• هايما s7 سفارشي آپکو
  • هايما S7 ليميتد آپکو

آپشن‌های جدید برای هایما پلاس

بررسی هایما S7 لیمیتد آپکو

13 شهریور 1401 13:39

شرکت ایران خودرو در سال 1400، پروژه احیای محصولات خانواده هایما را شروع کرد. اولین نتیجه این پروژه، معرفی هایما S7 پلاس بود که با اندکی تغییرات ظاهری و با اضافه شدن چندین ویژگی جدید همراه بود. بعد از S7، نوبت به برادر کوچکترش، یعنی هایما S5 توربو رسید و ایران خودرو با حذف گیربکس CVT و نصب گیربکس جدید AT6 روی آن، جان تازه‌ای به این کراس‌اور چینی بخشید. 

اما هنوز، داستان ایران خودرو و هایما، تمام نشده است! شرکت ایران خودرو در جریان بیست و دومین نمایشگاه بین‌المللی خودرو مشهد، که روزهای نهم تا دوازدهم شهریورماه 1401 برگزار شده بود، از نسخه سفارشی‌سازی شده هایما S7 توربو پلاس نیز رونمایی کرد.

هایما اس7 لیمیتد در نمایشگاه مشهد 1401

این نسخه آپشنال که توسط شرکت آپکو تجهیز شده، هایما S7 لیمیتد نام دارد. به لحاظ فنی، هیچگونه تغییری در پیشرانه، گیربکس یا سایر قسمت‌های فنی خودرو اعمال نشده و تغییرات، فقط محدود به تجهیزات و امکانات جدیدی است که روی هایما اس 7 لیمیتد نصب شده است.

روی هایما S7 پلاس سفارشی آپکو، سیستم پاور ویندوز نصب شده است؛ بنابراین با قفل کردن خودرو، شیشه‌ها و سانروف بسته شده و آینه‌های جانبی نیز بصورت برقی، جمع می‌شوند. خلاصه آپشن‌های نصب شده روی هایما S7 لیمیتد عبارتند از:

  • پوشش نانو سرامیک بدنه
  • پاور ویندوز برای شیشه‌ها، آینه‌ها و سانروف
  • جک برقی برای درب صندوق
  • کفپوش سه بعدی برای کابین و صندوق

با اینکه هنوز امکان سفارش آپشن‌های این خودرو، برای عموم مشتریان ایران خودرو فراهم نشده است اما مدیران آپکو، این قول را داده‌اند که در آینده‌ای نزدیک، آپشن‌های جدید هایما S7 لیمتید، برای تمامی خریداران هایما S7 پلاس قابل تهیه باشد. 

جهت آشنایی با ویژگی‌ها و مشخصات فنی «سری اول» محصولات هایما ایران خودرو، پیشنهاد می‌کنیم که خواندن مقالات زیر را از دست ندهید:


شرایط فروش هایما

در مقاله شرایط فروش هایما می‌توانید از آخرین طرح‌های فروش فوری هایما و همچنین پیش فروش هایما مطلع شوید. از لینک قیمت روز ایران خودرو نیز جدیدترین قیمت محصولات ایران خودرو از جمله قیمت هایما S7 پلاس را در بازار آزاد مشاهده کنید.

شرایط فروش ایران خودرو

برای اطلاع از آخرین اخبار فروش شرکت ایران خودرو و جهت مشاهده جدیدترین طرح پیش فروش ایران خودرو، طرح فروش نقدی ایران خودرو، طرح فروش فوق العاده ایران خودرو و طرح فروش اقساطی ایران خودرو، مقاله ثبت نام فروش فوق العاده ایران خودرو را مطالعه کنید.

دیدگاه کاربران