• ب‌ام‌و i4 ناوگان پليس

با تیونینگ ای‌سی شنیتزر

ب‌ام‌و i4 در ناوگان پلیس

13 آذر 1401 19:39

هنگامی که سخن از خودروهای تقویت شده در ناوگان پلیس آلمان به میان آید، معمولاً توجه به سوی شرکت ای‌سی شنیتزر - AC Schnitzer - جلب می‌شود، چراکه این کمپانی تاکنون 8 خودروی تیونینگ شده را به پلیس تحویل داده است.

ب‌ام‌و i4 پلیس مجموعه قطعات آیرودینامیک شامل زیرسپری جلو، ورودی هوا، باله سقفی، باله عقب فیبرکربن و اجزای جانبی سپرهای جلو و عقب را به همراه دارد.در جدیدترین اقدام ، ای‌سی شنیتزر به سراغ ب‌ام‌و i4 M50 گرن­‌کوپه رفته تا خودرویی تقویت­ شده ولی مطابق با قوانین را عرضه نماید.

همچون نمونه قبلی i4 که در ماه آگوست توسط ای‌سی شنیتزر معرفی شد، ب‌ام‌و i4 پلیس هم مجموعه قطعات آیرودینامیک شامل زیرسپری جلو، ورودی هوا، باله سقفی، باله عقب فیبرکربن و اجزای جانبی سپرهای جلو و عقب را به همراه دارد.

بخش جانبی و عقب بدنه هم به طور انحصاری برای این مدل طراحی شده است تا ظاهر آن را متمایز کند.

آنچنان که از یک خودروی پلیس انتظار داریم، ب‌ام‌و i4 هم به مواردی همچون سامانه هشدار پلیس Hella و شیشه­‌های دودی Securlux مجهز شده است. در فضای کابین هم با روکش آلومینیوم برای پدال‌ها و محل استراحت پا و روکش مشکی Black Line برای اهرم چرخان سیستم i-Drive و برخی اجزای کنسول میانی روبرو هستیم.

ب‌ام‌و i4 ناوگان پلیس

کاهش 20 الی 25 میلیمتری ارتفاع بدنه و رینگ‌های مشکی/نقره‌­ای 20 اینچی AC4 Flow با تایرهای Ventus S1 Evo 3 ساخت هانکوک، از دیگر ویژگی‌های قابل ذکر درباره ب‌ام‌و i4 پلیس با تیونینگ ای‌سی شنیتزر است.

براساس آنچه در سایت motor1.com آمده است، این خودرو تمام استانداردهای ایمنی را دریافت کرده است و کاملاً از قوانین سختگیرانه معابر آلمان پیروی می‌­کند.

جدیدترین اخبار خودرو را در باما بخوانید.

دیدگاه کاربران