• فورد ماستنگ مک-اي در سما 2022
  • فورد برانکو اسپرت در سما 2022
  • فورد ماوريک در سما 2022
  • فورد ماوريک در سما 2022
  • فورد ماوريک در سما 2022
  • فورد ماوريک در سما 2022
  • فورد برانکو در سما 2022
  • فورد F-150 Lightning در سما 2022
  • فورد F-150 Lightning در سما 2022
  • فورد F-150 هيبريد در سما 2022
  • فورد ترانزيت در سما 2022

از تبدیل برانکو به آمبولانس تا ارائه کیت بدنه برای ماستنگ مک-ای

محصولات فورد در نمایشگاه SEMA 2022

13 آبان 1401 10:23

شرکت فورد با معرفی 10 نمونه تغییریافته از محصولات خود در نمایشگاه SEMA 2022 که با کمک همکاران این شرکت ساخته شده، بر اهمیت این رویداد صحه گذاشته است.

یک فورد ماستنگ مک-ای قهوه­‌ای رنگ که توسط Tucci Hot Rods آماده شده، به واسطه روکش شفاف رینگ‌ها، زیرسپری و لبه گلگیرهای ساخت چاپگر 3 بعدی، باله عقب سفارشی و صندلی‌های اسپرت ریکارو، جلب نظر می­‌کند.

محصولات فورد در نمایشگاه SEMA 2022

فورد برانکو اسپرت Heritage هم توسط Yakima and Hypertech به نمایشگاه آمده و کمپرسور هوای پرتابل ARB، مجموعه قطعات آفرود، چراغ‌های اضافه، چادر سقفی و دوش مسافرتی را به همراه دارد.

Leer Group هم یک فورد ماوریک هیبرید سفارشی را ساخته که در زیر سقف محفظه بار، مجموعه­‌ای متنوع از لوازم کاربردی مسافرت همچون خروجی برق و جعبه ابزار را گردآوری کرده است. ریل‌های سقفی نیز فضای بیشتری برای حمل بار فراهم می­‌کند.

محصولات فورد در نمایشگاه SEMA 2022

از میان سه فورد برانکو حاضر در غرفه فورد در نمایشگاه SEMA 2022، یک نمونه به عنوان خودروی امداد پزشکی در مناطق صعب­‌العبور و توسط شرکت ARB ساخته شده است. این خودرو، درهای لوله‌­ای، کمپرسور هوا در زیر کاپوت، وینچ، سپر آفرودی و چراغ‌های اضافه را به همراه دارد.

اما Warn Industries یک برانکوی مخصوص ماجراجویی ارائه کرده که قایق کایاک و دوچرخه نیز به به همراه دارد. لوازم ماهیگیری به همراه محفظه خنک‌کننده و سایه بان سفری، از دیگر تجهیزات این نمونه است.

سومین فورد برانکو توسط SEMA Businesswomen’s Network و با تمرکز بر قابلیت‌های بیراهه‌­نوردی طراحی شده به همین دلیل مواردی همچون دنده‌های 4.7 برای هر دو محور، وینچ Warn و چادر مسافرتی Yakima با ظرفیت 2 نفره را به همراه دارد.

محصولات فورد در نمایشگاه SEMA 2022

سه نمونه تغییریافته از فورد F-150 هم در نمایشگاه SEMA 2022 حاضر شده است. نمونه ساخت Tjin X Thuleاز سری لایتنینگ انتخاب شده و شارژر خورشیدی، کمپرسور هوای پرتابل، یخچال و دو دوچرخه برقی Super73 را با خود حمل می­‌کند.

اما فورد F-150 Lightning تغییریافته توسط Real Truck هم به کمپرسور هوا، جعبه لوازم، تایر زاپاس در محفظه بار و قطعات محافظ از بخش زیرین بدنه، مجهز شده است.

شرکت BDS Suspension از فورد F-150 هیبرید به عنوان زیرساخت برای آفرینش یک پیکاپ آفرودر قد بلند استفاده کرده است، که مواردی همچون کمپرسور بادی، کیت قطعات آفرود Warn و کمکهای اولیه را به همراه دارد.

محصولات فورد در نمایشگاه SEMA 2022

شرکت John Pangilinan هم نمونه تغییریافته از فورد ترانزیت را به SEMA فرستاده، خودرویی که می‌­تواند سبک زندگی چادرنشینی را برای سرنشینان خود بازسازی کند.

بسیاری لوازم اضافه همچون کمپرسور هوا، آشپزخانه تاشو با یخچال، سایبان و مجموعه دستیارهای رانندگی آفرود برای این خودروی ون درنظر گرفته شده است.

جدیدترین اخبار خودرو را در باما بخوانید.

دیدگاه کاربران