• 2026 کاديلاک ويزتيک

اسکالید IQ با ابعاد کوچکتر

انتشار نخستین تصاویر از کادیلاک ویزتیک

25 آذر 1402 18:05

شرکت کادیلاک از جدیدترین محصول خود به نام ویزتیک - Vistiq - رونمایی کرده است. فعلا اطلاعات چندانی از این کراس‌اور برقی در اختیار نداریم، ولی کادیلاک اعلام نموده است، که این خودرو با سه ردیف صندلی، در جایگاهی بین مدل‌های لیریک و اسکالید IQ قرار می‌­گیرد.

با مشاهده تصاویر کادیلاک ویزتیک 2026 می­‌توان شباهت این مدل با اسکالاد IQ را تشخیص داد. جلوپنجره بدون منفذ با نشان کادیلاک، نوار کروم و LED بین چراغ‌های عمودی جلو، می‌­تواند یادآور کادیلاک اسکالاد باشد.

در نمای عقب هم با فرم عمودی چراغ‌ها مواجه هستیم، که در سال‌های اخیر به جزئی از زبان طراحی کادیلاک تبدیل شده است. چراغ هشدار که دورتادور شیشه عقب حرکت کرده است نیز کادیلاک لیریک را به خاطر می­‌آورد.

2026 کادیلاک ویزتیک

فعلاً هیچ تصویری از فضای داخلی کادیلاک ویزتیک 2026 در اختیار رسانه­‌ها قرار نگرفته است، اما می‌­توان انتظار داشت که در این بخش با چند نمایشگر مواجه باشیم.

ویزتیک سومین خودروی برقی است که از ابتدای سال 2023 تاکنون، توسط کادیلاک معرفی می‌­شود. در ماه آگوست، اسکالاد IQ معرفی شد، خودرویی که در کامل‌ترین نسخه با 750 اسب‌­بخار قدرت، می­‌تواند در مدت حدود 5 ثانیه به سرعت صد کیلومتر برساعت دست یابد.

یک ماه پیش هم اوپتیک 2025 توسط کادیلاک رونمایی شد. این خودرو در بین محصولات برقی کادیلاک، به عنوان مدل پایه­ شناخته می­‌شود.

اطلاعات تکمیلی کادیلاک ویزتیک 2026 شامل مشخصات فنی، تجهیزات و قیمت، در سال آینده اعلام خواهد شد. با معرفی ویزتیک، تعداد خودروهای برقی برند کادیلاک به 5 مدل رسیده است.

جدیدترین اخبار خودرو را در باما بخوانید.

دیدگاه کاربران