• کاديلاک CT5 بازي God of War
  • کاديلاک CT5 بازي God of War
  • کاديلاک CT5 بازي God of War
  • کاديلاک CT5 بازي God of War
  • کاديلاک CT5 بازي God of War

با الهام از شخصیت بازی God of War

معرفی نسخه‌ای خاص از کادیلاک CT5

22 آبان 1401 12:30

جدیدترین نسخه از بازی جنگ خدایان با عنوان God of War Ragnarö مورد توجه علاقمندان قرار گرفته است. اگرچه این بازی کامپیوتری با داستان تخیلی و باستانی‌اش ارتباطی با دنیای خودروها ندارد، اما کادیلاک با معرفی نسخه‌ای خاص از مدل CT5 با طرفدارن این بازی جذاب ارتباط برقرار کرده است.

این کادیلاک CT5 که در چین تدارک به نمایش درمی‌آید، با رنگ‌ها و طرح‌های مربوط به شخصیت اصلی بازی God of War، یعنی Kratos تزئین شده است. این کادیلاک CT5 که در چین تدارک به نمایش درمی‌آید، با رنگ‌ها و طرح‌های مربوط به شخصیت اصلی بازی God of War، یعنی Kratos تزئین شده است. برهمین اساس خودرو بدنه‌ای نقره‌ای رنگ دارد و نوارهای قرمزرنگ نامتقارن روی آن به چشم می‌خورد. علاوه بر آن، جزئیات مشکی و خاکستری نیز وجود دارد.

نشان و نماد این بازی، روی لبه کاپوت CT5 نقش بسته است. همچنین نمادهای مثلث، دایره، X و مربع مربوط به پلی‌استیشن، در قسمت پایینی بدنه و دقیقا کمی جلوتر از چرخ‌های عقب، دیده می‌شوند.

کادیلاک CT5 ویژه از تاریخ 12 تا 15 نوامبر، در تیانجین، از 11 تا 13 نوامبر در شانگهای و از 12 تا 13 نوامبر در Zhuhai به نمایش درمی‌آید. از آن‌جایی که تاریخ‌های اعلام‌شده با یکدیگر تداخل دارند، احتمالا حداقل سه دستگاه از این نسخه تولید شده است.

هیچ برنامه فروشی برای این محصول در سایت‌ها منتشر نشده است. به نظر می‌رسد که آن‌ها فقط برای نمایش و تبلیغ این بازی ساخته شده‌اند. البته یک قرعه‌کشی برای جوایزی مانند ماکت مقیاس 1:18 کادیلاک CT5، کنترلر با برند بازی God of War و جاکلیدی نشان بازی وجود دارد.

کادیلاک CT5 بازی God of War

شرکت کادیلاک در حال حاضر بر روی نسخه‌ای تازه از CT5 کار می‌کند. عکس‌های جاسوسی اخیر نشان می‌دهند که دماغه این خودرو در نسل جدید اصلاح شده است. جلوپنجره نیز کمی بزرگ‌تر به نظر می‌رسد و چراغ‌های جلو شکل جدید دارند‌. قسمت پایینی آن، به جای فرم براکتی، شکل ذوزنقه‌ای پیدا کرده است.

تغییرات عمده دیگری مشاهده نمی‌شود؛ اما انتظار می‌رود که تغییرات و ارتقاهای دیگری نیز ایجاد شوند. به نظر می‌رسد در داخل آن، صفحه کیلومتر دیجیتالی و نمایشگر اطلاعات و سرگرمی جداگانه هستند.

هیچ اطلاعاتی درباره پیشرانه CT5 جدید دردسترس نیست. مدل فعلی آن از یکی از پیشرانه‌های 2 لیتری توربوشارژ، سه لیتری توئین‌توربو V6 و 6.2 لیتری سوپرشارژ V8 نیرو می‌گیرد.

جدیدترین اخبار خودرو را در باما بخوانید.

دیدگاه کاربران