• اشتراک کارت طلايي ايران خودرو

جشنواره تابستان طلایی ایران خودرو

کارت طلایی ایران خودرو 1402

6 تیر 1402 10:00

جشنواره تابستان طلایی ایران خودرو

تیر 1402: رسول رمضانی، مدیر خدمات طلایی امدادخودروایران، از جشنواره تابستان طلایی ایران خودرو تا 75 درصد تخفیف در ایام تابستان خبر داد. وی توضیح داد با توجه به خدمات متنوع امدادخودروایران، این شرکت با هدف افزایش رضایت مشتریان، از خدمات خودرویی ارائه شده، تخفیف تا 75 درصدی اشتراک طلایی با اقساط بلند مدت و بدون بهره را در دستور کار خود قرار داده است تا تمامی مشتریان بتوانند از خدمات آن استفاده کنند.

جشنواره تابستانی کارت طلایی ایران خودرو
جشنواره تابستانی کارت طلایی ایران خودرو

اشتراک طلایی در کنار آرامش خاطر مشتریان برای دریافت خدمات مطمئن شبانه روزی در محل مورد نظر، شامل انجام رایگان سرویس‌های دوره‌ای و خدماتی نظیر پوشش زیان ناشی از بلایای طبیعی، جبران خسارت به بدنه خودرو و پوشش زیان ناشی ازحوادث و سرقت خودرو و شکست شیشه، امکان تعویض خودرو برای سرقت کلی یا خسارت‌های بیش از 60 درصد، حمل رایگان و شبانه روزی خودرو به نمایندگی‌های منتخب گروه صنعتی ایران خودرو، انتقال رایگان سرنشینان خودروی آسیب‌دیده به نزدیک‌ترین شهر، تعمیرات سبک در محل و تامین قطعات استاندارد و تضمین کیفیت خدمات ارائه شده در سراسر کشور، است. سطوح اشتراک طلایی شامل تک ستاره، تک ستاره پلاس، دو ستاره، سه ستاره و چهار ستاره است و در محصولات اشتراک طلایی، با افزوده شدن هرستاره، علاوه بر دریافت خدمات قبلی مشتریان، از خدمات ویژه هر ستاره افزوده شده نیز بهره‌مند می‌شوند.

برای دریافت اشتراک طلایی و یا تمدید آن از طریق شماره سراسری 096440 و یا وب سایت www.096440.com  و همچنین از طریق تمام نمایندگی‌های مجاز ایران خودرو در سراسر کشور در دسترس مشتریان گروه صنعتی ایران خودرو است.

مزایای اشتراک طلایی ایران خودرو

اسفند 1401: شرکت ایران خودرو، با انتشار اینفوگرافی جدیدی که درباره خدمات کارت طلایی بوده، مهم‌ترین ویژگی‌ها و مزایای کارت طلایی ایران خودرو را برشمرده است.

مزایای کارت طلایی ایران خودرو
برای مشاهده اینفوگرافی، روی تصویر کلیک کنید

علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره اشتراک کارت طلایی ایران خودرو، می‌توانند با شماره تلفن 096440 زیر کلید 3 تماس بگیرند یا به سامانه اینترنتی امداد خودرو ایران به نشانی www.096440.com مراجعه نمایند. 

ایساکو کارت برای تاکسیرانان

اسفند 1400: مهدی اسماعیل‌بیگی، مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران، درباره ایساکوکارت بیان کرد که توزیع آن به صورت محدود آغاز شده و امکان خرید بسته پیشنهادی کیت کامل کلاچ و لنت ترمز جلوی خودروهای پژو 405، سمند و سمند EF7 را به قیمت کارخانه برای متقاضیان فراهم می‌کند.

طبق گفته‌های وی، تاکسیرانان می‌توانند کارت ویژه این بسته را که ارزشی برابر یک میلیون و 340 هزار تومان دارد، با پرداخت مبلغ یک میلیون تومان، دریافت کنند‌. این کارت قابل شارژ مجدد و استفاده از تخفیفات مناسبتی شرکت ایساکو است.

متقاضیان می‌توانند با ارائه کپی کارنامه فعالیتی خود به اداره رفاه تاکسیرانان سازمان تاکسیرانی شهر تهران (خیابان آزادی، نرسیده به میدان انقلاب اسلامی نبش کوچه بهزاد، طبقه دوم)، نسبت به دریافت این کارت اقدام کنند.

مقرر شده تا خدمات حمایتی دیگری نیز به تاکسیرانان ارائه شود که در صورت تصویب، اطلاع‌رسانی خواهد شد.

تعلیق طرح صدور ایساکوکارت برای تاکسیرانان

بهمن 1400: مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران، درباره تفاهم‌نامه صدور ایساکوکارت بیان کرد که تقریباً یک ماه و نیم از آن می‌گذرد و در ابتدا 5 هزار راننده نیز معرفی شدند؛ اما این طرح متوقف شد‌. در واقع مجموعه پشتیبانی شرکت ایساکو به مشکل برخورده است. البته این شرکت قول داده که تا دو هفته آینده، صدور کارت‌ها را آغاز کند‌‌.

وی تاکید کرد که تاکنون 21 هزار راننده به شرکت ایساکو معرفی شده‌اند و امیدواریم که تا پیش از پایان سال جاری بخشی از درخواست تاکسیرانان در این زمینه عملی شده باشد.

رکورد فروش کارت طلایی شکسته شد

آذر 1400: فروش روزانه و ماهانه اشتراک کارت طلایی امداد خودرو ایران در آبان‌ماه رکورد زد و در تاریخ 27 آبان، به عدد 42 هزار اشتراک رسید. رسول رمضانی، مدیر خدمات طلایی، در این باره بیان کرد که برنامه‌های متنوع فروش سبب شد تا از رکورد روزانه 3 هزار اشتراک عبور کنند و به بیش‌ترین میزان فروش ماهانه اشتراک طلایی نیز دست یابند.

وی از مهم‌ترین ویژگی‌های کارت طلایی امدادخودرو، به امکان دسترسی بی‌دغدغه به خدمات امدادی در هر ساعت از شبانه روز اشاره کرد و از دیگر دلایل اعتماد مردم، دریافت قطعات اصل و دارای ضمانت، پوشش زیان حوادث، پوشش زیان ناشی از بلایای طبیعی، تعویض خودرو برای جبران خسارت‌های کلی و ... را برشمرد.

آقای رمضانی از مردم خواست تا برای دریافت خدمات خودرویی از طریق شماره سراسری 096440، اپلیکیشن ایساکو و وب سایت  www.096440.com اقدام کنند.

وام 30 میلیونی ایساکو برای تاکسیرانان

آبان 1400: با شروع همکاری شرکت ایساکو و اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور، تاکسیرانان از تاریخ 19 آبانماه 1400 با دریافت «ایساکو کارت» از شرکت ایران خودرو، می‌توانند خرید قطعات خودرو از نمایندگی‌های ایساکو و همچنین دریافت خدمات استاندارد از نمایندگی‌های ایران خودرو را بصورت «اقساطی و بدون کارمزد» را با شرایط زیر انجام دهند:

1- تسهیلات درنظر گرفته شده برای تاکسیرانان، از طریق بانک رسالت تامین می‌شود.

2- ایساکو کارت برای تاکسیرانان، یک کارت برای خرید اعتباری است که با موجودی‌ آن از 3 میلیون تومان تا 30 میلیون تومان، قابل انتخاب خواهد بود.

3- ایساکو کارت علاوه بر خرید اعتباری، شامل 6% تخفیف در قیمت نهایی نیز می‌شود.

4- بازپرداخت اقساط، حداکثر 6 ماهه و با دوره تنفس 3 ماهه خواهد بود.

5- امکان اخذ تسهیلات برای تاکسیرانان، دو مرتبه در هر سال است.

حداکثر تخفیف برای خرید اشتراک طلایی

مهر 1400: آقای رمضانی (مدیر خدمات طلایی) خبر داده که هم‌اکنون بیشترین تخفیف ممکن برای خریداران اشتراک طلایی ایران خودرو درنظر گرفته شده. 

برندگان قرعه کشی ایران خودرو و همچنین مشتریانی که دعوتنامه ایران خودرو برای آنها از شهریورماه 1400 به بعد، صادر شده است، در صورتیکه در زمان واریز وجه یا تکمیل وجه خودرو، اشتراک طلایی را نیز انتخاب و خریداری کنند، می‌توانند از این تخفیف ویژه بهره‌مند شوند. میزان تخفیف خرید اشتراک طلایی برای سطوح مختلف کارت، متفاوت بوده اما حداکثر آن معادل 60% است. مشتریانی که واجد شرایط هستند، می‌توانند اطلاعات بیشتر را از طریق اپلیکیشن ایساکو یا از طریق تماس با شماره تلفن 096440 داخلی 3 کسب کنند.

مقایسه پوشش اشتراک طلایی با پوشش بیمه

شهریور 1400: احتمالا برای شما هم این سوال پیش آمده که آیا اشتراک کارت طلایی ایران خودرو بخریم یا از خدمات شرکت‌های بیمه بدنه خودرو استفاده کنیم؟!

در جواب این سوال، باید این نکته را یادآوری کنیم که همه چیز بستگی به خودتان دارد! چراکه نمی‌توان گفت الزاما کارت طلایی بهتر است یا الزاما بیمه بدنه بهتر است. اما در ادامه این مطلب، 12 دلیل را به شما یادآوری می‌کنیم که ثابت می‌کند خدمات اشتراک طلایی، پوشش گسترده‌تری نسبت به خدمات شرکت‌های بیمه دارد. این 12 دلیل به طور خلاصه، در موارد زیر هستند:

  • جبران خسارت جزیی خودرو.
  • جبران خسارت کلی خودرو.
  • سقف خسارت پرداختی.
  • ضمانت تامین قطعات.
  • خدمات امداد سیار رایگان.
  • خسارت شکستگی قطعات داخل اتاق.
  • تجمیع فرانشیز در حوادث.
  • ضمانت خدمات.
  • استهلاک قطعات مصرفی.
  • جبران خسارت با نوسانات بازار.
  • جبران خسارت ناشی از خدمات امدادی.
  • محدودیت های پرداخت خسارت.

در ادامه این مطلب، هرکدام از موارد فوق را توضیح می‌دهیم و تفاوت‌ها را می‌گوییم:

1- در کارت طلایی ایران خودرو، «خسارت جزیی خودرو» برای حادثه پنجم به بعد نیز پرداخت می‌شود در صورتیکه شرکت بیمه، پرداخت حادثه پنجم را فقط با موافقت رئیس مرکز خسارت انجام می‌دهد و حادثه ششم به بعد را هم پرداخت نمی‌کند:

خسارت جزیی امداد خودرو ایران شرکت بیمه
حادثه اول 10% 10%
حادثه دوم 20% 20%
حادثه سوم 30% 30%
حادثه چهارم 40% 40%
حادثه پنجم 50% درصورت تایید بیمه
حادثه ششم 50% پرداخت نمیشود
حادثه هفتم به بعد 50% پرداخت نمیشود

*اطلاعات جدول فوق براساس بهترین کارت طلایی شرکت امداد خودرو ایران است.

2- در کارت طلایی ایران خودرو، «خسارت کلی خودرو» بصورت کامل (با کسر فرانشیز) پرداخت می‌شود درحالیکه شرکت بیمه، میزان خسارت دریافتی مشتری را از اصل سرمایه (با کسر فرانشیز) کم می‌کند. به عنوان مثال اگر خودرو با ارزش 100 میلیون تومان بیمه شده باشد و به مبلغ 30 میلیون تومان خسارت دریافت کند، در خسارت کلی خودرو مبلغ دریافتی از شرکت بیمه از 70 میلیون تومان محاسبه می‌شود. اما در کارت طلایی ایران خودرو، خودرو صفر به قیمت کارخانه واگذار می‌شود.

امداد خودرو ایران شرکت بیمه
خودرو صفر به قیمت کارخانه داده میشود مبلغ مانده از سرمایه پرداخت میشود

*اطلاعات جدول فوق براساس بهترین کارت طلایی شرکت امداد خودرو ایران است

3- در کارت طلایی ایران خودرو، «سقف خسارت» بعد از خسارت پنجم، ثابت شده (حداکثر فرانشیز تا 55%) اما همچنان پرداخت می‌شود. درحالیکه شرکت بیمه بعد از خسارت چهارم، تنها یکبار (با موافقت رئیس اداره بیمه) خسارت را پرداخت می‌کند. ضمن اینکه شرکت بیمه، براساس ارزش روز خودرو محاسباتش را انجام می‌دهد و به ازای هربار استفاده از خسارت، از ارزش سهم بیمه، کسر می‌کند.

به عنوان مثال اگر ارزش خودرو بیمه شده معادل 100 میلیون تومان باشد و دو مرتبه خسارت 50 میلیونی و 30 میلیونی ببیند، خودرو در نزد شرکت بیمه فقط 20 میلیون تومان ارزش دارد. اما در اشتراک طلایی ایران خودرو، فقط فرانشیز دوره قبل اضافه می‌شود.

سقف خسارت امداد خودرو ایران شرکت بیمه
تعداد دفعات پرداخت بدون محدودیت حداکثر 4 مرتبه

*اطلاعات جدول فوق براساس بهترین کارت طلایی شرکت امداد خودرو ایران است.

4- در کارت طلایی ایران خودرو، «تامین قطعات» نیز جهت پوشش خسارت وجود دارد. درحالیکه شرکت بیمه، تعهدی برای تامین ندارد و فقط هزینه آنرا طبق تعرفه، پرداخت می‌کند. به عنوان مثال در اشتراک کارت طلایی، تمامی قطعات حتی با قیمتی بالاتر از تعرفه، باید تهیه شده و در اختیار نمایندگی ایران خودرو قرار بگیرد. همچنین نیازی به تحویل داغی قطعه نیست و همه کارها در نمایندگی انجام شده و نیازی به حضور مشتری نیست.

5- در کارت طلایی ایران خودرو، «خدمات امداد سیار» در هر صورتی رایگان است. به عبارت دیگر:

  • حمل خودرو در صورت خسارت و ایراد فنی، رایگان است.
  • انتقال سرنشینان در جاده، رایگان است.
  • ایاب ذهاب خدمات امدادی و عمومی، رایگان است.

اما در شرکت بیمه فقط در صورت خریداری آپشن ایاب ذهاب، هزینه حمل و انتقال سرنشینان «فقط در صورت بروز حادثه» پرداخت می‌شود و در صورت خرابی یا ایراد فنی، شرکت بیمه هیچ هزینه‌ای را به مشتری پرداخت نمی‌کند.

6- در کارت طلایی ایران خودرو، «خسارت شکستگی قطعات داخل اتاق» نیز به مشتری پرداخت می‌شود. این قطعات شامل موارد زیر هستند:

  • دسته راهنما
  • دسته برف پاک کن
  • مجموعه صفحه کیلومتر
  • چراغ سقف
  • درب داشبورد

اما شرکت بیمه، هیچ تعهدی برای جبران خسارت در هنگام شکستگی قطعات فوق، ندارد.

7- در کارت طلایی ایران خودرو، «تجمیع فرانشیز» انجام می‌شود. به این معنی که فرانشیز خسارت‌های ناشی از چند حادثه، در یک فرانشیز محاسبه می‌شود. درحالیکه شرکت بیمه، فرانشیز هر حادثه را بصورت جداگانه محاسبه می‌کند. به عنوان مثال اگر خودرو در چند نوبت و از چندین ناحیه مختلف، دچار خسارت شده باشد، در اشتراک طلایی تمامی خسارت‌ها بصورت یکجا درنظر گرفته می‌شود.

8- در کارت طلایی ایران خودرو، «ضمانت خدمات» به مشتریان داده می‌شود؛ به این معنی که خدمات رنگ و بدنه تا یکسال و تمامی قطعات خودرو تا 2 ماه یا 3 هزار کیلومتر (پس از تعمیر)، در تعهد شرکت است. درحالیکه شرکت‌ بیمه، هیچگونه تعهدی در این زمینه ندارد.

همچنین اگر به عنوان مثال، قطعه درب تندر، در نمایندگی موجود نباشد یا تامین آن طولانی شود، شرکت امداد خودرو ایران این اجازه را به نمایندگی می‌دهد تا قطعه مورد نظر را از بازار آزاد (با قیمت بیشتر) تهیه کرده و در اختیار مشتری قرار دهد. اما فرانشیز قطعه براساس همان نرخ مصوب قطعه در نمایندگی (نه براساس قیمت بازار آزاد) از مشتری گرفته می‌شود.

9- در اشتراک طلایی ایران خودرو از سال دوم، خودرو به ازای هر سال 5% به فرانشیز قطعات مصرفی آن اضافه می‌شود ولی در شرکت‌ بیمه، از همان سال اول 50% فرانشیز از مشتری دریافت می‌شود. ضمن اینکه در اشتراک طلایی، در زمان حادثه برای قطعات مصرفی، فرانشیز جداگانه لحاظ نمی‌شود اما در شرکت بیمه، برای قطعات مصرفی مانند لاستیک، باتری و ... 50% فرانشیز جداگانه محاسبه می‌شود.

10- در کارت طلایی ایران خودرو، «خسارت ناشی از نوسانات بازار» تا 100% جبران می‌شود اما هزینه اضافی از مشتری دریافت نمی‌گردد. درحالیکه شرکت‌ بیمه فقط در صورت خرید این آپشن توسط مشتری، 100% افزایش قیمت را پوشش می‌دهد.

11- در کارت طلایی ایران خودرو، «خسارت ناشی از خدمات امدادی و حمل» جبران می‌شود. به عنوان مثال اگر آسیبی در زمان حمل یا در زمان تعمیر به خودرو وارد شود، جبران این خسارت با هزینه امداد خودرو ایران انجام می‌شود. درحالیکه شرکت‌ بیمه، هیچ تعهدی در این زمینه ندارد.

12- در اشتراک طلایی ایران خودرو، هیچگونه محدودیتی برای «پرداخت خسارت» وجود ندارد در حالیکه شرکت‌ بیمه، محدودیت‌های مهمی در این رابطه دارد؛ مثلا اگر سن گواهینامه راننده در زمان وقوع حادثه کمتر از 2 سال باشد یا مثلا اگر شخص بیمه‌گذار، در زمان وقوع حادثه راننده نباشد، به مبلغ فرانشیز اضافه می‌شود.

خرید کارت طلایی در دفاتر پلیس + 10

تیر 1400: خرید کارت طلایی ایران خودرو در دفاتر پلیس+10 امکان‌پذیر شد. شرکت ایران خودرو با اعلام امضای قرارداد همکاری با شرکت توسعه و پژوهش ناجی، خبر داده که از این به بعد، دارندگان محصولات ایران خودرو برای خریداری خدماتی مانند «کارت طلایی، امداد سیار و امدادیار» می‌توانند به مراکز پلیس+10 سراسر کشور مراجعه کنند.


کارت طلایی چیست؟

در این مقاله، درباره کارت طلایی ایران خودرو صحبت می‌کنیم و سپس می‌گوییم که شرایط استفاده و خریداری کارت طلایی خودرو چیست. بعد از آن، به معرفی انواع کارت طلایی سال، کارت طلایی 1 ستاره، کارت طلایی 2 ستاره، کارت طلایی 3 ستاره و کارت طلایی 4 ستاره می‌پردازیم و خدمات آنها را با یکدیگر مقایسه می‌کنیم. در پایان نیز به این پرسش جواب می‌دهیم که آیا خریدن بیمه بدنه خودرو بهتر است یا کارت طلایی.

کارت طلایی شرکت ایران خودرو، در واقع مجموعه‌ای از انواع خدمات پوششی، جانبی و سرویس‌دهی است که برای محصولات ایران خودرو درنظر گرفته شده. خلاصه خدماتی که در اختیار دارندگان کارت طلایی قرار می‌گیرد عبارتند از:

  • پاسخگویی و راهنمایی تلفنی.
  • اطلاع رسانی و مشاوره فنی.
  • خدمات امدادی بصورت شبانه روزی.
  • حمل رایگان خودرو.
  • انتقال رایگان سرنشینان خودرو.
  • انجام سرویس ادواری رایگان در محل.
  • انجام بازدیدهای تابستانی و زمستانی در محل.
  • انجام تعمیرات فنی در محل.
  • پوشش زیان در سرقت جزیی.
  • پوشش حوادث طبیعی.
  • تعویض رایگان لاستیک براساس کارکرد.

این نکته را هم باید بگوییم که برخی از خدمات فوق، برای سطح مشخصی از کارت طلایی ارائه شده و در اختیار همه دارندگان کارت طلایی ایران خودرو نیست.

    کارت طلایی برای چه خودروهایی است؟

    • دارندگان انواع محصولات ایران خودرو، اگر سن خودروی آنها کمتر از 10 سال باشد، امکان خریداری و استفاده از خدمات کارت طلایی ایران خودرو را دارند.
    • اگر سن محصولات ایران خودرو بیشتر از 5 سال باشد، فقط امکان خریداری کارت طلایی سال و کارت طلایی تک ستاره را دارید.

    همچنین توجه داشته باشید که برخی از محصولات ایران خودرو (مانند پارس، دنا، رانا، سمند و ...)، از زمان تحویل خودرو به مشتری، به مدت یکسال تحت پوشش کارت طلایی هستند.

    کارت طلایی برای محصولات غیر ایران خودرویی

    دارندگان خودروهای سایپا، پارس خودرو، زامیاد، کرمان موتور، مدیران خودرو و سایر شرکت‌های دیگر نیز امکان خریداری کارت طلایی ایران خودرو را دارند اما ایران خودرو، خدمات بسیار محدودتری به آنها ارائه می‌دهد که عبارتند از:

    • امداد سیار رایگان
    • راه اندازی تلفنی و مشاوره فنی

    انواع کارت طلایی ایران خودرو

    کارت طلایی ایران خودرو، هم اکنون در 5 سطح مختلف قابل خریداری است که شامل کارت طلایی سال و همچنین کارت‌ طلایی یک ستاره تا چهار ستاره است. بصورت کلی، هرچقدر به ستاره‌های کارت طلایی افزوده می‌شود، خدمات و پوشش‌های جانبی نیز بیشتر می‌شود.

    انواع کارت طلایی ایران خودرو

    مقایسه خدمات کارت طلایی ایران خودرو

    تمامی دارندگان محصولات ایران خودرو با خریداری اشتراک کارت طلایی، می‌توانند از انواع مزایای ویژه دارندگان این کارت، بهره‌مند شوند. در جدول زیر، انواع کارت طلایی ایران خودرو و تفاوت‌های آنها را مشاهده می‌کنید:

    خدمات کارت طلایی 4 ستاره ایران خودرو

    تعمیر فنی خودرو با کارت طلایی

    یکی از خدمات کارت طلایی ایران خودرو، انجام سرویس و همچنین انجام خدمات تعمیراتی خودرو در محل مشتری است که فقط در دسترس دارندگان کارت طلایی 2 ستاره، 3 ستاره و 4 ستاره خواهد بود. برخی از مهم‌ترین خدمات تعمیراتی که می‌توان با کارت طلایی ایران خودرو انجام داد عبارتند از:

    • تعمیرات سیستم خنک کننده.
    • تعمیرات سیستم سوخترسانی.
    • تعمیرات سیستم برق و الکترونیک.
    • تعمیرات سیستم ترمز و کلاچ.
    • تعمیرات تزیینات خودرو.
    • تعویض باتری، دینام، انژکتور، رادیاتور، قفل و ...

    همچنین توجه داشته باشید که در تعمیرات مربوط به سیستم کلاچ، تعمیر یا تعویض دیسک و صفحه کلاچ در محل مشتری، امکان‌پذیر نیست.

    شرایط تعویض خودرو با کارت طلایی

    یکی از ویژگی‌های جالب توجه کارت طلایی ایران خودرو، امکان تعویض خودروی حادثه دیده است که برای هر 5 سطح مختلف کارت طلایی، درنظر گرفته شده. تعویض خودرو فقط در یکی از شرایط زیر، امکان‌پذیر خواهد بود:

    • اگر هزینه تعمیرات خودرو، بیشتر از 60% ارزش خودرو باشد.
    • اگر براساس نظر کارشناس، امکان بازسازی وجود نداشته باشد.
    • اگر مدت زمان تعمیر، بیش از حد پیش‌بینی شده باشد.

    شرایط تعویض لاستیک با کارت طلایی

    تعویض لاستیک، فقط برای دارندگان کارت طلایی 4 ستاره تعریف شده و به این صورت است که پس از پیمایش هر 60 هزار کیلومتر در یک دوره اشتراک، هر چهار حلقه لاستیک خودرو تعویض می‌شود.

    قیمت کارت طلایی ایران خودرو

    از آنجایی که معمولا تخفیف‌های متعددی برای انواع کارت طلایی ایران خودرو، درنظر گرفته می‌شود، برای استعلام قیمت روز کارت، یا باید با شماره تلفن 096440 تماس بگیرید یا به سایت اینترنتی امداد خودرو ایران به نشانی زیر، مراجعه کنید:

    »» خرید اشتراک کارت طلایی ایران خودرو ««

    بیمه بدنه بخریم یا کارت طلایی ایران خودرو؟!

    درباره بیمه بدنه خودرو و تفاوت‌هایش با بیمه شخص ثالث و همچنین شرایط جدید انتقال تخفیف بیمه، به تفصیل صحبت کرده‌ایم اما باید بدانید که انتخاب میان بیمه بدنه خودرو و کارت طلایی ایران خودرو، یک انتخاب شخصی است! و بصورت کلی نمی‌توان گفت کدام بهتر است یا کدام بدتر چراکه هر راننده‌ای، معیارهای متفاوتی برای انتخابش دارد. در اینجا، ما فقط تفاوت‌های هرکدام را می‌گوییم اما انتخاب نهایی را به خودتان واگذار می‌کنیم:

    1- به غیر از خودروهایی که سن فرسودگی آنها گذشته است، برای سایر خودروها می‌توان از بیمه بدنه استفاده کرد اما کارت طلایی ایران خودرو فقط برای خودروهای زیر 10 سال است.

    2- امکان انتقال تخفیف بیمه بدنه خودرو وجود دارد ولی کارت طلایی، چنین قابلیتی را ندارد.

    3- کارت طلایی و خدمات اصلی آن، فقط برای محصولات ایران خودرو قابل استفاده است درحالیکه بیمه بدنه را می‌توان برای هر خودرویی، خریداری کرد.

    4- ایران خودرو برای دارندگان کارت طلایی، خدمات متنوعی را بصورت رایگان ارائه می‌دهد. درحالیکه دارندگان بیمه بدنه، چنین خدماتی را ندارند.

    5- آنهایی که بیمه بدنه دارند، پس از هر تصادف باید سلامت خودروی‌شان را تایید کنند درحالیکه دارندگان کارت طلایی ایران خودرو، در تصادفاتی که هزینه خسارت آن بیش از 500 هزار تومان است، نیازی به تاییدیه سلامت خودرو ندارند.

    6- در بیمه بدنه، فقط برای یکبار می‌توان خسارت را بدون کروکی پلیس دریافت کرد درحالیکه دارندگات کارت طلایی، الزامی برای ارائه کروکی ندارند.

    7- میزان پوشش‌های بیمه بدنه خودرو، بیشتر از پوشش‌های کارت طلایی است. ضمن اینکه قیمت بیمه بدنه، از قیمت کارت طلایی، کمتر است.


    اشتراک امداد ایران خودرو

    اخبار شرکت امداد خودرو تهران، شماره امداد خودرو ایران خودرو، تلفن امداد خودرو، شماره امداد ایران خودرو، شماره یدک کش ایران خودرو و اپلیکیش امداد خودرو ایران خودرو را در مقاله امداد خودرو ایران مطالعه کنید.

    دفترچه راهنمای ایران خودرو

    برای دانلود دفترچه راهنما خودرو، دفترچه محصولات ایران خودرو و کتابچه راهنمای انواع خودروهای بازار ایران، مقاله دانلود دفترچه خودرو را مشاهده کنید.

    شرایط فروش ایران خودرو

    برای اطلاع از آخرین اخبار فروش ایران خودرو و جهت مشاهده جدیدترین طرح پیش فروش ایران خودرو و فروش فوق العاده ایران خودرو، مقاله ثبت نام ایران خودرو را مطالعه کنید.

    اخبار جدید تاکسیرانی

    آخرین اخبار تاکسیرانان، وضعیت جدید نوسازی تاکسی فرسوده، مبلغ وام نوسازی تاکسی و جدیدترین شرایط و نحوه تعویض تاکسی قدیمی را در مقاله اخبار تاکسیرانی مطالعه کنید.

    دیدگاه کاربران
    ناشناس 1402/11/14
    سلام یه قسط عقب افتاده دارم خواستم پرداخت کنم ولی نمیشه برام عدم معتبر دانستن شماره پرداخت میزنه خواهشا راهنمایی کنید ممنونم
    پاسخ
    0
    0
    0
    ایرانیم 1402/10/21
    ایران خودرو کارت طلایی رو دوبرابر حساب کرده کجا شکایت کنیم
    پاسخ
    0
    0
    0
    ناشناس 1402/9/13
    کارت طلایی برای هر خودرویی از واجبات میباشد حادثه خبر نمی‌کند برای هر راننده کارت طلایی از نون شب واجب تر میباشد
    پاسخ
    0
    0
    0
    ناشناس 1402/9/9
    درود، من شنیدم تخفیف کارت طلایی جدیدا قابل انتقال به بیمه بدنه شده، درسته؟
    پاسخ
    1
    0
    0
    Hossini123 1402/9/12
    بیمه بدنه و تخفیف‌های آن از خودرویی به خودروی دیگر (در شرایط خاص) قابل انتقال است درصورتی‌که کارت طلایی قابلیت انتقال را در مزایای خود ندارد.
    0
    0
    13626213 1402/8/2
    سلام مدت اعتبار کادتهای طلایی چقدره؟
    پاسخ
    1
    0
    0
    سیاوشم 1402/8/24
    کارتهای طلایی رو شما به صورت یکساله خریداری میکنید و سطح مسئولیت و خدماتش بسته به ستاره شون متفاوته.
    0
    0