• کشنده آکتروس 1955 رخش خودرو

رونمایی بنز روسی در ایران

بررسی کامیون کشنده کاماز آکتروس 1955 رخش خودرو دیزل

27 آذر 1401 11:47

شرکت رخش خودرو دیزل، نماینده انحصاری تولید، فروش و خدمات پس از فروش محصولات کاماز روسیه، جدیدترین محصول کشنده خود را در ششمین نمایشگاه حمل و نقل، لجستیک و صنایع وابسته رونمایی می‌کند؛ این نمایشگاه در روزهای 27 لغایت 29 آذرماه 1401 در مصلی امام تهران برگزار می‌شود.

این محصول جدید، آکتروس 1955 نام دارد و به پیشرانه LIEBHERR 55 ساخت مشترک آلمان و روسیه، مجهز شده است. پیشرانه یورو EEV5 آن به گیربکس اتوماتیک 12 سرعته ZF 12TX 2621TD با اینتاردر پنج زمانه متصل شده و 550 اسب‌بخار قدرت و 2550 نیوتن‌متر گشتاور را به چرخ‌ها منتقل می‌کند. 

برای مشاهده پوستر، روی تصویر کلیک کنید

محور عقب آکتروس 1955، دایملر hl6 است و ترمزهای آن ساخته شرکت Webco آلمان است. جعبه فرمان نیز توسط شرکت XF ساخته شده و شعاع چرخش آن هشت متر است. حجم مخزن سوخت در این مدل 800+600 لیتر است.  

کابین این کشنده، بنز آکتروس است و با کف مسطح، راحتی بیش‌تری را برای استراحت راننده فراهم می کند.  کابین آن جادار بوده و سقف بلند (با ارتفاع کابین 2020 میلی‌متر و قابلیت حرکت در کابین به حالت ایستاده) دارد. لازم به ذکر است که این کشنده، مجوز حمل کالای خطرناک دارد. 

امکانات و تجهیزات این کشنده عبارتند از رادار خط‌خوان، رادار تصادف، مانیتور 8 اینچی لمسی مجهز به سیستم مالتی‌مدیا، کی‌لس استارتر،  صندلی‌های بادی مجهز به گرم‌کن، دو تخت خواب، بخاری درجا، پیش گرم‌کن موتور و سنسور هشدار دهنده ضخامت لنت. مواردی مثل کولر درجا و یخچال نیز به صورت آپشنال دردسترس است. 


اخبار خودروهای سنگین در ایران

شما می‌توانید آخرین و جدیدترین اخبار خودروهای تجاری، شامل اخبار کامیون‌های جدید بازار ایران، اخبار اتوبوس‌های برقی ایرانی و خارجی، اخبار انواع ون‌های تجاری و همچنین شرایط فروش خودروهای سنگین در بازار کشورمان را باما بخوانید:

دیدگاه کاربران