• ميني کلاسيک خودروهي هنري از Lakwena Maciver

جشنواره رنگی فرهنگ‌ها

مینی کلاسیک بوم نقاشی شد

21 مرداد 1401 12:25

مینی، به عنوان شریک رسمی مسابقات قهرمانی 2022 اروپا، بار دیگر با هنرمند بریتانیایی، Lakwena Maciver، همکاری می‌کند تا خودرو هنری مینی Recharged را بسازد. 

طراحی این مینی هنری، سفرها و مسیرهای افراد مختلف را با رنگ‌ها نشان می‌دهد و تجلیل می‌کند.مینی Recharged یک خودرو کلاسیک است، که موتور آن با یک پیشرانه الکتریکی جدید (توسط مینی Partner Recharge Heritage Ltd) جایگزین شده. این خودرو دومین نسخه از مینی Recharged است، که با پیروی از Paul Smith، طراح مد بریتانیایی، به یک خودرو هنری تبدیل شده است.

مینی Recharged پر از رنگ و نقش‌هایی شده که با آثار این هنرمند ساکن لندن هماهنگ است. وی عمدتا در مکان‌ها و فضاهای عمومی کار می‌کند. این آثار در نمایشگاه IAA Mobility 2021 در دسترس بود و وی یک نمای مرتفع خاکستری را در مونیخ نقاشی کرد‌. طراحی این مینی هنری، سفرها و مسیرهای افراد مختلف را با رنگ‌ها نشان می‌دهد و تجلیل می‌کند.

مینی کلاسیک خودروهی هنری از Lakwena Maciver

این هنرمند امیدوار است که طراحی این مینی حس خوبی به مردم بدهد و باعث لبخند آن‌ها شود. وی می‌گوید که این مینی جشنواره رنگی فرهنگ‌هاست.

مینی، مدل Recharged Lakwena را برای اولین بار در تاریخ 11 آگوست در Königsplatz معرفی خواهد کرد و در کنار مدل‌های ویژه دیگری مانند طراحی‌های Paul Smith و David Bowie برای چهلمین سالگرد مینی در سال 1999، قرار می‌گیرد‌.

مینی Recharged Lakwena از تاریخ 12 تا 17 آگوست 2022 به نمایش درمی‌آید.

جدیدترین اخبار خودرو را در باما بخوانید.

دیدگاه کاربران