• فورد برانکو اسپرت دياموند آفرود پکيج
  • فورد برونکو اسپرت دياموند آفرود پکيج
  • فورد برانکو اسپرت دياموند آفرود پکيج
  • فورد برانکو اسپرت دياموند آفرود پکيج

الماس سیاه فورد

تجربه منحصربه‌فرد آفرود با برانکو اسپرت

27 آبان 1401 17:05

اگرچه اوضاع فورد این روزها چندان مساعد نیست، اما هنوز هم خبرهای خوبی از بیضی آبی به گوش می‌رسد. شاسی‌بلند سایز کوچک بسیار محبوب فورد، یعنی مدل برانکو اسپرت، برای سال 2023 مجهز به پکیج Sport Black Diamond Off-Road شده است. این فقط یک نام طولانی برای یک محصول خارج جاده‌ای نیست.

از مهم‌ترین بخش‌های جدید فورد برانکوی جدید، تعبیه پنل‌های حفاظی در قسمت‌های مهم و آسیب‌پذیر است. از مهم‌ترین بخش‌های جدید فورد برانکوی جدید، تعبیه پنل‌های حفاظی در قسمت‌های مهم و آسیب‌پذیر است. این صفحات در اطراف مخزن سوخت، سینی جلو و منبع اگزوز نصب شده‌اند.

برای متمایز کردن پکیج الماس سیاه آفرود از سایر تریم‌ها، روی آن رینگ‌های 17 اینچی آلومینیومی منحصربه‌فرد با رنگ خاکستری براق با تایرهای آفرود دیده می‌شود. البته ست گرافیکی جدید نیز به این خودرو اضافه شده، که شامل پوشش مشکی مات روی کاپوت و پایین درهاست.

طرح Off-Roadeo که منحصراً روی تعلیم و آموزش قابلیت‌های آفرود تمرکز دارد، فقط با سفارش این پکیج در دسترس خواهد بود.فورد می‌گوید برای ماجراجویانی که می‌خواهند از برانکو اسپرت خود بهره بیشتری بگیرند، قابلیت‌های خارج جاده‌ای فوق‌العاده‌ای ارائه می‌شود.

فورد برانکو اسپرت دیاموند آفرود پکیج

به گفته مارک گروبر مدیر بازاریابی شرکت، امروزه نزدیک به 90 درصد مشتریان برانکو در پروژه Off-Roadeo شرکت می‌کنند و دوباره به خارج جاده می‌زنند. نزدیک به 97 درصد مشتریان اعتراف کرده‌اند که بعد از انجام این طرح برای ورود به طبیعت آگاه‌تر و مطمئن‌تر شده‌اند.

پکیج الماس مشکی آفرود در حال حاضر روی تریم‌های Big Bend و Outer Banks برای مدل 2023 قابل سفارش است.

جدیدترین اخبار خودرو را در باما بخوانید.

دیدگاه کاربران