سرویس در محل» امدادخودرو ایران نیز آماده انجام بازدیدهای فنی و سرویس‌های قبل از سفر هموطنان در زمستان است. امدادخودرو ایران با شماره سراسری 096440، وب سایت www.096440.com و اپلیکیشن‌های بسپر و ایساکو، به صورت شبانه روز در طول این طرح آماده خدمت‌رسانی هستند. 

تعریف خدمت امداد باتری امداد خودرو ایران

آبان 1401: معاون فروش و خدمات پس از فروش شرکت امداد خودرو ایران، خبر داد که خدمت «امداد باتری» در سبد امدادگران تعریف شده است. این خدمت با هدف تامین سریع باتری خودرو موردنیاز امدادخواهان این شرکت ایجاد شده است و امکان تامین مستقیم باتری بدون واسطه از تامین‌کننده را در سریع‌ترین زمان ممکن برای مشتریان فراهم کرده است. ضمنا بررسی و تست رایگان دینام و سیستم برقی خودرو قبل و بعد از تعویض باتری خودرو انجام می‌شود تا رضایت مشتریان را به همراه داشته باشد.  

وی افزود این خدمت در تمام ایام هفته و به صورت شبانه‌روزی ارائه می‌شود و در مقایسه با بازار آزاد، قیمت رقابتی و گارانتی معتبر دارد. 

افراد می‌توانند برای دریافت خدمت «امداد باتری» با شماره سراسری 096440 (زیرکلید یک) تماس حاصل کرده و یا از طریق وب‌سایت www.096440.com و همچنین اپلیکیشن‌های تلفن همراه «ایساکو» و «بسپر» درخواست خود را ثبت کنند. 

ساعت کار نمایندگی‌ها در تعطیلات عید

اردیبهشت 1401: طرح خدمات امدادی ایران خودرو ویژه عید فطر با حضور 379 گروه امدادی، از تاریخ 12 لغایت 16 اردیبهشت‌ماه برگزار می‌شود.

طی این طرح، 133 نمایندگی ایران خودرو آماده خدمات‌دهی به دارندگان محصولات ایران خودرو هستند که نمایندگی‌های تک‌شیفت از ساعت 8 صبح الی 16 و نمایندگی‌های دوشیفت نیز از ساعت 8 صبح الی 20، فعال خواهند بود. متقاضیان دریافت خدمات امداد خودرو ایران خودرو، یا می‌تواند با شماره تلفن 096440 تماس بگیرند یا از طریق اپلیکیشن ایساکو برای ثبت درخواست امداد، اقدام کنند.

خدمات نوروزی امداد ایران خودرو

فروردین 1401: آقای میرحسینی (مدیرعامل امداد خودرو ایران) ضمن اشاره به ادامه خدمات طرح نوروز 1401 تا تاریخ 14 فروردین‌ماه، خبر داده که زمان انتظار امداد در سال جدید به 25 دقیقه کاهش یافته و هم‌وطنان می‌توانند در هر ساعت از شبانه‌روز، از طریق شماره تماس سراسری 096440 یا از طریق اپلیکیشن ایساکو یا از طریق سایت امداد خودرو، برای دریافت خدمات در محل، درخواست خود را ثبت کنند.

آقای میرحسینی همچنین یادآوری کرده که «خدمات عمومی امداد خودرو» شامل تعویض زاپاس، پنچرگیری، باتری به باتری و حمل خودرو، برای مشترکانی که دارای «اشتراک امداد سیار» هستند، رایگان بوده و بدون دریافت هزینه ایاب و ذهاب انجام می‌شود.

خدمات رایگان امداد ایران خودرو در طرح نوروزی

اسفند 1400: با اعلام شرکت ایران خودرو، طرح خدمات نوروزی ایساکو از تاریخ 25 اسفندماه لغایت 14 فروردین‌ماه 1401 در سراسر کشور آغاز شد. در این طرح، بیش از 320 نمایندگی منتخب ایران خودرو به همراه 2160 گروه امدادی، آماده خدمات‌رسانی به دارندگان محصولات ایران خودرو هستند.

طبق اعلام شرکت ایساکو، در طرح خدمات نوروزی ایران خودرو، ایاب و ذهاب خودروهای امدادی (به محل مشتری) رایگان بوده و همچنین تخفیف 5 درصدی برای فروش قطعات خودرو، برای عموم مشتریان درنظر گرفته شده است و حتی کسانی که اشتراک کارت طلایی ایران خودرو ندارند نیز می‌توانند از این تسهیلات، بهره‌مند شوند. 

دارندگان محصولات ایران خودرو می‌توانند در هر ساعت از شبانه‌روز جهت دریافت فوریت‌های امدادی با شماره تلفن 096440 تماس بگیرند. همچنین جهت دریافت خدمات در محل نیز می‌توانند از اپلیکیشن ایساکو برای ثبت درخواست‌شان استفاده کنند.

همکاری امداد خودرو ایران و بهمن موتور

اسفند 1400: با حضور مدیرعامل بهمن موتور و مدیرعامل ایساکو، همکاری مشترک شرکت بهمن موتور با شرکت امداد خودرو ایران (وابسته به گروه ایران خودرو) در تاریخ 24 اسفندماه آغاز شد. این همکاری برای ارائه پوشش بهتر و گسترده‌تر مشتریان بهمن موتور در سراسر ایران بوده و شامل خدماتی مانند سرویس در محل، تعویض تایر، باتری کمکی، سوخترسانی و ... است.

امداد گروه بهمن موتور

گفتنی است قبل از این نیز شرکت بهمن موتور، همکاری مشترکش را با کانون جهانگردی و اتومبلیرانی آغاز کرده بود. شرکت بهمن موتور همچنین از دارندگان محصولاتش خواسته تا در صورت نیاز به فوریت‌های امدادی یا خدمات در محل، با شماره تلفن 48027 امداد گروه بهمن، تماس بگیرند.

خرید اقساطی اشتراک امداد خودرو ایران

دی 1400: رسول رمضانی، مدیر خدمات طلایی شرکت امداد خودرو ایران، ضمن اشاره به استقبال از خدمات اشتراک طلایی و رضایت مشتریان، بیان کرد که تسهیلاتی برای خرید آن در نظر گرفته شده است تا علاوه بر تخفیفات حداکثری (تا 60 درصد)، امکان تقسیط بدون بهره نیز برای خودروهای صفر کیلومتر فراهم باشد.

طبق گفته‌های وی، خدمات طلایی شامل پوشش زیان حوادث، پوشش زیان ناشی از بلایای طبیعی، تعویض خودرو برای جبران خسارت‌های کلی، نبود محدودیت تعداد دفعات دریافت خدمات، گارانتی کامل خدمات بدنه خودرو، تضمین کیفیت رنگ بدنه و تعمیرات، تامین قطعات استاندارد، کنترل کیفیت خدمات، جبران خسارت وارده به زیر و عقب خودرو، خدمات امدادی نامحدود و شبانه‌روزی و انجام رایگان سرویس‌های دوره‌ای، می‌شود که بسیار اقتصادی‌تر از سایر خدمات و پوشش‌های خسارت است.

متقاضیان دریافت کارت طلایی می‌توانند به وب‌سایت www.096440.com مراجعه کنند و مبلغ موردنظر را به صورت نقدی و یا با پرداخت 30 درصد از مبلغ نهایی با احتساب تخفیف و بازپرداخت اقساط 6 ماهه، تسویه کنند.

شرط عدم پرداخت هزینه به امداد خودرو

مهر 1400: احتمالا برای شما هم پیش آمده که با امداد خودرو ایران تماس گرفته باشید و آنها نیز برای رفع ایراد یا تعمیر خودرو به محل موردنظرتان آمده باشند. اما در برخی موارد، به علت نقص یا نبود قطعه، هیچ خدمتی توسط امداد خودرو ایران انجام نمی‌شود. حالا سوال اینجاست که در چنین شرایطی آیا باید هزینه ایاب و ذهاب را به آنها پرداخت کرد یا خیر؟!

آقای مقیمی (مدیرعامل ایران خودرو) در تاریخ 20 مهرماه و در پاسخ به این پرسش، گفته تا زمانیکه خدمتی ارائه نشود، هزینه‌ای نیز دریافت نخواهد شد. بنابراین مشتریان در صورت مشاهده تخلف امداد خودرو ایران، حتما آنرا اطلاع دهند تا پیگیری‌های لازم انجام شود.

کلاهبرداری امداد خودروهای متفرقه

آبان 1399: شرکت ایساکو، بعد از پخش گزارش‌های مختلف از رسانه ملی، طی اطلاعیه‌ای که در تاریخ 26 آبانماه 1399 منتشر کرده است، مجددا نسبت به استفاده از خدمات امداد خودروهای متفرقه و بروز خطرات مالی و حتی جانی ناشی از این خدمات، هشدار داد.

امداد خودروهای متفرقه در شگرد جدیدشان، به سراغ دستکاری خودروهای پارک شده در گوشه و کنار خیابان‌ می‌روند. سپس بعد از ایجاد نقص عمدی در این خودروها، بصورت گذری از محل خودروی پارک شده عبور کرده و درحالی که وانمود می‌کنند کاملا اتفاقی از آنجا می‌گذشته‌اند، به کمک مالک خودرو می‌روند. در پایان نیز پس از دریافت هزینه‌های زیاد از مالک خودرو، همان نقصی که خودشان باعثش بودند را اصلاح می‌کنند و می‌روند؛ به همین راحتی!

برای جلوگیری از بروز چنین اتفاقاتی، دارندگان محصولات ایران خودرو، در صورت بروز هرگونه مشکل، حتما باید با سرشماره 096440 شرکت امداد خودرو ایران تماس بگیرند یا از طریق اپلیکیشن ایساکو، برای درخواست امداد خودرو اقدام کنند. بعد از ثبت درخواست، مشخصات خودروی امدادی به همراه کد امدادگر، بصورت پیامک برای مشتری ارسال شده تا به این ترتیب، از هرگونه سواستفاده امداد خودروهای متفرقه، جلوگیری شود.

ذکر این نکته ضروری است که خدمات امداد خودرو ایران در زمان گارانتی ایران خودرو، رایگان بوده و بعد از گارانتی نیز با هزینه مصوب و مشخص، محاسبه می‌شود. ضمن اینکه تمامی قطعات استفاده شده توسط امدادگران مجاز ایران خودرو، دارای گارانتی بوده و حتی در صورت شکایت مشتری، قابل پیگرد است.


سایت امداد خودرو ایران

برای اطلاع از آخرین اخبار شرکت امداد خودرو ایران خودرو، به سامانه اینترنتی امداد خودرو ایران به نشانی https://096440.com مراجعه کنید.

اپلیکیشن امداد ایران خودرو

اپلیکیشن امداد ایران خودرو با قابلیت دریافت نوبت نمایندگی ایران خودرو، درخواست سرویس در محل، درخواست امداد خودرو ایران و ... را از طریق لینک‌ دانلود اپلیکیشن امداد ایران خودرو دریافت کنید.

شماره تلفن امداد ایران خودرو

در مواقع اضطرار یا در شرایطی که نیاز به خدمات امداد خودرو ایران داشتید، باید با شماره تلفن 096440 شرکت امداد ایران خودرو تماس بگیرید.

اشتراک امداد خودرو ایران خودرو

خدمات «امداد یار» شرکت امداد خودرو ایران، در چهار سطح مختلف عرضه می‌شود که جدول زیر، تفاوت آنها را مشاهده می‌کنید:

امداد خودرو ایران خودرو

در صورت تمایل به خرید اشتراک امداد خودرو ایران خودرو، به سامانه اینترنتی https://096440.com مراجعه کنید.

همچنین مجموعه خدمات «امداد سیار» شرکت امداد خودرو ایران که در اختیار متقاضیان قرار می‌گیرد، عبارتند از:

1- امداد تلفنی: جهت راهنمایی 24 ساعته مشتریان بصورت تلفنی.
2- امداد سریع: جهت تعمیرات سبک و رفع ایرادات فنی خودرو.
3- امداد گلس: جهت تعویض شیشه، چراغ، آینه، تعمیرات قفل و ...
4- امداد پلاس: جهت تعمیرات سبک بدون نیاز به حمل خودرو.
5- امداد عمومی: جهت باتری کمکی، پنچرگیری و تعویض چرخ، بازکردن درب خودرو، سوخت رسانی و ...
6- امداد سوییچ: جهت رفع مشکلات جاماندن سوییچ یا تعریف سوییچ.
7- سرویس در محل: جهت انجام سرویس دوره‌ای در محل.
8- حمل 24 ساعته خودرو.

اشتراک کارت طلایی ایران خودرو

آخرین اخبار امداد خودرو ایران، انواع کارت طلایی سال ایران خودرو و کارت طلایی ستاره دار، قیمت کارت طلایی ایران خودرو و اشتراک کارت طلایی ایران خودرو و همچنین مقایسه کارت طلایی با بیمه بدنه خودرو را در مقاله کارت طلایی ایران خودرو مطالعه کنید.

استعلام گارانتی ایران خودرو

شرایط جدید گارانتی ایران خودرو، مدت زمان کارت گارانتی ایران خودرو، نحوه استعلام گارانتی ایران خودرو، دریافت نوبت دهی گارانتی ایران خودرو در نمایندگی‌های این شرکت را در مقاله گارانتی ایران خودرو مطالعه کنید.

دفترچه راهنمای ایران خودرو

برای دانلود دفترچه راهنما خودرو، دفترچه محصولات ایران خودرو و کتابچه راهنمای انواع خودروهای بازار ایران، مقاله دانلود دفترچه خودرو را مشاهده کنید.

شرایط فروش ایران خودرو

برای اطلاع از آخرین اخبار فروش ایران خودرو و جهت مشاهده جدیدترین طرح پیش فروش ایران خودرو و فروش فوق العاده ایران خودرو، مقاله ثبت پیش فروش ایران خودرو را مطالعه کنید.

نویسنده : مرتضی برجسته

دیدگاه کاربران
رضاز 1402/5/4
شرکت تعاونی امدادخودرو تردد — اردبیل : همکاران وامدادگران محترم ایران خودرو ، واقعأ از خدمات خوبتون تقدیر و تشکر فراوان بعمل می‌آید
پاسخ
0
0
0