• بازي نيد فور اسپيد Unbound معرفي شد

عبور از مرزهای مجازی

بازی نید فور اسپید Unbound معرفی شد

18 مهر 1401 13:39

نسخه جدید از بازی محبوب و باسابقه نید فور اسپید (Need For Speed) که به اختصار NFS نیز خوانده می‌­شود، به زودی در اختیار علاقمندان قرار خواهد گرفت. نسخه جدید که با لقب Unbound به معنای بدون حد و مرز معرفی شده، ویژگی‌های آشنای این بازی را با کیفیت بالای تصاویر همراه کرده است.

نید فور اسپید آنباند نخستین سری از این بازی ویدیویی است که می‌­تواند تصویر 60 فریم بر ثانیه با وضوح 4K را در کنسول‌ها، رایانه شخصی و نرم‌­افزار EA به معرض نمایش بگذارد. بنابر اعلام سازندگان، ظاهر خودروهای حاضر در این بازی بیش از هر زمان دیگری به واقعیت نزدیک شده و استفاده از تصاویر هنرهای خیابانی، حال و هوایی متفاوت از بازی های دیگر ایجاد کرده است. نید فور اسپید آنباند نخستین سری از این بازی ویدیویی است که می‌­تواند تصویر 60 فریم بر ثانیه با وضوح 4K را در پلی استیشن 5، ایکس باکس سری X و S، رایانه شخصی و نرم‌­افزار EA به معرض نمایش بگذارد.

بازی در مرحله نخست با امکانات محدودتر آغاز می‌­شود. داستان این سری، حول سرقت از یک نمایشگاه خودرو با مدیریت اعضای یک خانواده است که گویا خودرویی بسیار گران­‌قیمت را در مجموعه خود دارند. علیرغم خط داستانی نسبتا آشنا، سازندگان NFS Unbound وعده می‌­دهند که کاربران با فضایی متفاوت روبرو خواهند شد.

تقویت خطرپذیری و ارزش‌های خود-ابرازی کاربران، در مرکز توجه طراحان بازی قرار داشته به نحوی که اعلام شده برای نخستین بار، هر تصمیم و ریسک در هر یک از مسابقات برای کسب نتیجه و البته پشت سر گذاشتن مامورین قانون، با پاداش یا تبعاتی همراه خواهد شد.

ثبت سفارش برای بازی نید فور اسپید آنباند از 29 نوامبر 2022 آغاز می‌­شود. اعضای EA Play در همان روز می‌­توانند به صورت آزمایشی و به مدت 10 ساعت، این بازی را تجربه کنند. افرادی که در ثبت نام اولیه شرکت کنند، برخی موارد اضافه همچون پلاک، استیکرهای مختلف و اعتبار 150 هزار دلاری مجازی داخل بازی را نیز دریافت خواهند کرد.

برای اعضای ویژه، محدودیت زمانی درنظر گرفته نشده ضمن­ اینکه این افراد می‌توانند نسخه Palace Edition از بازی را تجربه کنند که در همکاری با Palace Skateboards طراحی شده و برخی امکانات اضافه همچون تعداد بیشتری از خودروهای رایگان را به همراه دارد. در این نسخه، 143 خودرو از برندهای مختلف همچون لامبورگینی، پول‌استار و مرکوری حضور دارند.

نید فور اسپید Unbound از دوم دسامبر به فروشگاه‌­ها وارد می‌­شود. قیمت این بازی در نسخه­‌های عادی و Palace Edition به ترتیب 69,99 و 79,99 دلار تعیین شده است.

مترجم : عماد رحمتی‌راد

منبع : carscoops.com

دیدگاه کاربران