• سرويس لاماري و خدمات پس از فروش لاماري
  • سرويس لاماري و خدمات پس از فروش لاماري

دارندگان لاماری در ایام نوروز در راه نمی‌مانند

سرویس لاماری و خدمات پس از فروش آرین موتور

26 اسفند 1402 10:37

دارندگان لاماری در ایام نوروز در راه نمی‌مانند

اسفند 1402: وحید قاسمی شیران مدیر خدمات پس از فروش آرین پارس موتور از تحويل خودروهای امدادی به شبکه خدمات پس از فروش محصولات لاماری خبر داد و گفت: با توجه به برنامه‌ريزی های انجام‌شده، همراهی مديران نمايندگی‌های لاماری و تلاش تمامی همكاران در شبكه خدمات پس از فروش و همچنین با توجه به در پيش بودن تعطيلات نوروزی و افزايش سفرهای بین شهری تحويل خودروهای امدادی به شبكه خدمات پس از فروش آرین پارس موتور انجام شد.

مدیر خدمات پس از فروش آرین پارس موتور با اشاره به اینکه سیاست کلی گروه آرین به ارمغان آوردن آسودگی برای خریدارن محصولات لاماری است گفت:  با وجود اینکه لاماری ایما یکی از با کیفیت‌ترین کراس اوورهای مونتاژی بازار ایران به حساب می‌آید و آمار خرابی بسیار پایینی نسبت به رقبای هم‌رده خود دارد، ما در تلاشیم تا رضایت خریداران این محصول را به میزان حداکثری افزایش دهیم، با همین رویکرد تجهیز و تحویل خودروهای سرویس امداد به نمایندگان لاماری را از اردیبهشت ماه امسال آغاز کردیم و در حال حاضر نیز تعداد نوزده دستگاه خودرو امداد تجهیز و تحویل نماینده‌های منتخب آرین پارس موتور شد.

وی همچنین تاکید کرد اگر به هر دلیل در طی ایام نوروز مشکلی برای خودروهای لاماری به وجود آید، شرکت آرین پارس موتور به عنوان تولیدکننده لاماری ایما، طرح ویژه‌ای برای خدمت‌رسانی به مشتریان خود همزمان با آغاز مسافرت‌های نوروز ۱۴۰۳ در نظر گرفته است.

افتتاح اولین نمایندگی خدمات پس از فروش لاماری

اسفند 1402: شرکت آرین پارس موتور، در راستای گسترش شبکه خدمات پس از فروش برند لاماری در سطح کشور، استانداردسازی تعمیرگاه‌های مجاز لاماری با هدف ارائه خدماتی با کیفیت به دارندگان خودروهای این برند، را از چندی پیش در دستور کار قرار داده است. بدین ترتیب مرکز خدمات پس از فروش تلاش خودرو ایرنیان در تهران، به‌عنوان نخستین نمایندگی استاندارد خدمات پس از فروش لاماری رسما  افتتاح شد.

وحید قاسمی شیران، مدیر خدمات پس از فروش آرین پارس موتور، در این مراسم اظهار کرد خدمات پس از فروش یکی از مهم‌ترین پارامترها در انتخاب و خرید یک خودرو است. چرا که ارائه خدمات استاندارد و مورد اطمینان از سوی شرکت عرضه کننده یک محصول می‌تواند این امنیت خاطر را به خریداران بدهد که تا سال‌ها هیچگونه مشکلی بابت دریافت خدمات و تامین قطعات مورد نیاز خود نخواهد داشت. سال 1402، سال خدمات پس از فروش برای این شرکت است. در سال جاری در کنار خدمات ثابت و سیار، سطح کیفیت خدمات پس از فروش را افزایش داده و تامین قطعات و لوازم یدکی را نیز در اولویت قرار دادیم. همچنین برای کارکنان این بخش دوره‌های آموزشی و بازآموزی برگزار کردیم تا با ارائه خدمات مطلوب‌تر به مشتریان در زمان کمتر، رضایت هرچه بیشتر آنان را تامین کنیم.

وی ضمن اشاره به این موضوع که در حال حاضر تمامی 26 نمایندگی لاماری در سطح کشور آماده ارائه خدمات پس از فروش به مشتریان این برند هستند، افزود تا پایان نیمه اول سال 1403 بیش از 15 تعمیرگاه مجاز لاماری با استانداردهای آرین پارس موتور آماده ارائه خدمات توسط تکنسین‌های دوره دیده و حرفه‌ای به دارندگان محصولان لاماری در سراسر کشور هستند.

نمایندگی خدمات پس از فروش تلاش خودرو ایرانیان کد 2103، در منطقه فلکه صادقیه تهران آماده ارائه  کلیه خدمات سرویس‌های ادواری از جمله سرویس‌های اولیه و سرویس‌های ثانویه خودروهای لاماری ایما طبق استاندارد شرکت آرین پارس موتور به مشتریان است.

امداد خودرو هوشمند آرین پارس موتور

مهر 1402: پس از معرفی خودرو امداد لاماری توسط شرکت آرین پارس موتور، حالا در اقدامی جدید خودرو لاماری امداد به کمک یک استارتاپ داخلی در حوزه فناوری هوشمند سازی شده است. ماشین لاماری امداد که بر پایه خودرو ایما بروزرسانی و تجهیز شده است حالا به کمک این شرکت، با اضافه شدن تجهیزات جانبی به اولین خودرو امدادی هوشمند در ایران تبدیل شده است.

خودرو لاماری امداد هوشمند حالا به 2 دوربین داشبورد (دش کم) مجهز است که فعالیت‌های انجام گرفته در داخل و همچنین خارج از این خودرو را رصد می‌کند. یک دروبین در سمت چپ داشبورد و روبروی راننده قرار گرفته است تا فعالیت‌ها و اقدامات راننده خودرو امداد را رصد کند و در صورت رخ دادن تخلف از سوی راننده، اطلاعات را در اختیار شرکت ارائه دهنده خدمات امدادی لاماری قرار می‌دهد و فعالیت‌ها را کنترل می‌کند.

دوربین دوم در کنار آینه وسط و رو به جاده تعبیه شده است و اتفاقات و سفرهای روزانه خودرو امداد را ثبت می‌کند و هدف از قرار گیری این دوربین‌ها در حقیقت ثبت اطلاعات و اتفاق‌ها در مسیر خدمت‌رسانی خودرو امداد لاماری است و به این صورت می‌توان از کیفیت و نحوه ارائه خدمات امدادی به خانواده محصولات لاماری اطمینان حاصل کرد.

در این خودرو که با همکاری دو مجموعه استارت آپی "همران" و "دلفین" تجهیز و هوشمند سازی شده رصد موقعیت خودرو، شرایط و مسیر حرکت طی شده، میزان پیمایش مسیر، رفتار رانندگی امدادگر، بررسی چگونه سرویس دهی خودرو مشتری نیز امکان‌پذیر است.

خودروهای لاماری امداد از نظر فنی مشابه نسخه های معمولی لاماری ایما هستند اما شرکت آرین پارس موتور طرح‌های به‌کار رفته در نمای ظاهری خودرو امدادی لاماری ایما را با هماهنگی کامل با هویت بصری برند لاماری طراحی کرده است. همچنین از مدل‌سازی سه بعدی پیشرفته برای تجهیزات داخل کابین استفاده شده است.

این خودروها با امکاناتی همچون جامپ‌ استارت، مخزن آب، جک و ابزارهای مورد نیاز برای سرویس‌دهی سریع تجهیز شده‌اند. خودروهای سرویس لاماری نیز به‌زودی به خدمات کوییک‌سرویس و سرویس در محل مجهز خواهند شد.

از ویژگی‌های قابل‌توجه در طراحی این خودرو می‌توان به شاخ گوزن در نمای جانبی، شبرنگ‌های زیر سپر جلو و عقب و چراغ‌های هشدار نارنجی بدون آژیر و بلندگو اشاره کرد.

قرار است حدود ۳۲ دستگاه از این خودروهای سرویس بین نمایندگی‌های لاماری در سراسر کشور توزیع شود، به‌طوری‌که هر نمایندگی یک یا دو دستگاه خودرو امدادی داشته باشد تا برای ارائه خدمات به مشتریان استفاده کند.

خودرو سرویس لاماری رونمایی شد

اردیبهشت 1402: شرکت آرین پارس موتور، خودرو سرویس برند لاماری را رونمایی کرد. این خودرو با هویت بصری منطبق بر برند لاماری طراحی شده و برای تجهیز ادوات داخلی کابین این خودرو از مدل سازی سه بعدی استفاده شده است. این شرکت برنامه دارد تا 32 دستگاه از خودروهای سرویس برند لاماری را در سراسر کشور بین نمایندگان توزیع کند که با این حساب هر نماینده یک الی 2 خودرو امداد سیار را در اختیار خواهد داشت.

نکات قابل توجه در طراحی این خودرو سرویس، عبارتند از مشخصه شاخ گوزن در نمای جانبی، شبرنگ های زیر سپر جلو و عقب و چراغ های هشدار نارنجی بدون آژیر و بلندگو.

برای تعبیه تجهیزات خدمات فنی این خودروها ابتدا یک مدل سه بعدی از داخل کابین این خودرو تهیه شده و بر اساس این مدل، کابینت سازی کاملا منطبق بر نقشه خودرو انجام شده که به دوام این تجهیزات کمک بسزایی می کند.شرکت آرین پارس موتور در سال 1402 بیش از 3800 دستگاه لاماری ایما را تولید و روانه بازار کرده است.


بررسی انواع لاماری در بازار

برای آشنایی با خودروهای لاماری در ایران و همچنین جهت اطلاع از مضخصات فنی خودروهای لاماری، آپشن‌های لاماری به همراه تست و بررسی انواع لاماری، مقالات منتخب زیر را مطالعه کنید:

تست خودرو لاماری ایما
بررسی خودرو لاماری ایما X
بررسی خودرو لاماری ایما HEV

همچنین اگر شما هم یکی از مالکان محصولات لاماری هستید، احتمالا مطالب زیر نیز برای‌تان جالب خواهد بود:

. شرایط فروش لاماری
. قیمت روز خودرو لاماری

مشخصات فنی انواع لاماری

دیدگاه کاربران