• شرايط فروش تيگارد x35
  • شرايط فروش تيگارد L7 پلاس
  • شرايط فروش تيگارد x35 پرايم
  • شرايط فروش تيگارد x35 پرايم

فروش اقساطی ویژه ماه رمضان

شرایط فروش تیگارد و ثبت نام سانیار موتور (اسفند 1402)

14 اسفند 1402 11:26

فروش اقساطی تیگارد: اسفند 1402

طرح ثبت نام اقساطی تیگارد X35 به مناسبت فرا رسیدن ایام ماه رمضان، از سوی شرکت سانیار موتور اعلام شد. در این مرحله از فروش اقساطی سانیار موتور، مشتریان می‌توانند با پرداخت 295 میلیون تومان در زمان ثبت نام خودرو تیگارد و سپس با پرداخت 195 میلیون تومان در مدت زمان 30 روز پس از ثبت نام، الباقی قیمت خودرو را با اقساط 12 ماهه یا 24 ماهه یا 36 ماهه بپردازند:

براساس بخشنامه فروش اقساطی تیگارد، سند خودروها تا پایان تسویه حساب نهایی، در رهن شرکت خواهد بود. همچنین امکان صلح یا واگذاری خودرو به دیگران نیز وجود ندارد. جزییات بیشتر را از لینک زیر دریافت کنید:

شرایط فروش اقساطی تیگارد (PDF)

فروش اعتباری تیگارد با مدل 1403

شرایط فروش اقساطی تیگارد X35 از سوی شرکت سانیار موتور اعلام شد. ثبت نام تیگارد از روز یکشنبه مورخ یکم بهمن‌ماه 1402 آغاز شده و متقاضیان جهت ثبت سفارش، باید بصورت حضوری به نمایندگی‌های مجاز مراجعه کنند

فروش اقساطی تیگارد - بهمن 1402
مدل تیگارد X35
قیمت مصوب 1,250,000,000
مدل 1403
پیش پرداخت 650,000,000
اقساط 12 ماهه هر قسط: 50,000,000
اقساط 24 ماهه هر قسط: 32,700,000
اقساط 36 ماهه هر قسط: 24,600,000
اقساط 60 ماهه هر قسط: 18,500,000
رنگ سفید/مشکی/نقره‌ای
موعد تحویل 90 روزه

*قیمت‌ها برحسب تومان است.

براساس بخشنامه فروش سانیار موتور، خودروها با مدل 1403 تحویل خریداران می‌گردد. جزییات بیشتر را از لینک زیر دریافت کنید:

شرایط فروش تیگارد X35 سانیار موتور (PDF)

فروش اقساطی تیگارد: آذر 1402

شرایط فروش اقساطی تیگارد ویژه منتخبین سامانه یکپارچه فروش خودرو اعلام شد. ثبت نام جدید سانیار موتور، صرفا از طریق سامانه یکپارچه امکان‌پذیر بوده و مدل خودروهای تحویلی نیز 1402 یا 1403 خواهد بود:

فروش اقساطی تیگارد سانیار موتور

براساس بخشنامه فروش تیگارد، قیمت خودرو قطعی بوده و مدت بازپرداخت اقساط نیز 12 ماهه تا 36 ماهه است. جزییات بیشتر را از لینک زیر دریافت کنید:

شرایط فروش اقساطی تیگارد (PDF)

اضافه شدن پیکاپ دوکابین به محصولات سانیار موتور

آبان 1402: محمد معظمی، مدیر فروش شرکت سانیار موتور پارسیان، اعلام کرد که یک پیکاپ به سبد محصول سانیار موتور پارسیان اضافه شده است. همچنین به زودی عرضه شاسی بلند وارداتی بایک بیجینگ X55 توسط هلدینگ دیار آغاز خواهد شد.

 وی درباره عرضه این شاسی بلند وارداتی گفت این عرضه بعد از تأیید قیمت توسط شورای رقابت و سازمان حمایت از حقوق مصرف‌کننده در سامانه یکپارچه عرضه خودروی وارداتی آغاز خواهد شد، که در وقت مقتضی زمان آن اعلام می شود. علاوه بر گارانتی‌ای که برای محصول در نظر گرفته شده، یک تعهد هم برای تأمین قطعات یدکی ارائه می‌شود. با توجه به این که سهام‌دار اصلی شرکت سانیار موتور یک شرکت چینی است، بنابراین مشکلی بابت تأمین قطعات وجود ندارد. ضمن این که، در حال گسترش شبکه نمایندگی های خود هستیم. دغدغه تأمین قطعات، یکی از اصلی ترین دغدغه خریداران خودروهایی است که در سال اول با تیراژ پایین وارد بازار می شوند و سانیار موتور موفق شده است در سال اول، هزار خودرو تولید کند. اما با توجه به اطمینان از تأمین قطعات و همچنین برنامه هایی که برای تأمین آن داریم، تضمین می دهیم که قطعات مورد نیاز فارغ از نوعی که دارند، حداکثر ظرف مدت سه روز کاری تأمین شوند. حتی اگر لازم باشد خط تولید را متوقف می‌کنیم تا مشتری درگیر و نگران تأمین قطعه مورد نیاز نباشد.

مدیر فروش سانیار موتور پارسیان درباره تعرفه واردات قطعات و مشکل خدمات پس از فروش گفت بایک بیجینگ X55 که وارداتی است و مشمول این موضوع نمی‌شود، اما برای خودروی CKD شرکت، تیگارد X35، قطعاً اگر تأثیر قابل توجهی روی قیمت بگذارد، دوباره برای قیمت‌گذاری به شورای رقابت ارجاع می‌شود، اما فعلاً برنامه‌ای برای افزایش قیمت وجود ندارد.

وی درباره محصول مونتاژی تیگارد X35 توضیح داد این خودرو در سگمنت کراس اوورهای کوچک بازار بوده و اکنون رقبای زیادی دارد. رقبای قدیمی‌تر هم هستند که در آپشن خیلی‌ها تفاوت‌ ایجاد می‌کنند. به دلیل موضوع آپشن، X55 پرایم با آپشن‌های بیش تر را در نظر گرفته ایم که به زودی عرضه آن را آغاز خواهیم کرد. همچنین حتی‌المقدور تلاش بر این است که آپشن‌های جدید سبب افزایش قیمت نشود و مشتریان قبلی هم بتوانند آن را ارتقا دهند و روی خودروی خودشان داشته باشند.

وی با اشاره به برنامه تولید سالانه ۳ هزار دستگاه X35 پرایم، در خصوص محصولات جدید این شرکت گفت در حال حاضر، اطلاعات جدیدی نمی توان ارائه کرد، اما به زودی، خودروهای تجاری هم به سبد محصول سانیار موتور پارسیان اضافه خواهد شد، که متعاقب این ‌که هر کدام مجوزهای لازم را بگیرند، اطلاع‌رسانی خواهد شد. عرضه یک پیکاپ دوکابین در دستور کار است که هنوز مجوزهای لازم اخذ نشده است، بنابراین اطلاعات بیش تری نیست، اما درخصوص خودروهای وارداتی این شرکت به زودی خبرهای خوبی خواهید شنید.

فروش اقساطی تیگارد: مهر 1402

مهر 1402: شرایط فروش فوق العاده تیگارد، ویژه منتخبین سامانه یکپارچه فروش خودروهای داخلی، از روز شنبه مورخ 22 مهرماه 1402 اطلاع‌رسانی شده است:

ثبت نام تیگارد ایکس 35

براساس بخشنامه فروش تیگارد، مدت بازپرداخت اقساط از یکسال تا پنج سال (به انتخاب مشتری) متغیر بوده و سند خودروها نیز تا پایان تسویه حساب نهایی، در رهن شرکت باقی می‌ماند. جزییات بیشتر را از لینک زیر دریافت کنید:

شرایط فروش اقساطی تیگارد (PDF)

تحویل به موقع تیگارد ایکس 35

تیر 1402: شرکت سانیار موتور پارسیان، پس از حل مشکلاتی نظیر تامین گواهی اسقاط و ...  طی هفته گذشته تحویل کراس اوور تیگارد X35 که در 25 اسفندماه به فروش رسیده بود، را در موعد مقرر به صورت منظم آغاز کرده است و بررسی تصاویر پارکینگ این خودروساز نشان دهنده تامین تعداد کافی X35 برای استمرار روند تحویل ها بر اساس زمان بندی قبلی است. این کراس اوور به پیشرانه 1.5 لیتری توربو با حداکثر توان 147 اسب بخار و حداکثر گشتاور 210 نیوتون متر مجهز شده که از طریق یک گیربکس اتوماتیک CVT باقابلیت تعویض 6 سرعته مصنوعی قدرت را به محور جلو منتقل می کند. از نزدیک ترین رقبای این خودرو می توان به ام‌وی‌ام X55 اشاره کرد.

با توجه به تحویل های به موقع، شرکت سانیار موتور در حال برنامه ریزی برای  مقدمات مراحل بعدی فروش است که شرایط و زمان آن، به زودی اعلام خواهد شد.

فروش فوق العاده تیگارد X35: اسفند 1401

براساس اعلام شرکت سانیار موتور، نخستین مرحله فروق فوق العاده تیگارد ویژه اسفندماه 1401 اعلام شد. ثبت نام تیگارد X35 از روز پنجشنبه 25 اسفندماه راس ساعت 11 صبح آغاز شده و تا تکمیل ظرفیت فروش نیز ادامه دارد. ثبت نام تیگارد فقط از طریق سامانه فروش اینترنتی تیگارد موتور به نشانی sales.tigardmotor.com انجام خواهد شد:

ثبت نام تیگارد x35
شرایط فروش فوق العاده تیگارد x35 در اسفند 1401

براساس بخشنامه فروش فوق العاده تیگارد موتور، محدودیت سن، پلاک فعال، کد ملی و ... برای خریداران تیگارد X35 درنظر گرفته شده است. جزییات بیشتر را از لینک زیر دریافت کنید:

»» شرایط فروش تیگارد ایکس 35 (PDF) ««

قیمت تیگارد X35 تعیین شد

اسفند 1401: سارا غفاری، مدیر فروش تیگارد موتور، در کنفرانس خبری اعلام کرد که قطعا نخستین مرحله فروش کراس‌اور X35  با قیمتی در حدود 1 میلیاردو 50 میلیون تومان و در سامانه جدید یکپارچه انجام خواهد شد. احتمالا نخستین سری فروش این خودرو در تیراژ حدود 300 دستگاه خواهد بود که تا پایان سال انجام می‌شود.

امیرحسین اسفندیاری، مدیر خدمات پس از فروش تیگارد موتور، نیز از فعالیت سه نماینده فروش و خدمات پس از فروش در شیراز، تهران و بابل در فاز نخست با توجه به تیراژ محدود خبر داد و گفت در آینده نمایندگان تیگارد در سه شهر اصفهان، تبریز و مشهد نیز راه‌اندازی خواهند شد.

همکاری جدید دیار با چینی‌ها

21 از دیبهشت 1401 دقیقا یکسال از تولد «سانیار موتور پارسیان» گذشت و حالا به نظر می‌رسد که مدیران این شرکت ایرانی - چینی، برای عرضه محصولات‌شان از اواخر سال 1401 یا از اوایل سال 1402 آماده شده‌اند. 

تیگارد موتور؛ زیرمجموعه جدید دیار خودرو

شرکت سانیار موتور، جوینت‌ونچری است که میان شرکت دیار خودرو و شرکت ساینو چین شکل گرفته و ظاهرا هر دو طرف، سهم 50 درصدی در این شرکت دارند. اینکه چرا دیار خودرو، خودش مستقیما وارد میدان نشده و ترجیح داده که با نام شرکتی جدید، به فعالیتش ادامه دهد، خودش مقاله مفصلی می‌طلبد اما شرکتی که نیمی از سهامش در اختیار خارجی‌ها باشد، قطعا شانس موفقیت بیشتری نسبت به دیار خودرو خواهد داشت. محصولاتی که قرار توسط شرکت سانیار موتور در بازار ایران عرضه شوند، تحت برند تجاری تیگارد موتور (Tigrad) خواهند بود. 

دیار خودرو شرکتی است که دست روی هر محصولی که گذاشته، تجربه ناموفقی را کسب کرده و محصولات جدیدی مانند بایک X25 و حتی سوئیست DX3 نیز از این قاعده مستثنی نبودند. نکته جالب توجه اینجاست که شرکت سانیار موتور، درصدد عرضه محصولات بایک (BAIC) در ایران بوده و این احتمال وجود دارد که برخی از محصولات سوئیست (Soueast) بجای دیار خودرو، توسط سانیار موتور در کشورمان مونتاژ شوند. برخی منابع چنین خبر داده‌اند که بیجینگ X35 و بایک BJ40، دو محصول احتمالی سانیار موتور برای شروع کارش هستند.


قیمت محصولات تیگارد موتور

در جدول زیر، آخرین قیمت تیگارد موتور را مشاهده می‌کنید:

مدل X35
اسفند 1401 1 میلیاردو 49
خرداد 1402 1 میلیاردو 175
مهر 1402 1 میلیاردو 250

*قیمت‌ها برحسب میلیون تومان است.

بررسی خودروهای تیگارد در بازار

برای آشنایی با خودروهای جدید تیگارد موتور و همچنین جهت اطلاع از مشخصات فنی و لیست امکانات و تجهیزات محصولات تیگارد در بازار کشورمان، مقالات زیر را مطالعه کنید:

. مشخصات فنی انواع تیگارد
. بررسی خودرو تیگارد X35
. بررسی خودرو تیگارد X35 پرایم
. بررسی پیکاپ تیگارد L7 پلاس

دیدگاه کاربران
مجید جعفری 1402/5/14
سلام بهمن 1401 ثبت نام کردیم حدود 100 نفر به امید تحویل 90 روز کاری ولی هنوز خبری نیست میگن قطعه ندارن مردم سرکار گذاشتن لطفا شما با انتشار اخبار کذب این خودرو ساز باعث بدبختی مردم نشوید
پاسخ
1
1
1
66Erfan 1402/12/14
سلام تحویل دادن؟ خوبه؟
0
0
bidar6363 1402/4/26
سلام میخواستم بدونم کی شرایط فروش ایکس ۳۵ را اعلام می کنید باتشکر
پاسخ
0
2
0