• شاسي‌بلند برقي Jeep Recon جيپ ريکان

آغاز عرضه در 2024

شاسی‌بلند برقی جیپ ریکان رونمایی شد

18 شهریور 1401 17:00

به نظر می­‌رسد که از نظر جیب هم، آینده صنعت خودروسازی به مدل‌های برقی گره خورده چراکه در جریان رویداد 4xe Day که هشتم سپتامبر برگزار شده، سه شاسی‌­بلند برقی جدید را معرفی نموده که در طی دو سال آینده وارد بازار خواهند شد. این تنها بخشی از برنامه‌­های جیپ برای سال 2025 است چراکه تا سال 2030، تمام محصولات این برند در اروپا و نیمی از مدل‌های بازار آمریکا، برقی خواهند بود.

تولید جیپ ریکان (Recon) از سال 2024 در آمریکا شروع می‌­شود، ولی ثبت سفارش از اوایل سال 2023 آغاز خواهد شد.تولید جیپ ریکان (Recon) از سال 2024 در آمریکا شروع می­‌شود، ولی ثبت سفارش از اوایل سال 2023 آغاز خواهد شد. جیپ اونجر تنها در اروپا به فروش می­‌رسد، درحالی‌که جیپ ریکان و شاسی‌بلند دیگر به صورت جهانی عرضه خواهند شد.

فعلاً با طراحی این مدل آشنا شده‌­ایم و هنوز اطلاعات دقیقی از مشخصات آن‌ منتشر نشده است.

جیپ سعی کرده مدل ریکان را از نظر ظاهری و توانایی بیراهه‌­نوردی به جیپ رانگلر مربوط کند، هرچند که مدیرعامل این برند یعنی Christian Meunier، احتمال جایگزینی این مدل با رانگلر را تکذیب کرده است.

شاسی‌بلند برقی Jeep Recon جیپ ریکان

درهای قابل جداسازی، سقف پارچه‌­ای با عملکرد برقی، تایرهای پهن آفرود، مدیریت کشش Selec-Terrain، فناوری e-locker برای محورها و تولید براساس پلتفرم STLA، تمام اطلاعاتی است که فعلاً درباره جیپ ریکان می‌دانیم.

دیدگاه کاربران