قیمت جدید اشتراک طلایی ایران خودرو: دی 1403
دی 1403: قیمت جدید اشتراک طلایی ایران خودرو برای انواع محصولات این شرکت، منتشر شده است. طبق اعلام شرکت امداد خودرو ایران، در صورت خرید اشتراک یک ستاره پلاس، 2 نوبت سرویس گارانتی رایگان (شامل تعویض روغن، فیلتر روغن و هوا) برای مشتریان درنظر گرفته میشود.

همچنین شرکت امداد خودرو ایران، امکان خرید اقساطی اشتراک طلایی ایران خودرور را نیز فراهم کرده است و مشتریان میتوانند 30% قیمت را به صورت نقدی و مابقی را در اقساط 5 ماهه پرداخت نمایند.
تخفیف اشتراک طلایی ایران خودرو در تابستان 1403
شهریور 1403: بهروز رفیعی، معاون فروش و خدمات پس از فروش امدادخودرو ایران، از تخفیف ویژه ۷۰ درصدی اشتراک طلایی ایران خودرو تا پایان شهریور خبر داد. وی در این باره توضیح داد با اشاره به استقبال خوب مشتریان از تخفیف ویژه اشتراک طلایی ایران خودرو، این تخفیف تا پایان تابستان ادامه خواهد داشت. با آغاز تعطیلات و افزایش سفرها و تردد بین شهری در فصل تابستان، شرکت امدادخودرو ایران فروش ویژه اشتراک طلایی ایران خودرو را با تخفیف ۷۰درصدی برای خودروهای گروه صنعتی ایران خودرو، با اقساط بلند مدت و بدون بهره در دستور کار خود قرار داد تا مشتریان از خدمات متنوع خودرویی این شرکت در هر ساعت از شبانهروز بهرهمند شوند.
وی افزود از آن جایی که بسیاری از سفرها در تابستان و با خودروی شخصی انجام میپذیرد، دریافت خدمات مطمئن شبانهروزی در جادهها و شهرهای سراسر کشور از مهمترین مواردی است که آرامش خاطر مشترکان را به همراه دارد. با اشتراک طلایی ایران خودرو، پوشش کامل خدمات فنی امدادی در سفرهای درون و برون شهری و همچنین مشکلات خودرویی خصوصا در تصادفات که خسارات سنگینی به خودروی مشترک وارد میشود را برطرف میسازد.

انجام رایگان سرویسهای دورهای و خدماتی نظیر پوشش زیان ناشی از بلایای طبیعی، جبران خسارت به بدنه خودرو و پوشش زیان ناشی ازحوادث و سرقت خودرو و شکست شیشه، امکان تعویض خودرو برای سرقت کلی یا خسارتهای بیش از ۶۰ درصد، حمل رایگان و شبانه روزی خودرو به نمایندگیهای منتخب گروه صنعتی ایران خودرو، انتقال رایگان سرنشینان خودرو آسیبدیده به نزدیکترین شهر، انجام تعمیرات سبک و راهاندازی خودرو در محل و تامین قطعات استاندارد خودرو و ... از جمله خدمات متنوعی است که با ضمانت خدمات پس از فروش ایران خودرو در دسترس مشترکان طلایی در سراسر کشور قرار میگیرد.
برای دریافت اشتراک طلایی و یا تمدید آن از طریق شماره سراسری ۰۹۶۴۴۰ و یا وب سایت www.۰۹۶۴۴۰.com و همچنین تمامی نمایندگیهای مجاز ایران خودرو در سراسر کشور در دسترس مشتریان محترم گروه صنعتی ایران خودرو است.
مزایای اشتراک طلایی ایران خودرو
اسفند 1401: شرکت ایران خودرو، با انتشار اینفوگرافی جدیدی که درباره خدمات کارت طلایی بوده، مهمترین ویژگیها و مزایای کارت طلایی ایران خودرو را برشمرده است.

علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره اشتراک کارت طلایی ایران خودرو، میتوانند با شماره تلفن 096440 زیر کلید 3 تماس بگیرند یا به سامانه اینترنتی امداد خودرو ایران به نشانی www.096440.com مراجعه نمایند.
مقایسه پوشش اشتراک طلایی با پوشش بیمه
احتمالا برای شما هم این سوال پیش آمده که آیا اشتراک کارت طلایی ایران خودرو بخریم یا از خدمات شرکتهای بیمه بدنه خودرو استفاده کنیم؟!
در جواب این سوال، باید این نکته را یادآوری کنیم که همه چیز بستگی به خودتان دارد! چراکه نمیتوان گفت الزاما کارت طلایی بهتر است یا الزاما بیمه بدنه بهتر است. اما در ادامه این مطلب، 12 دلیل را به شما یادآوری میکنیم که ثابت میکند خدمات اشتراک طلایی، پوشش گستردهتری نسبت به خدمات شرکتهای بیمه دارد. این 12 دلیل به طور خلاصه، در موارد زیر هستند:
- جبران خسارت جزیی خودرو.
- جبران خسارت کلی خودرو.
- سقف خسارت پرداختی.
- ضمانت تامین قطعات.
- خدمات امداد سیار رایگان.
- خسارت شکستگی قطعات داخل اتاق.
- تجمیع فرانشیز در حوادث.
- ضمانت خدمات.
- استهلاک قطعات مصرفی.
- جبران خسارت با نوسانات بازار.
- جبران خسارت ناشی از خدمات امدادی.
- محدودیت های پرداخت خسارت.
در ادامه این مطلب، هرکدام از موارد فوق را توضیح میدهیم و تفاوتها را میگوییم:
1- در کارت طلایی ایران خودرو، «خسارت جزیی خودرو» برای حادثه پنجم به بعد نیز پرداخت میشود در صورتیکه شرکت بیمه، پرداخت حادثه پنجم را فقط با موافقت رئیس مرکز خسارت انجام میدهد و حادثه ششم به بعد را هم پرداخت نمیکند:
خسارت جزیی | امداد خودرو ایران | شرکت بیمه |
---|---|---|
حادثه اول | 10% | 10% |
حادثه دوم | 20% | 20% |
حادثه سوم | 30% | 30% |
حادثه چهارم | 40% | 40% |
حادثه پنجم | 50% | درصورت تایید بیمه |
حادثه ششم | 50% | پرداخت نمیشود |
حادثه هفتم به بعد | 50% | پرداخت نمیشود |
*اطلاعات جدول فوق براساس بهترین کارت طلایی شرکت امداد خودرو ایران است.
2- در کارت طلایی ایران خودرو، «خسارت کلی خودرو» بصورت کامل (با کسر فرانشیز) پرداخت میشود درحالیکه شرکت بیمه، میزان خسارت دریافتی مشتری را از اصل سرمایه (با کسر فرانشیز) کم میکند. به عنوان مثال اگر خودرو با ارزش 100 میلیون تومان بیمه شده باشد و به مبلغ 30 میلیون تومان خسارت دریافت کند، در خسارت کلی خودرو مبلغ دریافتی از شرکت بیمه از 70 میلیون تومان محاسبه میشود. اما در کارت طلایی ایران خودرو، خودرو صفر به قیمت کارخانه واگذار میشود.
امداد خودرو ایران | شرکت بیمه |
---|---|
خودرو صفر به قیمت کارخانه داده میشود | مبلغ مانده از سرمایه پرداخت میشود |
*اطلاعات جدول فوق براساس بهترین کارت طلایی شرکت امداد خودرو ایران است
3- در کارت طلایی ایران خودرو، «سقف خسارت» بعد از خسارت پنجم، ثابت شده (حداکثر فرانشیز تا 55%) اما همچنان پرداخت میشود. درحالیکه شرکت بیمه بعد از خسارت چهارم، تنها یکبار (با موافقت رئیس اداره بیمه) خسارت را پرداخت میکند. ضمن اینکه شرکت بیمه، براساس ارزش روز خودرو محاسباتش را انجام میدهد و به ازای هربار استفاده از خسارت، از ارزش سهم بیمه، کسر میکند.
به عنوان مثال اگر ارزش خودرو بیمه شده معادل 100 میلیون تومان باشد و دو مرتبه خسارت 50 میلیونی و 30 میلیونی ببیند، خودرو در نزد شرکت بیمه فقط 20 میلیون تومان ارزش دارد. اما در اشتراک طلایی ایران خودرو، فقط فرانشیز دوره قبل اضافه میشود.
سقف خسارت | امداد خودرو ایران | شرکت بیمه |
---|---|---|
تعداد دفعات پرداخت | بدون محدودیت | حداکثر 4 مرتبه |
*اطلاعات جدول فوق براساس بهترین کارت طلایی شرکت امداد خودرو ایران است.
4- در کارت طلایی ایران خودرو، «تامین قطعات» نیز جهت پوشش خسارت وجود دارد. درحالیکه شرکت بیمه، تعهدی برای تامین ندارد و فقط هزینه آنرا طبق تعرفه، پرداخت میکند. به عنوان مثال در اشتراک کارت طلایی، تمامی قطعات حتی با قیمتی بالاتر از تعرفه، باید تهیه شده و در اختیار نمایندگی ایران خودرو قرار بگیرد. همچنین نیازی به تحویل داغی قطعه نیست و همه کارها در نمایندگی انجام شده و نیازی به حضور مشتری نیست.
5- در کارت طلایی ایران خودرو، «خدمات امداد سیار» در هر صورتی رایگان است. به عبارت دیگر:
- حمل خودرو در صورت خسارت و ایراد فنی، رایگان است.
- انتقال سرنشینان در جاده، رایگان است.
- ایاب ذهاب خدمات امدادی و عمومی، رایگان است.
اما در شرکت بیمه فقط در صورت خریداری آپشن ایاب ذهاب، هزینه حمل و انتقال سرنشینان «فقط در صورت بروز حادثه» پرداخت میشود و در صورت خرابی یا ایراد فنی، شرکت بیمه هیچ هزینهای را به مشتری پرداخت نمیکند.
6- در کارت طلایی ایران خودرو، «خسارت شکستگی قطعات داخل اتاق» نیز به مشتری پرداخت میشود. این قطعات شامل موارد زیر هستند:
- دسته راهنما
- دسته برف پاک کن
- مجموعه صفحه کیلومتر
- چراغ سقف
- درب داشبورد
اما شرکت بیمه، هیچ تعهدی برای جبران خسارت در هنگام شکستگی قطعات فوق، ندارد.
7- در کارت طلایی ایران خودرو، «تجمیع فرانشیز» انجام میشود. به این معنی که فرانشیز خسارتهای ناشی از چند حادثه، در یک فرانشیز محاسبه میشود. درحالیکه شرکت بیمه، فرانشیز هر حادثه را بصورت جداگانه محاسبه میکند. به عنوان مثال اگر خودرو در چند نوبت و از چندین ناحیه مختلف، دچار خسارت شده باشد، در اشتراک طلایی تمامی خسارتها بصورت یکجا درنظر گرفته میشود.
8- در کارت طلایی ایران خودرو، «ضمانت خدمات» به مشتریان داده میشود؛ به این معنی که خدمات رنگ و بدنه تا یکسال و تمامی قطعات خودرو تا 2 ماه یا 3 هزار کیلومتر (پس از تعمیر)، در تعهد شرکت است. درحالیکه شرکت بیمه، هیچگونه تعهدی در این زمینه ندارد.
همچنین اگر به عنوان مثال، قطعه درب تندر، در نمایندگی موجود نباشد یا تامین آن طولانی شود، شرکت امداد خودرو ایران این اجازه را به نمایندگی میدهد تا قطعه مورد نظر را از بازار آزاد (با قیمت بیشتر) تهیه کرده و در اختیار مشتری قرار دهد. اما فرانشیز قطعه براساس همان نرخ مصوب قطعه در نمایندگی (نه براساس قیمت بازار آزاد) از مشتری گرفته میشود.
9- در اشتراک طلایی ایران خودرو از سال دوم، خودرو به ازای هر سال 5% به فرانشیز قطعات مصرفی آن اضافه میشود ولی در شرکت بیمه، از همان سال اول 50% فرانشیز از مشتری دریافت میشود. ضمن اینکه در اشتراک طلایی، در زمان حادثه برای قطعات مصرفی، فرانشیز جداگانه لحاظ نمیشود اما در شرکت بیمه، برای قطعات مصرفی مانند لاستیک، باتری و ... 50% فرانشیز جداگانه محاسبه میشود.
10- در کارت طلایی ایران خودرو، «خسارت ناشی از نوسانات بازار» تا 100% جبران میشود اما هزینه اضافی از مشتری دریافت نمیگردد. درحالیکه شرکت بیمه فقط در صورت خرید این آپشن توسط مشتری، 100% افزایش قیمت را پوشش میدهد.
11- در کارت طلایی ایران خودرو، «خسارت ناشی از خدمات امدادی و حمل» جبران میشود. به عنوان مثال اگر آسیبی در زمان حمل یا در زمان تعمیر به خودرو وارد شود، جبران این خسارت با هزینه امداد خودرو ایران انجام میشود. درحالیکه شرکت بیمه، هیچ تعهدی در این زمینه ندارد.
12- در اشتراک طلایی ایران خودرو، هیچگونه محدودیتی برای «پرداخت خسارت» وجود ندارد در حالیکه شرکت بیمه، محدودیتهای مهمی در این رابطه دارد؛ مثلا اگر سن گواهینامه راننده در زمان وقوع حادثه کمتر از 2 سال باشد یا مثلا اگر شخص بیمهگذار، در زمان وقوع حادثه راننده نباشد، به مبلغ فرانشیز اضافه میشود.
کارت طلایی ایران خودرو چیست؟
در این مقاله، درباره کارت طلایی ایران خودرو صحبت میکنیم و سپس میگوییم که شرایط استفاده و خریداری کارت طلایی خودرو چیست. بعد از آن، به معرفی انواع کارت طلایی سال، کارت طلایی 1 ستاره، کارت طلایی 2 ستاره، کارت طلایی 3 ستاره و کارت طلایی 4 ستاره میپردازیم و خدمات آنها را با یکدیگر مقایسه میکنیم. در پایان نیز به این پرسش جواب میدهیم که آیا خریدن بیمه بدنه خودرو بهتر است یا کارت طلایی.
کارت طلایی شرکت ایران خودرو، در واقع مجموعهای از انواع خدمات پوششی، جانبی و سرویسدهی است که برای محصولات ایران خودرو درنظر گرفته شده. خلاصه خدماتی که در اختیار دارندگان کارت طلایی قرار میگیرد عبارتند از:
- پاسخگویی و راهنمایی تلفنی.
- اطلاع رسانی و مشاوره فنی.
- خدمات امدادی بصورت شبانه روزی.
- حمل رایگان خودرو.
- انتقال رایگان سرنشینان خودرو.
- انجام سرویس ادواری رایگان در محل.
- انجام بازدیدهای تابستانی و زمستانی در محل.
- انجام تعمیرات فنی در محل.
- پوشش زیان در سرقت جزیی.
- پوشش حوادث طبیعی.
- تعویض رایگان لاستیک براساس کارکرد.
این نکته را هم باید بگوییم که برخی از خدمات فوق، برای سطح مشخصی از کارت طلایی ارائه شده و در اختیار همه دارندگان کارت طلایی ایران خودرو نیست.
کارت طلایی برای چه خودروهایی است؟
- دارندگان انواع محصولات ایران خودرو، اگر سن خودروی آنها کمتر از 10 سال باشد، امکان خریداری و استفاده از خدمات کارت طلایی ایران خودرو را دارند.
- اگر سن محصولات ایران خودرو بیشتر از 5 سال باشد، فقط امکان خریداری کارت طلایی سال و کارت طلایی تک ستاره را دارید.
همچنین توجه داشته باشید که برخی از محصولات ایران خودرو (مانند پارس، دنا، رانا، سمند و ...)، از زمان تحویل خودرو به مشتری، به مدت یکسال تحت پوشش کارت طلایی هستند.
کارت طلایی برای محصولات غیر ایران خودرویی
دارندگان خودروهای سایپا، پارس خودرو، زامیاد، کرمان موتور، مدیران خودرو و سایر شرکتهای دیگر نیز امکان خریداری کارت طلایی ایران خودرو را دارند اما ایران خودرو، خدمات بسیار محدودتری به آنها ارائه میدهد که عبارتند از:
- امداد سیار رایگان
- راه اندازی تلفنی و مشاوره فنی
انواع کارت طلایی ایران خودرو
مقایسه خدمات کارت طلایی ایران خودرو
تعمیر فنی خودرو با کارت طلایی
یکی از خدمات کارت طلایی ایران خودرو، انجام سرویس و همچنین انجام خدمات تعمیراتی خودرو در محل مشتری است که فقط در دسترس دارندگان کارت طلایی 2 ستاره، 3 ستاره و 4 ستاره خواهد بود. برخی از مهمترین خدمات تعمیراتی که میتوان با کارت طلایی ایران خودرو انجام داد عبارتند از:
- تعمیرات سیستم خنک کننده.
- تعمیرات سیستم سوخترسانی.
- تعمیرات سیستم برق و الکترونیک.
- تعمیرات سیستم ترمز و کلاچ.
- تعمیرات تزیینات خودرو.
- تعویض باتری، دینام، انژکتور، رادیاتور، قفل و ...
همچنین توجه داشته باشید که در تعمیرات مربوط به سیستم کلاچ، تعمیر یا تعویض دیسک و صفحه کلاچ در محل مشتری، امکانپذیر نیست.
شرایط تعویض خودرو با کارت طلایی
یکی از ویژگیهای جالب توجه کارت طلایی ایران خودرو، امکان تعویض خودروی حادثه دیده است که برای هر 5 سطح مختلف کارت طلایی، درنظر گرفته شده. تعویض خودرو فقط در یکی از شرایط زیر، امکانپذیر خواهد بود:
- اگر هزینه تعمیرات خودرو، بیشتر از 60% ارزش خودرو باشد.
- اگر براساس نظر کارشناس، امکان بازسازی وجود نداشته باشد.
- اگر مدت زمان تعمیر، بیش از حد پیشبینی شده باشد.
شرایط تعویض لاستیک با کارت طلایی
تعویض لاستیک، فقط برای دارندگان کارت طلایی 4 ستاره تعریف شده و به این صورت است که پس از پیمایش هر 60 هزار کیلومتر در یک دوره اشتراک، هر چهار حلقه لاستیک خودرو تعویض میشود.
قیمت کارت طلایی ایران خودرو
از آنجایی که معمولا تخفیفهای متعددی برای انواع کارت طلایی ایران خودرو، درنظر گرفته میشود، برای استعلام قیمت روز کارت، یا باید با شماره تلفن 096440 تماس بگیرید یا به سایت اینترنتی امداد خودرو ایران به نشانی زیر، مراجعه کنید:
بیمه بدنه بخریم یا کارت طلایی ایران خودرو؟!
درباره بیمه بدنه خودرو و تفاوتهایش با بیمه شخص ثالث و همچنین شرایط جدید انتقال تخفیف بیمه، به تفصیل صحبت کردهایم اما باید بدانید که انتخاب میان بیمه بدنه خودرو و کارت طلایی ایران خودرو، یک انتخاب شخصی است! و بصورت کلی نمیتوان گفت کدام بهتر است یا کدام بدتر چراکه هر رانندهای، معیارهای متفاوتی برای انتخابش دارد. در اینجا، ما فقط تفاوتهای هرکدام را میگوییم اما انتخاب نهایی را به خودتان واگذار میکنیم:
1- به غیر از خودروهایی که سن فرسودگی آنها گذشته است، برای سایر خودروها میتوان از بیمه بدنه استفاده کرد اما کارت طلایی ایران خودرو فقط برای خودروهای زیر 10 سال است.
2- امکان انتقال تخفیف بیمه بدنه خودرو وجود دارد ولی کارت طلایی، چنین قابلیتی را ندارد.
3- کارت طلایی و خدمات اصلی آن، فقط برای محصولات ایران خودرو قابل استفاده است درحالیکه بیمه بدنه را میتوان برای هر خودرویی، خریداری کرد.
4- ایران خودرو برای دارندگان کارت طلایی، خدمات متنوعی را بصورت رایگان ارائه میدهد. درحالیکه دارندگان بیمه بدنه، چنین خدماتی را ندارند.
5- آنهایی که بیمه بدنه دارند، پس از هر تصادف باید سلامت خودرویشان را تایید کنند درحالیکه دارندگان کارت طلایی ایران خودرو، در تصادفاتی که هزینه خسارت آن بیش از 500 هزار تومان است، نیازی به تاییدیه سلامت خودرو ندارند.
6- در بیمه بدنه، فقط برای یکبار میتوان خسارت را بدون کروکی پلیس دریافت کرد درحالیکه دارندگات کارت طلایی، الزامی برای ارائه کروکی ندارند.
7- میزان پوششهای بیمه بدنه خودرو، بیشتر از پوششهای کارت طلایی است. ضمن اینکه قیمت بیمه بدنه، از قیمت کارت طلایی، کمتر است.
شرایط فروش ایران خودرو
برای اطلاع از آخرین اخبار فروش ایران خودرو و جهت مشاهده جدیدترین طرح پیش فروش ایران خودرو و فروش فوق العاده ایران خودرو، مقاله ثبت نام ایران خودرو را مطالعه کنید.
نویسنده : مرتضی برجسته
مطالب مرتبط
مهم ترین اخبار و رویدادها

ثبت نام در سامانه یکپارچه خرید خودرو وارداتی (sale
آخرین روز ثبت نام: یک شرکت جدید اضافه شد!

شرایط فروش سهند و ثبت نام خودرو سهند (1403)
پیش فروش سهند با گیربکس CVT

شرایط فروش کوییک اس و ثبت نام کوییک جی ایکس (1403)
فروش نوروزی تیپ GX
