• تويوتا سوپرا GR GT4 Evo

به‌روزرسانی فنی برای خودروی مسابقه‌ای ژاپنی

معرفی تویوتا سوپرا GR GT4 Evo

8 آبان 1401 15:22

پس از اضافه شدن گیربکس دستی به تویوتا سوپرا، اکنون نسخه مسابقه‌­ای از این خودرو یعنی سوپرا GR GT4 Evo هم مورد بروزرسانی قرار گرفته است.

ثبت سفارش برای تویوتا سوپرا GR GT4 Evo از 28 اکتبر و با قیمت 186 هزار یورو آغاز شده است.تویوتا سوپرا GR GT4 Evo سه سال پیش معرفی و در مسابقات سال 2020 حاضر شد. از آن زمان تاکنون، 54 دستگاه از این خودرو در مسابقات مختلف سراسر جهان حضور داشته و یازده قهرمانی ملی و بین­‌المللی و بیش از 50 پیروزی در کلاس‌های مختلف را کسب کرده است.

مهندسان Gazoo Racing با توجه به نظر کاربران، پیشرانه، سیستم خنک‌­کننده و مجموعه ترمز را تقویت کرده­‌اند. علاوه‌براین، سیستم تعلیق هم از کمک‌­فنرهای KW و آنتی ­‌رول‌بار (میله ضد غلتش) های جدید بهره‌­مند شده تا پایداری خودرو افزایش یابد.

برخی موارد سفارشی همچون دوربین عقب، سامانه آب آشامیدنی، پایش فشار باد تایر، سنسورهای سیستم تعلیق و پکیج استاندارد مسابقات endurance را با پرداخت مبلغ اضافه می‌­توان برای تویوتا سوپرا GR GT4 Evo درخواست کرد.

تویوتا سوپرا GR GT4 Evo

طرفداران تویوتا سوپرا صبورانه در انتظار معرفی نسخه GRMN از این خودرو هستند. براساس جدیدترین شنیده­‌ها، تویوتا قصد دارد نسخه تقویت شده از پیشرانه S58 ب‌ام‌و با 500 اسب‌­بخار را به همراه گیربکس خودکار در این خودرو نصب کند.

تویوتا سوپرا GR GT4 Evo

ثبت سفارش برای تویوتا سوپرا GR GT4 Evo از 28 اکتبر و با قیمت 186 هزار یورو آغاز شده است. این رقم شامل مالیات، موارد سفارشی و سایر هزینه‌ها نخواهد بود. مالکان مدل فعلی نیز می‌­توانند به‌روزرسانی­‌های جدید را به صورت جداگانه، خریداری کنند.

نخستین حضور تویوتا سوپرا GR GT4 Evo پس از بروزرسانی، در ژانویه 2023 و در رویداد Michelin Pilot Challenge از مسابقات 24 ساعته دیتونا خواهد بود.

جدیدترین اخبار خودرو را در باما بخوانید.

دیدگاه کاربران