• پاگاني هوايرا NC
  • پاگاني هوايرا NC
  • پاگاني هوايرا NC
  • پاگاني هوايرا NC
  • پاگاني هوايرا NC

آخرین نمونه از سوپراسپرت مشهور

معرفی پاگانی هوایرا NC

7 خرداد 1401 11:15

کمی قبل از معرفی سوپراسپرت جدید پاگانی، یک نسخه منحصربه‌فرد از مدل هوایرا توسط این شرکت معرفی شده است. این خودرو با نام هوایرا NC، به سفارش یکی از مشتریان پاگانی و با ترکیب رنگ آبی کربنی در کنار قطعات فیبرکربن براق و جزئیات قرمز و سفید طراحی شده است.

هوایرا NC براساس هوایرا BC رودستر شکل گرفته است و قوای حرکتی آن از همان پیشرانه 12 سیلندر 6 لیتری توئین توربوشارژ ساخت AMG تامین می‌شوداکثر قطعات بدنه همچون درها، پنل‌های یک چهارم انتهایی بدنه و بخش عقب از کربن آبی ساخته شده است، درحالی‌که فیبرکربن عادی به رنگ خاکستری را می‌­توان در کاپوت، رکاب‌­های جانبی، حاشیه چراغ‌های عقب و پنل نمای عقب مشاهده کرد.

هوایرا NC براساس هوایرا BC رودستر شکل گرفته است، بنابراین پیشرانه این خودرو نیز در پشت سرنشینان قرار دارد، اما در NC شاهد یک اسکوپ سقفی بزرگ هستیم که مشابه آن را قبلاً در مدل تولیدمحدود هوایرا ایمولا مشاهده کرده بودیم.

استفاده از رنگ‌های آبی، قرمز، سفید و قطعات فیبرکربن به داخل کابین هوایرا NC هم سرایت کرده است. بخش اعظم سطوح فضای داخلی شامل صندلی­‌ها و ستون A با آلکانترا به رنگ آبی رویال تزئین شده، درحالی‌که سایر سطوح با آلکانترا مشکی و دوخت قرمز روکش شده است. اهرم تعویض دنده از جنس فیبرکربن آبی را هم نباید از قلم انداخت.

پاگانی هوایرا NC

قوای حرکتی پاگانی هوایرا NC از همان پیشرانه 12 سیلندر 6 لیتری توئین توربوشارژ ساخت AMG تامین می‌شود، که در سایر نسخه­‌های هوایرا نیز نصب شده است. البته در این نسخه ویژه، قدرت و گشتاور به ترتیب 28 و 30 واحد افزایش یافته و به 819 اسب­‌بخار قدرت و 1049 نیوتن‌متر گشتاور رسیده است. نیروی پیشرانه از طریق جعبه‌دنده 7 سرعته سکوئنشال به محور عقب ارسال می‌شود. رینگ‌های این خودرو نیز با تایرهای Trofeo R ساخت پیرلی روکش شده است.

دیدگاه کاربران